******
Deschid ochii si tresar de spaima vazand fata lui Be deasupra mea, zambind aproape malefic.
-Craciun fericit, starshine.
O privesc derutata si imi ridic capul de pe fereastra rece. Masina sta pe loc, iar afara ploua tare.
Denisse imi intinde o cutie frumos ambalata si o i-au intorcandu-i zambetul. Pe hartia de impachetat scrie cu litere negre carliontate " De la Be si De". Nu deschid cutia inainte de a ma intinde in spate, in portbagaj sa imi i-au geanta unde am pus si cadourile lor. Ma uit in jur si observ ca toti cei din masina zambesc cuprinsi de admosfera Craciunului si au cate un cadou de deschis in mana. Incep sa rup hartia cadoului meu si deschid cutia. Seria de patru volume care imi lipsea in biblioteca, le multumesc fetelor, ele deschid cadourile gasind la randul lor cartii. Baieti au deschis si ei cadourile in timp ce noi vorbim inflacarate despre copertele cartiilor.
Doamna Wallace incepe sa taie prajitura pe care a cumparat-o Be ieri si ne da cate o felie fiecaruia.
-Incotro ne indreptam?
Intreaba Zack la un moment dat.
Tatal meu il priveste fix si apoi ridica din umeri.
-Am un vechi prieten aici in Durmstang care sta intr-o casa foarte bine ascunsa in munti....e un tip singuratic. Cred ca near primi la el in casa, problema e ca suntem inca departe.
-Nu e nimic, doar ca nu mai avem prea multe provizi...
Spune mama scotand un caiet si un pix.
-O sa fac cateva liste, Bellatrix si Jo merg sa i-a mancare.
Spune mama intinzandule o lista si aratandule incotro se afla un magazin mic.
-Zack , Ilenia si Kimm voi cautati un magazin de unde putem lua haine mai groase- se uita pe gram si tuguie buzele- cred ca vremea se inrautateste. Iar, tu Shay mergi sa cumperi o trusa medicala ...daca gasesti si o farmacie i-a cateva calmante pentru Den.
Imi intinde o lista si cateva banconote de douazeci.
-Merg cu ea.
Spune Ryan iesind din masina si trantind usa in urma lui.
Den da sa se ridice si ea, dar doamna Wallace o opreste.
-Tu mai bine ramai aici..nu esti inca complet vindecata. Mergeti copii, ne intalnim la benzinaria de mai infata.
Incuvintam si o luam la drum printre copaci spre un sat mic unde speram sa gasim o farmacie. Nu scot o vorba pentru ca stiu deja de ce a venit Ryan cu mine si nu am de gand sa redeschid subiectul " reinvieri mele miraculoase"
El ma fixeaza nesigur de ce sa spuna, vazand ca eu il ignor.
-Ăm...stiu ca esti nervoasa pe mine, dar vreau sa vorbim...am nevoie de asta..tu nu?
-Nu...tot ce e de spus e ca ma minti in continuu si faci lucruri fara ca eu sa vreau, nu imi pasa daca o faci pentru mine si nu imi pasa cat de mult crezi ca ti la mine....nu ti-am cerut sa ma ajuti....nu am nevoie de tine.
Tip eu ultimele cuvinte prea dura..
Chiar incepe sa fie deranjant...nu vreau sa ma salveze, nu vreau ajutorul lui si nu vreau scuzele lui...poate ca eu vroiam sa raman acolo.
-Cat de mult " cred" ca tin la tine?
Ma opresc si ma uit fix in ochii lui.
-Stim amandoi ca nu simtim nimic.
Ma priveste fix si se apropie mai mult de mine, mult prea mult. Ii simt respiratia calda pe varful nasului si ii vad perfect profunzimea ochiilor albastri.
-Cum crezi ca a mers schimbul de suflete? Ingerul tau a spus clar ca functioneaza doar daca cele doua persoane au sentimente unul pentru celalalt.....amandoi...nu doar eu.
Ne privim fix. Ochii lui aproape ca sapa adanc in minte in cautarea oricarei tremurari..lacrimi sau vreun semn ca ii dau dreptate...vreun semn ca am chef sa ii sar in brate si sa il imbratisez spunandui ca imi pare rau. Dar as muri daca as face asta..ma uit fix in ochii lui incercand sa ii transmit toata raceala mea. Desi imi vine sa izbucnesc in lacrimi , nu vreau ca el sa simta nevoia de a ma proteja din nou.
Sunt puternica, nu sunt cine eram la inceputul veri....acum sunt o luptatoare si lumea depinde de mine.
Il privesc fox in ochii si ii soptesc clar si raspicat inainte de a pleca si al lasa singur in urma.
-Nu te mai baga in viata mea.
Plec cu mainile in buzunar fara sa ma uit in spate. Ryan ramane acolo fara sa mai spuna vreun cuvant privind in gol.
Gasesc o femeie pe drum, o batranica de vreo saizeci si ceva de ani cu o fasa alba pe cap.
-Scuzatima...stiti cumva unde pot gasi o farmacie?
Batrana isi ridica privirea si ma priveste in ochii. Raman blocata nefiind in stare sa ma misc sau sa tip.
Ochii negri ai femei devin rosii ca sangele cu forma unui triunghi.
Fac ochii mari si incep sa ma balbai incercand sa tip.
-Esti bine copila?
Clipesc surprinsa. Femeia dim fata mea pare o bunica inocenta cu ochii negri , rotunzi si par alb.
-Ăm...eu..
Ma balbai eu iar batrana imi zambeste dulce.
-Ziceam ca farmacia e intr-acolo.
Imi arata cu degetul ei osos o straduta ingusta si pleaca lasanduma in mijlocul strazi inca gafaind speriata.
O i-au pe straduta ingusta incercand sa uit intamplarea precedenta...poate a fost doar o halucinatie din cauza oboseli...chiar ma simt putin adormita.
Straduta prafuita e inconjurata de case mici darapanate si abandonate. In timp ce merg linistita pe strada pdivind in pamant aud un tipat ascutit ce ma scoate din transa. Imi ridic privirea si observ o pereche de ochii stralucind la o ferrastra. Incerc sa nu bac incidentul in seama, poate e doar o alta halucinatie , dar ripatul se repeta mai ascutit si zgomotos de data aceasta.
Daca cineva are nevoie de ajutor?
Ar trebui sa merg in continuare? Asta e ceva clasic din filmele de groaza....fata incredibil de proasta care intra in casa bantuita desi stie ca face o mare greseala. Eu sunt proasta nu?....expir si imi dau ochii peste cap....da..sunt proasta. Ma indrept cu pasi repezi spre scarile subrede ale casei cand aud un alt tipat. Intru in casa strangandumi bluza de trening in jurul taliei. Aerul rece imi arde fata si sinusurile atunci cand il restir, iar ploaia ma udat leoarca. Am parul ud lipit de gat si obraji. Dau sa deschid usa cand aceasta scartaie deschizanduse singura. Ce cliche, nu? Demn de unul din filmele de la cinematograf, genul de filme la care baieti duc fetele pe care le plac ca sa le sperie si sa se apropie de ei. Ce porcarie.....
Intru intr-un hol lung. Totul in jur e din lemn subred si mancat de gandaci.
Tipatul se repeta facanduma sa ma dau in spate si sa tremur. De ce fac asta? E clar ca e o capcana...dar ar putea fi si cineva care are nevoie de ajutor....parca mai inainte spuneam ca sunt o luptatoare, iar acum? Dintr-o data imi e frica de o casa daramata? "Esti ridicola, Shailene!" Imi soune conatiinta mea, Tes.
-Da...ai dreptate...
Ingam eu facandumi curaj sa inaintez. Atunci o usa se deschide si un vant puternic se abate asupra mea facanduma sa tip. Un val mare de apa imi vine fix in fata lovinduma puternic. Incerc sa fug afara dar toate usile se inchid, iar apa incepe sa se ridice tot mai sus. Ma duc la fund, iar apa incepe sa imi intre in gura si in nas, patrunzand cu salbaticie in plamani mei. Incep sa tusesc facand si mai multa apa sa intre, iar apoi totul se intuneca.
****************
Ma trezesc intinsa pe veranda unei case, uda leoarca. Incep sa tusesc si scuip afara apa din plamani ,respirand adanc. Ryan ma priveste cu maxilarul inclestat.
-Cine era cea care nu are nevoie de ajutor?
Nu bag in seama comentariul.
-Cineva tipa...ochii rosi...apa..si..eu. eu.
Ma priveste incruntat si se ridica in picioare indepartanuse de langa mine.
-Ai mai auzit de demon de munte? Sunt peste tot aici, au puteri supramaturale si le folosesc pentru a speria oaspeti nepoftiti si ai alunga de pe teritoriul lor.
Ma ridic si ma incrunt la el.
-Bine...acum poti sa faci ce iti doresti de atata vreme, spunemi ca nu ma pot descurca singura, ca trebuie mereu sa ma scotii din bucluc, ca nu sunt buna de nimic...! Stiu ca asta te face fericit.
Ma ignora complet si isi drege glasul plin de raceala.
-Le spunem celorlalti ca suntem uzi din cauza ploii care devine din ce in ce mai puternica, acum hai sa gasim farmacia aceea.
CITEȘTI
Blestemul alegerii-Infama vol.2
FantasyShailene a decis pentru ce vrea sa lupte, a facut o alegere, o alegere de care va depinde soarta a doua lumii. Dar cum poti sti daca o alegere e corecta daca alegerile corecte nu sunt corecte pentru toti,iar cele gresite nu sunt in totalitate gresit...