*****
Coridorul spitalului, e complet pustiu,
Lumina e puternica si orbituoare, imi amintesre de laboratorul unde vroia Kira sa imi injecteze solutia ce m-ar fi ucis. Il urmez pe Frank, cu Ryan ,Zack si Oliver in spatele meu. Jacintha a ramas cu grupul in padurea varcolacilor cautand campare, iar Frank i-a lasat sa foloseasca baia si pansamentele sale.
-Ce mai exact trebuie sa vad...?
Intreb confuza. Frank ofteaza si se opreste din mers.
-Tatal tau, Kimm si doamna Wallace...nu au supravietuit atacului.
Simt picioarele tremurand puternic. Kimm...doamna Wallace....nu...
Lacrimile incep sa siroiasca pe obraji.
-Eu....e vina mea! Eu ar fi trebuit sa va avertizez!
Tip fara sa ma pot controla. Golul din stomac devine tot mai mare si ma simt lipsita de aer.
Frank ma trage dupa el pana in fata unei usi deschise. Intr-un pat mare, sta intinsa o fata, cu parul intunecat ravasit pe perna, chipul linistit. Are patura trasa pana la brau, iar bratele sunt cazute pe pat, moi si incontrolate. Pieptul i se ridica si coboara incet.
-Denisse.
Soptesc printre lacrimi si precipitandu-ma langa patul sau.
-A fost inpuscata in piept...doctori spun ca e stabila, dar inca nu s-a trezit.
Aud o voce ragusita, dar cunoscuta din spatele meu, ma intorc si o zaresc, cu fata uda de lacrimi, parul ciufulit si hainele sifonate ca si cum ar fi dormit imbracata. Sar si o imbratisez pe Bellatrix, care la randul ei ma strange tare si izbucnim amandoua in lacrimi.
-Credeam ca ai...credeam ca te-a ucis.
Sopteste pe un ton plin de tristete.
Simt o mana pe umar, iar Jo se alatura si el imbratisari. El nu a plans, dar arata ca si cum nu ar mai avea mult pana sa o faca.
-Shailene...
-Ce s-a intamplat? Vreau sa stiu totul.
-Sunt sigur ca aveti multe de spus si voi, dar inainte de asta, doctorul a gasit o solutie pentru a o trezi pe Denisse.
Spune domnul Wallace intrand in incapere cu chipul rosu si vocea ragusita, dar opaca, lipsita de expresie.
-Sora mea? Unde e Ilenia?
Itreb intrand in panica pentru un moment.
-Ilenia e alaturi de celalalt medic, cu cunostintele ce le-a dobandit din Persiu o poate ajuta foarte mult.
Rasuflu usurata si incuvintez.
-O veti face bine nu?
Intreb apropiinduma din nou de pat si prinzand mana prietenei mele intr-a mea. Atunci in incapere intra o femeie cu parul de un blond cenusiu , picioare lungi si subtiri si halat alb ,patat de sange.
-Shailene Einrin? Eu sunt Ginger Patinson. Ma bucur foarte mult sa te cunosc.
Femeia imi intinde mana pe care o strang usor.
-Ea e una din singuri doctori necorupti de distrugatori si e dispusa sa ne ajute.
Ii zambesc femei si prind din nou mana lui Den.
-O veti face bine?
Intreb din nou insistent.
-Sigur, Shay...pot sa iti spun "Shay"?
Incuvintez si imi indrept privirea spre Denisse.
-Ok..acum eu ma voi ocupa de prietena ta, iar tu, te vei lasa tratata de Ilenia,bine?
Ryan ma prinde de mana si ma trage spre usa.
-Vino...ai nevoie de odihna.
Usa se inchide in spatele nostru, iar eu ma las tarata, alaturi de Ryan, Zack si Oliver. Zack la fel ca si mine pare sa vrea sa ramana in incapere alaturi de ceilalti. In coridor ne intampina o fata inalta cu par lung buclat, poarta un halat la fel ca si Ginger Petinson, dar mai curat. Ilenia. Alearga spre mine si ma imbratiseaza strans.
-Oh, eram agat de ingrijorata ...nu sti cat se groaznic a fost. Eu si Kimm am facut de toate pentru a ii tine departe, dar erau asa de multi...iar acum ea..ea nu mai e si nu fac decat sa o visez in fiecare noapte...o Doamne Shay ..
Sora mea vorbeste repede asa cum obisnuieste cand e stresata, dar pare sa nu mai aiba forte pentru a plange.
-Pareti distrusi...urmatima.
Intram intr-o incapere mare cu mobila in stil victorian si cateva fotolii moi, ce par a fi di comode.
-Asezativa.
Ne ordonă Ilenia miscanduse repede si vandalinzand dulapurile cu medicamente. Dupa ce imi studeaza bratul si ma asigura ca e doar o entorsa, si imi curata si bandajeaza bine impuscatura, trece la Ryan si Zack. Ies din incapere in cautarea unei băi unde sa imi curat sangele si sa indepartez mirosul sau metalic si dezgustator. Gasesc insfarsit baia femeilor, intru si inchid usa pe dinauntru. Imi dau jos hainele distruse si le arunc in ghiuveta, ma precipit in dus si ma spal bine de vreo cinci ori pana ce imi dau seama ca nu pot fi mai curata. Ies din dus invaluinduma intr-un prosop invechit si aspru si incep sa caut ceva de imbracat. Tot ce reusesc sa gasesc e un tricou larg si extrem de lung, il arunc pe mine si ies din baie tremurand de frig. Cizmele mele lipaie pe podeaua coridorului pana in fata usi unde e tinuta Denisse. O deschid fara sa ma gandesc inca o data. Bellatrix sta langa pat cu un servetel in mana, iar Jo se plimba prin incapere dintr-un colt in altul.
-Shaile...avem vesti bune, solutia creata de sora ta functioneaza, Den trebuie sa se trezeasca dintr-un mment in altul.
Incuvintez asezanduma intr-un scaun de cealalta parte a patului.
-Unde sunt ceilalti?
-Tata e cu Ginger si Frank, discuta despre ce e de facut mai departe. Ar trebui sa ii ingropam...pe mama..si pe Kimm, iar tatal tau...imi pare asa rau.
O privesc incercand sa zambesc, dar nu reusesc.
-Nu trebuie sa iti para...de fapt nici mie nu imi pare...eu...as fi vrut doar ca mama ta si Kimm sa...e doar vina mea. -Nu...nu e, stim ca ai facut tot ce ai putut, in plus mama a murit protejandune pe noi...asa ar fi vrut sa se intample...Dar...tatal tau, ce s-a..?
-Va voi spune totul imediat ce vom fi cu toti bine.
Anunt privind-o pe Den.
CITEȘTI
Blestemul alegerii-Infama vol.2
FantasyShailene a decis pentru ce vrea sa lupte, a facut o alegere, o alegere de care va depinde soarta a doua lumii. Dar cum poti sti daca o alegere e corecta daca alegerile corecte nu sunt corecte pentru toti,iar cele gresite nu sunt in totalitate gresit...