Cap.66. Planul

21 6 2
                                    

*****
Stau asezata pe patul din incaperea mica, privind fix portalul pe care l-am creat...l-am creat eu...desi asta mi-a sorbit toate puteriile din mine. Sorb din licoarea pe care mi-a pregatit-o Denisse si simt cum caldura mi se intoarce incet, incet in corp.
Ilenia si Denisse intra in incapere deodata, zambind de parca tocmsi ar fi avut o conversatie amuzanta.
-Esti gata sa treci prin portal?
Ma intreaba Denisse inchizandusi fermuarul geci negre de pe ea.
Observ ca miscarile Ileniei si ale lui Denisse sunt acum asemanatoare, sincrone, ma intreb daca e la fel si pentru mine si Ryan.
Ma ridic incet din pat, pentru a nu ameti. Ma simt putin slabita, neputincioasa, dar sunt gata sa lupt.
Ma indrept spre portal si incerc sa imi aduc in minte imaginea locului unde stateau Ryan si Bel...tot ce imi amintesc sunt bolovani...un munte rocios in spatele lor, praf, si ceea ce cred ca este o pestera...e putin, m-am concentrat mai mult pe Ryan si Bel uitand sa ma uit in jur, dar e tot ce am si tot ce pot folosi.
Inaintez spre suprafata apoasa, pana ce reusesc sa vad in spatele lortalului, imaginea din mintra mea, dar nici urma de Ryan sau ceilalti...poate se ascund in pestera. Imi tin respiratia si trec prin portal lasandu-ma strabatyta de senzatia de cadere in gol si adrenalina pana ce ma simt inpinsa in fata cu putere si cad la pamant dintr-un salt. Imi arunc mainile in fata pentru a ma sprijini si cad in genunchi. Arunc afara tot aerul din plamani incepand din nou sa respir. Ma ridic in fund si privesc in jur. Muntele rocios, aerul prafuit, pestera...totul asa cum imi imaginam eu. Aud un tipat in spatele meu, iar Denisse aterizeaza pe spate langa mine.
-A fost oribil !
Se plange ea, dar cu un mic zambet pe buze. Chicotesc si o ajut sa se ridice.
In cateva minute, timp in care eu si Den analizam pierdute spatiul din jur, apare si Ilenia, ea aterizeaza in picioare, desi putin dezechilibrata.
-Uh...a fost...emotionant.
Spune ea aranjandu-si parul in spate si pieptanandul cu degetele. Eu si Denisse o privim derutate si geloase pentru aterizarea ei perfecta, in timp ce ne scuturam hainele de praf si noroi.
-Credeti ca ceilalti ar putea fi in pestera?
Ne intreaba Ilenia inaintand si ajungand in dreptul nostru.
-Exista doar un mod de a afla.
Ii raspunde Den facand un pas in fata si asteptand sa o urmam. Inaintam toate spre pestera lipaind prin noroi si balti. Ne aruncam una alteia o ultima privire inainte de a ne afunda in intunericul pesterii. Aerul e rece ca ghiata, iar locul e infundat in intuneric, dar in mijlocul pesterii se poate vedea un sir de lemne de foc, arse si consumate.
-E cineva aici.
Rasuna cu ecou vocea Ileniei, dand glas gandului meu. Incuvintez in intuneric desi stiu ca nu ma poate vedea. Inaintez spre un coridor al pesteri cand deodata aud o voce, o voce cunoscuta.
-Ryan...e cineva aici...scoate sabia.
Sopteste Jo, inainte ca cei doi baieti sa sara in fata mea indreptand armele spre mine. Tresar si ma dau un pas in spate, dar cei doi au aruncat deja armele la pamant.
Ryan imi sopteste numele inainte de a sari spre mine si o ma inconjura cu propiile brate tinandumi o mana in jurul taliei, iar cealalta in jurul umeriilir stranganduma mai aproape de el.
-Mi-a fost asa frica.
Sopteste el cu fata ascunsa in parul meu. Ii raspund la imbratisare, strandandu-mi bratele in jurul. Ii i-au fata in palme si ilprivesc cu atentie. Arata de parca nu ar mai fi dormit de ceva vreme, parul e prafuit si insangerat, iar chipul e presarat cu picaturi de sange si zgarieturi. Imi ascund mana in parul sau, iar el inchide ochii razamandusi fruntea de a mea.
-Nu va mai trebui sa ne indepartam nu-i asa? Pentru ca nu vreau.
Incuvintez in timp ce el ma trage mai aproape.
-Nici eu nu vreau, dar se va termina totul incurand, iar dupa vom putea sta din niu toti impreuna.
Ryan imi prinde chipul in pslme si isi lipesre buzele de ale mele. Sarutul are gust de sange. Ma las cuprinsa de senzatia calduroasa si linistitoare a imbratisari sale pana cand Zack incepe sa tuseasca tare pentru a ne atrage atentia.
-Scuzati-ma ca stric petrecerea dar nu sunt un tip prea romantic asa ca ma cam doare de momentele voastre speciale...ati vrea sa discutam despre cum sa salvam lumea?
Den chicoteste si il prinde pe Jo de mana.
-Daca te deranjeaza asa mult atunci nu voi mai face asta cand esti prin preajma.
Spune ea inainte de al saruta pe Jo.
Zack scoate un sunet scarbit si se trantesre pe jos langa perete. Ma indrept spre Zack si ma asez alutari de el.
-Unde e Bel?
Intreb inainte ca vocea prietenei mele sa rasune cu ecou in pestera.
-Sunt chiar aici.
Silueta lui Bellatrix apare din intuneric schiopatand.
-Nu trebuia sa te ridici !
O atentioneaza Jo cu severitate, dar blandete.
Ryan se indreapta spre Bel si o ajuta sa paseasca pana langa mine unde se aseza aruncandu-mi o privire zambitoare.
-Care e planul?
Intreaba ea ignorand privirile atintite asupra ei.
-Ce ti s-a intamplat ,Bel?
Intreaba Denisse cu ingrijorare.
-A atacat-o un demon.
Raspunde Zack inainte ca Bel sa poata protesta si ignora intrebarea.
Ryan se aseaza si el in cercul nostru cu privirea atintita asupra unui rucsac pe care incearca sa il deschida.
-Azi noapte am fost atacati de o armata intreaga de distrugatori, toti cei pe care i-ai eliberat tu, Shay au incercat sa ne ajute, dar ei erau prea multi...am decis sa fugim spre marginea Durmstangului, am descoperit incurand ca intreaga lume e in toiul unui atac, am luptat cat am putut pana ce Bel a fost ranita. .ei au demonii ca aliati, sunt prea puternici pentru noi.
Ce vi s-a intamplat voua? Cand am venit dupa voi pentru a fugii nici Shay si nici Den nu erau acolo...iar tu ai disparut in scurt timp din mijlocul unei lupte...
Intreaba Zack adresandui-se Ileniei.
-Razboiul a inceput...Shailene s-a ridicat la cer si a ales.
Ryan ma fulgera cu provirea.
-Cum? Nu inteleg.
-Moartea si-a cerut razbunarea pentru faptul ca tu ai furat viata mea de la ea....atunci cand m-ai readus la viata...stia ca am de gand sa folosesc dispozitivele pentru a opri razboiul asa ca mi-a oferit posibilitarea de a alege intre a ii dona viata mea sau a lui Denisse pentru a platii fapta ta...dar era o capcana..nu am fi putut folosii dispozitivele, asa ca i-am dat-o pe Denisse...dupa care Kay a lefat-o de Ilenia, ele doua impart acelasi suflet.
Toti cei din incapere isi fixeaza priviirile holbate de confuzie asupra celor doua.
-Wow....Shailene...dar moartea isi va da seama...se va razbuna din nou !
Tresare Zack prinzandu-ma de brat si privindu-ma in ochii.
-Stiu...dar deocamdata prefer sa nu vorbesc despre asta.
Ryan imi arunca o ochiada ingrijorata si amarata in timp ce Zack strange din buze.
-Iar acum? Dispozitivele..?
Imi scot bagheta de cristal din cizma si o asez in mijlocul cercului.
-Trebuie sa ajungem undeva de unde puterea dispozitivelor sa se raspandeasca in ambele lumii.
Spun eu privindui pe toti la rand. Ceilalti isi scot si ei dispozitivele si le aseaza in mijlocul cercului alaturi de bagheta.
-Undeva la mijloc.
Concorda Bellatrix asezand arcul pe pamantul batatorit am pesteri.
-Padurea...padurea mortiilor si viilor.
Sare Ilenia energica.
Incuvinteaza cu toti.
-Dar cum vom ajunge acolo fara ca spiritul sa ne intre in cap...sa ne losede visele si sa ne indeparteze de realitate?
Intreb eu punandu-i pe ceilalti pe ganduri.
Denisse isi ridica privirea intr-a mea , iar in ochii ii apare o scanteie.
-Portalul...Shay..tu poti crea un portal.
Strang din buze gandinduma la cum primul portal creat de mine mi-a sorbit toate puterile, nu as putra creea un portal pentru ca apoi sa folosesc si dispozitivele..
-As putea incerca.
Raspund eu privind fetele celor din jur. Cu toti sunt speriati, confuzi si mai ales plini de speranta.
-Dar nu va fi usor...nu ne vor lasa sa creem portalul foarte usor...vor incerca sa ne opreasca si apoi ne vor urma prin portal si ne vor opri din ritual.
Se plange Zack lasandusi capul pe umarul lui Jo deznadajduit.
-Atunci vom lupta.



Blestemul alegerii-Infama vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum