Cap.28.Noaptea varcolacilor

43 13 0
                                    

********
Lui Zack aproape ca ii vine sa planga de nervi. Domnul Wallace ii i-a pumnalup din mana si studiaza ruptura.
-Cum ai reusit, idiotule?
Tipa Jo la Zack. Bel face o fata indicnata si se pune intre Jo si prietenul ei.
-Nu a fost vina lui, i s-ar fi putut intampla oricui, in plus eu nu ies cu un idiot, tu esti idiotul aici!
Denisse isi ridica privirea si se incrunta.
-Hey!
-Gata copii! E ceva mult mai important in joc, nu va mai purtati ca niste pampalai....va dati seama ca nu se mai loate repara?
Ne mustreaza domnul Wallace ridicand pumnalul in aer.
Jo se uita cu ura la Zack.
-Ce e de facut acum?
Intreaba Zack incet, rusinat de ce a facut.
-Stiti prietenup de care v-am spus? Cel la care vom sta o vreme? El se pricepe la instrumente magice, ne poate ajuta.
Spune tata linistindui putin pe toti.
-Imi pare asa rau!
Se scuza Zack. Bek il prinde de mana si se uita urat la Jo.
-Nu trebuie sa iti para rau, nu ai dacut nimic rau...se va repara. Acum eu trebuie sa imi satisfac nevoile biologice intre timp sa nu va prind ca va bateti joc de el!
-Bellatrix, nu puteai merge la baie in benzinarie?
O intreaba mama ei incruntanduse.
-Cand eram la benzinarie nu aveam nevoie la baie...acum da.
Tata opreste, iar Be coboara din masina intreptanduse spre copaci.
Astetam o vreme in liniste dar Bel nu apare.
-E in tufisuri de aproape o jumatate de ora...ce naiba face?
Intreaba domnup Wallace desfacandusi centura.
-Ar fi mai bine sa merg eu.
Spune Den coborand din masina si indreptanduse spre locup unde a mers Be. O stroga de cateva ori, dar ea nu apare.
-Nu e nicaieri!
Striga Den intorcanduse la masina si traganduma de mana afara.
-Unde mergti? Fetelor....hei...mai bine mai asteptati putin.
Striga doamna Wallace dupa noi.
-Nici gand...daca prietena noastra a fost rapita de extraterestri....sau mai rau...a ramas fara hartie igienica?
Trebuie sa ne grabim.
Spune Den facanduma sa izbucnesc in ras, dar taranduma dupa ea in continuare.
Intram in padure si incepem ce ne uitam in jur si sa o strigam pe Bel.
-Nu e de gasit...plecam fara ea?
Intreaba Den zambimd energic.
-Mne...daca chiar a ramas fara hartie?
-Ai dreptate.
Soune ea continuuand sa o strige pe Be.
-Crezi ca au rapit-o varcolacii?
-Probabil...speram sa fie unul la fel de frumos ca Scott din Teen Wolf.
Spun eu facandu-i cu ochiul.
-As fi geloasa.
Ingaima ea privind spre cer unde luna s-a instalat deja....luna plina.
-O nu...e clar, luna plina, fata disparuta...e noaptea varcolacilor! Daca vom fi muscate? Doamne dă!!!
Chicotesc si privesc in jur. Observ un copac mare si inalt cu crengii scortoase si frunze uscate, ingalbenite.
Ma indrept spre copac, iar Den e in spatele meu.
-Asteapta...nu ma lasa singura, daca sunt muscata de un canima sau sunt ucisa de muscatura si devin un porteigest.
Intreaba ea disperata.
-Vei fi porteigestul meu.
Ajung in dreptul copacului si intr-un morman de frunze zaresc o fata ghemuita, legananduse in fata si in spate si ingaimand cuvinte fara sens.
-Bellatrix? Be?..
Fata mormaie si se da inapoi speriata.
-Hey...sunt eu, sunt Shailene, esti in siguranta.
Isi ingroapa fata in genunchi si vontinuua sa se legene si sa mormaie tot aveleasi cuvinte intelese poate nici de ea.
-Te rog Be...vino cu noi..
Denisse se apropie mult incercand sa o atinga pe umar, dar ii pare rau imediat ce Bellatrix incepe sa tipe si sa se dea inapoi speriata, aruncanduse pe spate si zgarinduse rau in crengile cazute.
Observ ca la un brat a inceput sa ii curga sange.
-Den...haide langa mine te rog.
Denisse face ce i-am spus vonfuza.
-Asta e clar mana lui Charlie...fantoma lui e printre noi.
Mormaie ea speriindo si mai tare pe Be.
Ma asez in genunchi la o distanta destul de mare de Be si o privesc in ochii cu sinceritate.
-Bel...sti cine sunt, nu? Ti s-a intamplat ceva urat? Noi te putem duce in siguranta, departe de aici daca vrei.
Ii intind mana, de la distanta, iar ea se aprie mai mult.
-Ai incredere in mine?
Incuvinteaza confuza. Ma lrinde de mana si tresare speriata, dar se calmeaza imediat ce vede ca nu i s-a intamplat nimic. In spatele lui Den apar si Ji, Zack si Ryan si o fac pe Be sa se dea in spate speriata, dar continuu sa o tin de mana. Den le spune baietiilor sa taca si sa stea la distanta.
-Esti in siguranta.
Ii repet eu facand-o sa se ridice si sa ma lase sa ii vad mana.
-Te tratam in masina. Ti-ai mai revenit.
-Da..
Raspunde Be cu un glas zugrumat.
-Nu ne spuneti ce s-a intamplat?
Intreaba Jo facand-o pe Be sa tresara si aleganduse cu o mustrare din partea lui Ryan.
O ajut pe Be sa mearga pana la masina, iar parinti ei o trateaza ingrijorati. Be adoarme pe loc.
***
-Ce a fost asta?
Intreaba Zack privind-o ingrijorat pe Be.
-Nu stim, dar ea nu e inca in stare sa ne spuna, vom astepta pana dimineata, intre timp...nu stiu voi dar m-as simti mai bine cat de departe posibil de locul asta.
Spune Den privind pe fereastra.
-Den...nu exista varcolaci, extraterestri sau ce o fi canima acela.
Ii spune jo atotstiutor lui De.
-Tu de unde sti necredinciosule!
Ii arunca ea o cautatura urata.
Masina porneste la drum, iar eu si Den avem grija sa nu o trezim pe Be. La un moment dat ni se face foame asa ca dam iama in provizile mamei. Luam doua iaurturi, doua briose si o sticla de ceai.
-Nu, nu, nu!
Striga Den la mine.
-Ce e?
Ma incrunt eu deschizand sticla de ceai.
-E ceai verde...fara ceai verde, nu e bun pentru copii.
Ridic o spranceana, iar ea imi i-a sticla din mana si o bea pe toata.
-Am dacut-o pentru tine....nu vreau sa te imbolnavesti.
Izbucnim in ras apoi Den i-a briosa ei si incepe sa rintaie.
-Crezi ca luna e facuta din branza?
Ma intreaba ea pusa pe ganduri.
-De ce? Ai vrea sa o mananci?
Intreaba Ryan invartinduse in spate.
Den ridica din umeri, apoi se uita incruntata cand pa mine cand la Ryan.
-V-ati certat din nou?
-Nu e treaba ta!
Tipam eu si Ryan simultam.
-O vad pe fata voastra. De ce la voi e asa complicat? Sunteti asa fraieri, aveti o relatie super dulce dupa parerea mea, va placeti si demonstrati asta certanduva continuu...chiar va place sa va enervati reciproc, nu?
-Nu e treaba ta.
Repetam noi incruntandune unul la altul.
-Si care a mai fost motivup de data asta? - intreaba ea amuzata de situatue si impreunandusi mainile la piept. Eu dau sa spun ceva, dar ea ma opreste.
- Da, da stiu ..."nu e treaba ta".
Imi imita ea vocea pe un ton enervant.
-Stiti...ar trebui sa va grabiti, eu si Jo...Bel si Zack...sunteti singuri fraieri care pierd timpul certanduse.
-Nu e vina mea ca ea e asa incapatanata.
Spune Ryan facanduma sa ma stramb groaznic la el.
-Eu as fi incapatanata? Nu e vina mea ca tu esti un bagacios!
Denisse chiciteste distranduse pe cinste.
-Ma rog....
Spune el rotinduse inapoi pe locul lui si privind fix in spate.
Den ma priveste cu o spranceana ridicata.
-El nu isi va cere scuze...
Spune ea insinuand xa ar trebui sa o fac eu.
-Nici sa nu iti umaginezi ca o sa o fac eu.
Spun eu destul de tare incat sa ma auda si el. Pierdem restul timpului jucand cartii cu Jo si Zack. Denisse castiga continuu, iar Zack se plange de faptul ca ea triseaza si ca nimereste mereu cartiile bune.






Blestemul alegerii-Infama vol.2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum