***** Dupa lasarea noptii, ne-am ghemuit amandoua pe bancheta din spate invelite cu o patura gasita in portbagajul masini, impreuna cu o sticla de apa ce nu ne va ajunge prea mult. Pornim motorul masini pentru a ne incalzi. Urletele animalelor se aud de departe, iar eu tresar la fiecare adiere puternica a vantului ce misca crengile mari cazute pe masina.
Avem de gand sa spargem geamul usi pentru a iesi, dar acum nu ne-ar folosi la nimic asa ca vom astepta pana dimineata. Denisse sta cu picioarele ridicate pe spatarul scaunul din fata si tasteaza la telefon, din fericire ea nu pleaca niciodata de acasa fara un incarcator de masina ce mi se potriveste si mie.
-Crezi ca o sa ne sune?
-Ar trebui, cum ne-ar putea gasi altfel?
Ma decid sa ii trimit un mesaj lui Jo.
-unde sunteti?
Nu raspunde imediat, asa ca la inceput cred ca nu au semnal, dar apoi vine mesajul.
-Sunt aproape, Shailene. Mai aproape decat ti-ai dori sa fiu!
E clar ca mesajul nu e de la Jo, de fapt e cu numar anonim, cea ce ma sperie. Singurul mesaj anonim primit in toata viata mea a fost cel de la distrugatori, iar acesta nu e cu siguranta momentul potrivit pentru asta.
-Den...nu e bine...
Denisse imi i-a telefonul din mana imediat ce imi vede expresia si incepe sa tasteze numarul lui Jo.
-Hey, stati calme, cred ca suntem pe drumul ce bun.
-Distrugatori...sunt aproape.
-Ce?
Intreaba Jo, nu pentru ca nu i-ar veni sa creada ci pentru ca semnalul e foarte prost. Denisse ii relatraza totul mai rar de data acesta si aproape ca ii vad expresia lui Jo, cand incepe sa tipe.
-Nu iesiti din masina, acoperiti geamurile, stati calme!!! Sa nu cumva sa iesiti din masina.
-Ok...am inteles...care e faza cu acoperitul geamurilor? Adica daca vin dupa noi ne gasesc indiferent de geamuri....cred ca totusi masina e cam vizibila.
Spun eu.
-Va veti simti mai in siguranta....cred. Eu asa as face.O sa va sun incurand.
Inchide telefonul, iar eu si De ne uitam una la alta.
-Ce facem?
-Nimic...
Raspunde ea privind afara in intunericul infricosator in care s-ar putea ascunde sute de distrugatori gata de atac. Nici macar nu ar fi nevoie de sute, ar ajunge unul sa ne puna la pamant in momentul acesta. Telefonul bipuie din nou.
-Sunt aproape, Shailene....tu alegi.... doar tu sau tu si prietena ta?
Referirea la Denisse ma enervat rau.
-Cine naiba esti si ce naiba vrei? Nu am de gand sa vin de bunavoie cu voi, sunteti ticniti sau complet ticniti?
-Sti cine sunt Shay,sti bine, si in caz ca nu te-ai gandit la asta inca, esti intr-un mic dezavantaj....mic...
-Ce vreti?
-De ce imi pui intrebari al caror raspuns il sti chiar mai bine decat mine? Sti ce vreau. Nu ne vom purta urat cu tine, Shailene, nu iti vrem raul, vrem doar ca restul lumii sa fie in siguranta.
-Da...sunt sigura ca ma veti trata foarte frumos, poate daruindu-mi un colier de funie.
-Nu fi ridicola, esti periculoasa, vrem doar binele umanitati, atata tot, un om cu pic de suflet s-ar sacrifica pentru toti ceilalti.
-Eu nu. Pot macar sa stiu cine esti?
-Imi poti spune Kira.
Mintea mi s-a blocat pe loc, incat Denisse este obligata sa ma scuture zdravan pentru a ma trezi din transa.
-Shay? SHAY!!!
Scutur din cap si o privesc amintindu-mi de vara aceasta cand Ryan si Den m-au facut sa cred ca sunt de partea distrugatorilor.....atunci ei doi erau alaturi de o tipa blonda ce parea a fi liderul ,iar eu intuisem ca era Kira, al carui nume il rostise Ryan cand fusese in transa pe insula Aligeri.
-Cand ati stat la sediul distrugatorilor, ati cunoscut liderul?
Denisse pare surprinsa de intrebare.
-Da...o femeie....
-Cum o chema? Am nevoie sa iti amintesti, Den!!
-Ceva cu...K...
-Kira...
Spun eu in soapta mai mult pentru mine iar Den tresare si incuvinteaza.
-De unde ai stiut?
Ii arat mesajul si ii povestesc pe scurt partea din calatoria noastra spre Persiu cand Ryan fusese...sa zicem posedat si rostise acest nume. De pare foarte inmalnurita.
-Ok...stai....m-am pierdut la partea cu posedat.
Chicoteste, iar eu o imping jucaus. Cum poate sa se amuze cand mai avem putin si viata noastra se va sfarsi? Asta e una din partile ei cele mai bune, desi nu imi amintesc sa isi fi ararat vreodata o parte rea, se amuza mereu. Imi lipesc nasul de fereastra si incep sa privesc afara. Totul pare pustiu, nici urma de distrugatori, criminali in serie sau spirite posedatoare. Ce ar trebui sa fac in privinta femei ce imi scrie mesaje? Ar trebui sa o dau la politie pentru instigare la suicidiu....mda...ce sa zic, poate ca ar trebui sa imi trag o palma mintala (pe asta am luat-o de la Be), ideea e ca trebuie sa incerc sa aflu mai multe despre aceasta femeie, daca ea e liderul distrugatorilor atunci ea i-a convins pe toti ca sunt periculoasa, ea a fondat organizatia de oameni insetati de sangele meu, ea conduce oameni ce isi doresc sa imi vada sangele varsat... ,dar de ce? De ce o singura persoana ar face toate astea doar pentru a ucide o fata de numai 16 ani? Trebuie sa ajung sa o cunosc bine pe acesta femeie...atat de bine incat sa ii pot sti intentile.
*********************
CITEȘTI
Blestemul alegerii-Infama vol.2
FantasyShailene a decis pentru ce vrea sa lupte, a facut o alegere, o alegere de care va depinde soarta a doua lumii. Dar cum poti sti daca o alegere e corecta daca alegerile corecte nu sunt corecte pentru toti,iar cele gresite nu sunt in totalitate gresit...