10 yıl önce
Aamir okuldan çıkınca kapıda anne ve babasını gördü.Kapıda onu bekliyorlardı.Koşa koşa yanlarına giderken birden silahlı adamlar arabaya doğru gelip ateş ettiler ve koşa koşa uzaklaştılar.Aamir şok olmuştu.O günden beri ne dışarı çıktı ne de dışarıdan biriyle görüştü.Taki Eflin gelene kadar.
10 yıl sonra
"Aamirin iyileşebilmesi için ancak onun gibi birinin onu iyileştirmesi gerekiyor.Ben araştıracağım." dedi doktor.Doktor bunları söyledikten sonra kadın dışarı çıktı. Herkes onu bekliyordu.Olanları bir bir anlattı.
"Ama öyle birini nasıl bulacağız ki?"
"Bilmiyorum. Doktor araştıracakmış."
********************
Ev Telefonu çaldı.
"Alo?" dedi kadın.Doktorun sesini duyunca birini bulduğunu anlamıştı.
"Alo Merhaba. Ben Aamir beyin doktoruyum.Hani geçen gün konuşmuştuk."
"Evet?"
"Öyle birini buldum.Ama Türkiye'de."
"Doktor bey bizim için mesafe farketmez yeter ki o iyi olsun."
"Peki adresi mesaj atıyorum. Görüşmek üzere. "
*********
"Eflin Vural. Müdür odasına bekleniyorsunuz."
Eflin kafasını sıraya üç kere vurmuştu.Bir gün de çağırmasalar olmaz mıydı?Hiç mi?Peki tamam.. Merdivenlerden yavaşça çıktı ve müdürün odasına geldi. Kapıyı çalıp içeri girdi.
"Hocam? "
"Gel Eflin.Misafirlerin var."
İçeri girdiğinde bir kadın ve bir adam vardı. Gayet şık giyinmişlerdi. Zengin oldukları belliydi. Peki ondan ne istiyorlardı? Koltuğa oturup onlara baktı..
"Ben sizi yalnız bırakayım.Rahat konuşursunuz."
Müdür bunları söyledikten sonra dışarı çıktı. İçeridekilerle yalnız kalmıştı Eflin. Kadın konuşmaya başladı.
"Eflin yardımına ihtiyacımız var. "
"Ne yardımı acaba? " deyip kaşlarını çattı Eflin.
"Bir hastamız var.Ona bakma-"
Kadın konuşacakken Eflin direk sözünü kesti.
"Bir dakika bir dakika. Siz beni hasta bakıcısı sandınız galiba.Ben mühendislik öğrencisiyim."
Kadın yanlış anladığını anlayıp durumu düzeltmeye çalıştı.
"Hayır tam tersine.Bak baştan anlatalım sana olayı. "
Olayı baştan sona anlattılar.
"Ne diyorsun? Yardım edecek misin? "
Eflin gitmek istemiyordu ama bir yanı da o adama yardım etmek istiyordu.
"Ben istesem bile ailem izin vermez."
"Merak etme biz ailenden izin aldık."
Ne ara babamla konuştular diye düşünmeden edememişti.
"Peki okulum?"
"Okulunu bizim üniversitemizde okuyacaksın."
Bir süre düşündü. Aslında iyi fikirdi ama biraz tereddütlüydü.Ya bu bir yalansa? Ya...Aman neyse boşver. Buradaki yaşamımdan kurtulurum diye düşündü ve cevap verdi.
"Peki tamam. "
*********************
Hindistana gelmişlerdi. Acaba nasıl biriydi? Anlattıklarına göre çok sert biriymiş.Eflini baya zorlayabilirmiş.Eflin bunları düşünürken evin önüne geldiklerini fark ettim.Arabadan inip evi incelemeye başladı.Ev 2 katlıydı.Vay be dışarıdan bile ne kadar zengin oldukları belli oluyor diye düşündü.İçeri girer girmez Aamir olduğunu sandığı adamla göz göze geldi.Ona 'kim bu?' der gibi bakıyordu . Eflin yavaşça mırıldandı.
"Hadi bakalım.Başlıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...