Artık bir bakıcıya ihtiyacı vardı Eflin'in. Tek başına çocuklara bakamıyordu. Aamir'e söylediğinde tanıdığı ajanslara haber vereceğini söyledi. Birkaç saat sonra bakıcı adayları gelmeye başladı. En iyisini seçmeye çalışıyordu Eflin. Sonunda Anjali diye birini seçti. Anjali ve Aamir tanıştıktan sonra kızlara haber verdi Eflin. Farah'ı da çağırmıştı. Hep beraber akşam yemeğe gittiler. Yemek dediği de ufak, deniz kenarında bir kafeydi. Biraz dinlenmeleri gerektiğine karar verip buraya gelmişlerdi.
Aamir kızlar yemeğe gittikten sonra Anjali'yi çağırdı.
"Anjali. Çocukları salıncaklarına koyup getirebilir misin?"
Çocukları salıncağa koyup getirdi. Suni'yi çıkarıp kucağına aldı Aamir. Arda da Azad'ı aldı.
"Bakın şimdi. Kızlar yemeğe gittiler. Bizde çocukları alıp Salman'ın ofise gideceğiz. Ayrıca Anjali de bizimle gelecek. Böylece kızlara küçük bir şaka yapacağız. Var mısınız?"
"Aamir bu kızlara değil Eflin'e çok büyük şok olacak." dedi Ranbir.
"Biliyorum. Hadi gidelim o zaman."
Çocukları da alıp Salman'ın ofise gittiler. Akşam olduğu için hiç kimse yoktu. Çocuklar uyuduğu için onları salıncaklarıyla yere koydu Aamir. Kızların telefonunu bekliyorlardı.
2 saat sonra
Kızlar eve geldiklerinde tüm ışıklar kapalıydı. Işıkları açıp çocuklara bakmaya gitti. Odada ne çocuklar ne de Anjali vardı. Erkekler de yoktu. Aamiri aradı. Çalıyordu ama açmıyordu. "Neredesiniz" diye mesaj attım. Mesaj atınca anında cevap verirdi ama bu sefer vermemişti.
"Salmanı aradım ama cevap vermiyor."
"Kesin çocuklara bir şey oldu. Anjali de ortalarda yok...Yoksaa...
Tekrar Aamir'i aradı Eflin ama cevap vermedi. Yine mesaj attı. Bu sefer anında aradı.
"Efendim."
"Aamir neredesiniz?"
"Salmanlarla dışarıdayım. Ne oldu?"
"Ne çocuklar evde ne de Anjali burada."
"Allah allah. Biz çıkarken Anjali uyuyordu. Nereye gitti ki?"
"Aamir. Bu Anjali çocukları kaçırmış olmasın."
"Saçmalama. Kaçırsa bile evin önünde korumalar var."
"Neredesiniz siz? Oraya geleceğim."
"Salman'ın ofisindeyiz."
"Tamam geliyorum." deyip kızlarla çıktık.
Aamir Eflin'le konuşurken kendini zor tutmuştu. Hoparlöre aldığı için diğerleri de kendilerini sıkmışlardı. Yarım saat sonra Eflin'ler geldi. Eflin kapıdan girer girmez yere yığıldı. Hepsi onun başına gitti.
"Eflin iyi misin?"
"İyiyim tamam yok bir şeyim."
Eflin bayıldıktan sonra Azad ağlamaya başlamıştı.
"Hepsi şaka mıydı şimdi?"
Gülmeye başladı Aamir. O gülerken Eflin de bir yandan ona vuruyordu.
"Ne kadar korktum senin haberin var mı?"
"Sen neden bayıldın? İlaçlarını almıyor musun?"
"Konuyu değiştirme."
"Değiştirmiyorum. Sen ilaçlarını almıyorsun değil mi?"
"Çocuklar için almıyorum."
"Eve gidince direk ilaçlarını içiyorsun. Senin sağlığın daha da önemli."
Onlar konuşurken Rani birden gelip kapıyı kapattı.
"Rani?"
"Rani? Senin ne işin var burada?"
Nefes nefeseydi.
"Shahid. Bu sefer de benim peşimde. Lütfen yardım edin."
"Ne istiyormuş senden?"
"Beni kaçırıp Alia'yı almak istiyormuş."
"O biraz sıkar." dedi Ranbir. O sırada Shahid içeriye girdi.
"Demek Alia'nın yeni sevgilisi sensin."
Ranbir direk Alia'yı arkasına aldı.
"Evet benim. Bir sorun mu vardı?"
"Alia benim. Uzak dur ondan."
"Durmazsam ne olur?"
Shahid tam Ranbir'e yumruk atacakken Salman önüne geçti. Dire Shahid'e kafa attı. Asin ve Alia ufak bir çığlık attı. Biraz dövüştükten sonra Ranbir'i Shahid'in üstünden çektiler.
"Görüşeceğiz." deyip gitti Shahid. Eflin Alia'ya baktığında...Alia yoktu. Aynı zamanda Rani de yoktu.
"Alia ve Rani nerede?"
Masanın üstüne baktığında bir not olduğunu gördü Aamir. Rani'nin el yazısıydı.
"Alia'nın peşini bırakın. Shahid'le çok mutlu olacak. Alia zaten hep Shahid'indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...