10.BÖLÜM

244 12 0
                                    


Aradan 1 hafta geçmişti. Eflin 1 haftadır okula gitmiyordu. Markete gitmek için dışarıya çıkmıştı. Onu tek yollamak istemediler ama evde çok bunalmıştı. Aamiri ikna edip dışarıya tek çıktı. Marketten dönerken siyah bir araba önünde durdu. İçinden 4 tane adam çıktı. Bu anı hatırlıyordu. En son kaçırıldığı zaman böyle olmuştu. Şanslıydı ki market ile ev çok yakındı. Buradan bağırsa Aamir sesini duyabilirdi. Adamlar ona doğru yaklaşmaya başladılar.

"İMDATTTTTTTTTTTT"

Aamir odasında otururken birden bir çığlık duydu. Bu Eflinin sesiydi. Direk cama koştu. Zorla arabaya bindirmeye çalışıyorlardı. Direk aşağı inip arabaya atladı. Adamlar da peşinden geliyorlardı. Ana yola kadar çıktılar. Son hızda gidiyorlardı. Aamir de son hızda gaza bastı. Arabadan ses gelmeye başlamıştı. Hay aksi benzin de bitecek zamanı buldu. Adamlara işaret edip peşinden gitmelerini söyledi. Adamlar peşinden gittikten sonra Salman'a telefon etti.

"Alo Salman. Beni iyi dinle."

**********************************

Salman Aamirin dediği gibi önce Farahı uzaktan takip edip sonrada onu sıkıştıracaktı. Farahın arkadaşlarıyla konuşmalarını dinliyordu.

"Hallettin mi?"

"Tabii ki de benden kaçar mı? Bir telefonuma bakar demiştim size."

"Şimdi ne yapmayı planlıyorsun?"

"Aslında niyetim Eflini öldürtmek değil. Sadece birazcık dersini almasını istiyorum o kadar."

Hızlı hızlı gidip masayı devirdi Salman. Kızlar birden ayaklandılar. Tüm kantin onlara bakıyordu.

"DÖNÜN ÖNÜNÜZE."

Herkes önünde döndüğünde Farahın üstüne gitmeye başladı Salman.Farah korkuda geri geri gitmeye başlamıştı..

"Sen ne hakla Eflini öldürtmeye kalkarsın?HE?"

"Be-ben sadece..."

"Sadece ne?"

"Ben sadece Aamirle aramızdan gitmesini istemiştim."

"Birazdan söyleyeceklerimi aklına iyi sok. Sen Aamiri aldattın. Hemde en zor zamanlarında. Aamir artık seninle asla olmaz. Ve eğer o kızın başına birşey gelirse seni kendi ellerimle öldürürüm. Yaparım bilirsin. Hiçkimsede beni suçlayamaz anladın mı? Bu söylediklerimi babana söylersen de hiçbir halt yapamaz. Ben kendimi korumasını çok iyi bilirim merak etme."

"Eğer Eflinin başına birşey gelmesini istemiyorsan bir şartım var."

"Neymiş o?"

"Duyduğuma göre Eflin bu okulun en iyi dansçısıymış. Şartım dans yarışması. "

"Kabul."

Aamir Eflini her yerde aramıştı ama yoktu. Salmandan telefon geldi.

"Haber mi var?"

"Evet. Farah kaçırtmış bir şartı var."

"Ne?"

"Dans yarışması. Kazananın dediği olacakmış."

"Kabul."

Eflin'i bir nedenden dolayı kaçırmışlardı ve tekrar bırakmışlardı.Eflin direk eve doğru koştu. Kapıyı çaldığında Aamir kapıyı açtı. Direk boynuna atladı. O da Eflin'e sarıldı.

"İyi misin? Sana bir şey yapmadılar değil mi?"

"Hayır iyiyim. Beni neden kaçırdılar ki?"

Herşeyi tek tek anlattı Aamir.

"Ee kabul ediyor musun?"

"Kabul."

******************************************************************

1 HAFTA SONRA 

Okulun spor salonuna geldi Eflin. Kapışma burada olacaktı. Birkaç dakika sonra Farah geldi.

"Hazır mısın?"

"Ben hazırım da sen yenilgiye hazır mısın onu söyle."

"O kadar büyük konuşma. Okulun en iyi dansçısı olabilirsin ama büyük konuşma."

"Başlayalım o zaman."

LK DANS EDENİ FARAH,SONRADAN DANS EDENİ EFLİN )

Dans bittiğinde herkes Eflin'i ayakta alkışlıyordu. Farah mağlup olmuş şekilde ayağını yere vuruyordu. Salman gelip omuzlarını sıkınca gülümsedi.

"Hatırladığım kadarıyla dansı kazanan kaybedene istediğini yaptırabiliyordu değil mi?"

"Evet."

"Yapmanı istediğim şey... buradan gitmen. Kabul mü?"

Farah ne diyeceğini şaşırmıştı. 

"Duyamadım?"

"Kabul."

*************************************************

Eve geldiği gibi direk uyumuştu Eflin. Çok yorulmuştu.

Eflin direk uyumuştu. Aamir de 1 2 saat geçince Eflin'in odasına gitti. Yatağının ucuna kadar gitti. Derin uyuduğunu görünce gülümsedi.

"Seni ilk başlarda istememiştim ama... ben sana çok alıştım. Başımıza her ne geldiyse bu sebepten dolayı geldi bence. Karşılaşmamız da tesadüf değildi. Sana söylemek istediğim bir şey var... Ben galiba... sana aşık oldum cadı."

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin