41. BÖLÜM

80 6 0
                                    



1 hafta sonra

Arda'lar balayından dönmüşlerdi. Kızlarla salonda otururken birden Eflinin telefonu çaldı.Gizli numara arıyordu. Hoparlörü açtım.

"Alo?"  

Bir süre ses gelmedi.

"Alo?"

Bir kaba erkek sesi duyuldu.

"Aamir'e bir şey olmasını istemiyorsan saat 4 te sokağın sonundaki kafede ol" deyip kapattı.

"Bu neydi şimdi?" dedi Kajol.

"Bilmiyorum. Gitmeli miyim?"

"Gidersen de tek gitme. Biz seni uzaktan izleriz. Bir şey olunca da müdahale ederiz.

"Tamam."

Saat 4 te sokağın sonundaki kafeye geldi. Kızlar Eflin'i uzaktan izliyorlardı. Eflin öylece beklerken Hrithik gelip tam karşısına oturdu.

"Selam."

"Sen..."

"Ben aradım seni."

"Ne istiyorsun ya?"

"Bir şey istemiyorum. Sadece konuşmak istiyorum."

Aamir'in telefonuna gizli numaradan bir mesaj gelmişti.

"Saat 4'te Eflin bir adamla buluşacak. Sokağın sonundaki kafede."

İnanmamıştı ama kafeye geldi. Camdan Eflin'i görebiliyordu ama yanındakini göremiyordu. Aamir onlara bakarken biri onu çekti. Asin onu yere doğru çekmişti. Kızlar da yanındaydı.

"Kızlar neler oluyor?"

"Hrithik gizli numaradan Eflin'i aradı. Aamir'e bir şey olmasını istemiyorsan saat 4 te sokağın sonundaki kafede ol dedi. Bizde bekliyoruz işte. Sen nereden öğrendin."

Telefonundan mesajı gösterdi.

"Hrithik ayarlamış. Sakince bekleyelim."

Kızlarla birlikte Eflin'i izliyordu. Hrithik elini tutunca Eflin direk elini çekti ve tokat attı. Her ne kadar oraya gitmek istese de kendini şu anda zor tutuyordu. Eflin tam masadan kalkacakken Hrithik onu kollarından tuttu ve sarsmaya başladı.

"Ben içeri giriyorum." Deyip yanlarına koştu Aamir.

Eflin Hrithik'e tokat atmasıyla gözlerindeki siniri görmüştü. Tam kalkacakken onu kollarından tuttu.

"Hiçbir yere gidemezsin. Seni seviyorum ve bunu anlayana kadar da bırakmaya niyetim yok." Deyip onu sarsmaya başladı. Kapıya baktığında Aamir'i gördü. Gözlerindeki sinir oradan görülüyordu. Gelip Hrithik'e yumruk attı ve beni arkasına aldı.

"Sakın. Bir daha ona zarar vermeye kalkarsan iki kere düşün. Her zarar verdiğinde karşında ben olacağım." Deyip dışarı çıktılar.

"Aamir."

Kafasını Eflin'e çevirdi.

"Burada olduğumu nereden öğrendin?"

"Hrithik bana mesaj attı."

Başını anladığını belirtmek için salladı.


Eve geldiklerinde tabiri caizse her yer her yerdeydi. Direk çocukların odasına çıktı Eflin. Çok fena gaz kokuyordu. Kapıdan içeri girdiğinde Anjali baygındı ve çocuklar yoktu.

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin