İçerideki kişi Hrithik'ti.
"Kızım?"
Direk oradan uzaklaştı Eflin. Aamir'lerin yanına gitti. İçeride Shahrukh ve Aamir vardı.
"Eflin iyi misin?" dedi Shahrukh. Hayır anlamında kafasını salladı.
"Bir sorun mu var?" dedi Aamir.
"H-Hrithik..."
"Eflin ne oldu?"
"Hrithik babamın odasında. O bu hale gelmemin suçlusuymuş."
O anda gözü karardı. Gerisini hatırlamıyordu.
.......................................................
Eflin'in bir anda bayılmasıyla hastaneye gelmişlerdi. Eflin'i direk odaya almışlardı.Aamir'ler de kapıda bekliyordu. O anda Ali bey kapıdan içeri girdi. Arkasında da bir adam vardı. Galiba Hrithik'ti.
"Aamir Eflin nerede?"
"Odaya aldılar."
Hrithik'e döndü.
"Hep senin yüzünden. Kızımın peşini bırak diye kaç kere söyleyeceğim?"
O sırada hemşire Eflin'in odasından çıktı.
"Eflin hanım uyandı."
Doktorun çıkmasını bekleyip içeri girdiler. Hrithik de peşlerinden geliyordu.
"Sen burada kalıyorsun." Deyip kapıyı kapattı Aamir.
Eflin uyandığında başında bir hemşire vardı.
"Eflin hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
"Biraz başım ağrıyor. Ne oldu bana?"
"Bayılmışsınız." Deyip dışarı çıktı. Birkaç dakika sonra da babası geldi.
"Kızım iyi misin?"
Babasının gelmesiyle tüm anılar zihnine doldu. Hrithik ile konuşmasını hatırladı.
"Kızımın peşini bırak."
"Asla. Kızına aşığım ben."
"Aşıksan neden onu takip edip arabasına çarpıp 2 yıl komada kalmasını sağladın?"
"İsteyerek olmadı."
"Baba. Sen Hrithik'i nereden tanıyorsun?"
Babası derin bir nefes aldı.
"Sen komaya girmeden bir yıl önce Hint müşterilerimiz vardı hatırlıyor musun?"
Evet anlamında başını salladı.
"O müşteri Hrithik'ti. Şirkette seni görüp aşık olmuş. Sen şirketten çıkmıştın. Arda ile bir yere gidiyordunuz. O da sizi takip ediyormuş. Siz durunca hızını ayarlayamamış ve son hızdayken size çarpmış. Bir ağaca çarpmışsınız. Arabadan sağ çıkılması imkansızmış ama siz çıkmışsınız. Arda'ya bir şey olmadı ama sen 2 yıl komada kaldın."
O sırada Hrithik içeri girdi. Eflin'in yanına hızlıca geldi.
"İyi misin?"
Kolundaki seruma aldırış etmeden Hrithik'i yumruklamaya başladı.
"Eflin dur." Dedi Babası. Ama durmaya niyeti yoktu. Arkasına sarılan birini hissetti. O anda geri çekilmesi bir oldu. Arkasına baktığında Aamir'i gördü.
"Aamir bırak beni."
O sırada içeri bir hemşire elinde iğneyle girdi. Aamir onu sımsıkı tutuyordu. Kolunda bir acı hissetmesiyle gözlerinin kapanması bir oldu.
Eflin'i zor zapt etmişlerdi. Hemşire gelip iğne yapmasaydı durduramayabilirlerdi. Eflin uyuduktan sonra babası Hrithik'i götürdü. Aamir de bahçeye çıktı. Arda Eflin'in başındaydı. Bahçede otururken Salman ve Shahrukh geldi.
"Aamir Eflin nasıl oldu?"
"İyi. Uyuyor şimdi."
"Uyanmıştı neden uyutuyorlar ki?" dedi Salman. Olanları bir bir anlattı. Çok şaşırdılar.
"Rüyasında boşuna görmemiş."
"Daha dikkatli olmamız gerekiyor. Kıza rüyasındaki şeyleri yapabilir."
"Bence de." Dedi Shahrukh.
1 saat sonra
"Eflin."
Uzaktan bir ses duyuyordu ama kimin sesi olduğunu kestiremiyordu.
"Eflin."
Üstünde bembeyaz bir elbise vardı. Rüzgardan dolayı saçları uçuşuyordu.
"EFLİN."
Yakından gelen ses ile arkasını döndü. Hrithik elinde silahla ona bakıyordu. Silahı Eflin'e doğru tutuyordu.
"Sen..."
Arkasında Aamir'i gördü. Onların tarafına doğru koşarak geliyordu. Hrithik ayak seslerini duyunca arkasını döndü ve Aamir'i vurdu. Çığlık attı.
Uyandığında ter içinde kalmıştı. Arda başındaydı.
"Eflin iyi misin?"
"İyiyim. Rüya gördüm."
Arda yan tarafta duran bardağa su koyup verdi. Suyu içtiğinde biraz kendine geldi.
..........................................................................
Akşam
Sahilde oturmuş müzik dinliyordu Aamir. Birden önünde bir gölge gördüm. Kafasını kaldırdığında Hrithik'i gördü.
"Eflin'in peşini bırak."
"Bırakmazsam ne olur?"
"Cezasını çekersin."
"Cezam neymiş merakla bekliyorum."
Belinden bir silah çıkardı ve ona doğrulttu. Ayağa kalktı.
"Beni bununla korkutabileceğini mi sanıyorsun?"
Sinirlenmişe benziyordu. Gülümsedi Aamir.
"Sana bir şey söyleyeyim mi? Eflin'in rüyasında bile onunla evliyken sen hangi bırakmaktan söz ediyorsun anlamış değilim."
Bunları söyledikten sonra keskin bir ses duydu ve vücudunda bir yanma hissetti. Yanma acıya dönmüştü. Tekrar o sesi duydu. Dizleri daha fazla dayanamadı ve yere düştü. Gözleri kararmaya başladı. Sonrası karanlık.
Hep beraber amcalarının lokantasında oturuyorlardı. Eflin de yanlarındaydı. Sadece Aamir yoktu. O sırada telefonu çaldı Shahrukh'un. Aamir arıyordu.
"Aamir neredesin?"
"Beyefendi Aamir bey şu an ambulansta hastaneye götürüyoruz."
"Ne hastanesi? Ne oldu Aamire"
Hepsinin bakışları ona döndü.
"Sahilde yaralanmış bir şekilde bulduk. Durumu ağır."
" Ha-hangi hastane?"
Kadından hastanenin ismini öğrenip telefonu kapattı.
"Shahrukh noldu?" dedi Eflin.
"Aamir'i hastaneye götürüyorlarmış. Durumu ağırmış."
Hepsi birden bağırarak 'NE?' dediler.
"Ne olmuş ki?" dedi Salman.
"Bi-bilmiyorum. Sahilde yaralı bir şekilde bulmuşlar."
"Olamaz." Dedi Eflin.
"Ben hastanedeyken bununla ilgili bir rüya görmüştüm." Dedi ve ekledi. "Hrithik yapmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...