1 hafta sonra
Bugün Arda ve Farah Türkiye'ye dönüyorlardı. Havaalanında onları götürmeye gelmişlerdi.
"Kendinizi çok özletmeyin tamam mı?"
"Tamam. Sizde özletmeyin." Deyip Arda Eflin'e sarıldı.
"Her gün konuşacağız mutlaka tamam mı?"
"Tamam kuzen." Deyip ayrıldı ondan.
"Bizsiz mi gidiyorsunuz?"
Arkadan gelen sesle hepsi arkalarına döndü. Saif ve Esra gelmişlerdi.
"Sizde mi geliyorsunuz?"
"Evet."
"Deepika nerede?" dedi Eflin.
"Deepika burada kalacak. Ona göz kulak olursunuz değil mi? Arada geleceğim kontrole."
"Tabi ki de." Deyip gülümsedi Aamir. Saif sırasıyla hepsine sarıldı.
...............................................................
Eve geldiklerinde Eflin'in içinde az da olsa bir burukluk vardı. Ekip dağılıyordu yavaş yavaş. Alia 1 hafta önce babasının yanına dönmüştü. Bir daha geleceğini sanmıyordu. Bugün de Farah, Arda,Saif ve Esra'yı Türkiye'ye yollamışlardı. Tuğba ve Kağan aşağı indiler.
"Kağan senin önemli bir işin vardı. Halledebildin mi?" dedi Aamir.
"Hallettim. Sorun çıkmazsa o sorun bugün hallolacak."
O sırada konuşurken Eflin'in telefonu çaldı. Eski evlerindeki yardımcıları Maria arıyordu. Aamir onu Eflin'in babasına göz kulak olması için yollamıştı.
"Efendim Maria."
"Eflin hanım...ben...ben çok üz-üzgünüm."
"Maria ne oldu sakince anlat."
"Babanız...babanız intihar etmiş."
O an hiçbir şey hissetmedi. Demek babası ölmüştü. İnanılacak gibi değildi ama ölmüştü.
"Tamam sen sakin ol biz geliyoruz." Deyip telefonu kapattı.
"Ne olmuş?" Dedi Aamir.
"Babam intihar etmiş." Dedi. Ona şaşırarak baktılar.
"Ne?"
"Bu haberi soğukkanlılıkla söylemene şaşırdık." Dedi Kajol.
"Üzülse miydim? O adam bana onca şey yaptıktan sonra. Kendimi onun yanında üvey kızı gibi hissediyordum." Dedi.
"Hadi çıkalım. Maria şimdi korkmuştur." Dedi Aamir. Hepsi onaylayınca dışarı çıktılar.
.....................................................................................................
Babasının evine doğru gidiyorlardı. Işıklardan kırmızı ışık yandı ama Aamir durmadı.
"Aamir neden durmadın?"
"Bilmiyorum. Frenlere bastım ama durmadı."
Arkaya baktığında diğerlerinin de aynı durumda olduğunu gördü. Direk kızlara mesaj attı Eflin. Onlar da duramadıklarını söylediler.
"Biri tüm arabaların frenlerini boşaltmış."
Duyduğu şeyle şok oldu Eflin. Kim böyle...Kağan.
"Kağan yaptı."
"Ne?"
"Kağan yaptı. Eskiden babası araba şirketinde çalışıyordu. Babasından öğrendiği kadarıyla araba bilgisi var. O yaptı."
"Evde de demişti. Sorunu hallettim bugün hallolacak diye. Kahretsin."
"Şimdi ne yapacağız?"
"Diğerlerine haber ver arabayı yavaş kullansınlar."
Direk kızları toplu konuşmaya alıp olanları anlattı. Telefonu kapattıktan sonra önlerine büyük bir tır çıktı. Aamir direk direksiyonu kırdı. En son hatırladığı arabaların birbirine girmesiydi. Ondan sonrası karanlık.
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU GEÇİŞ BÖLÜMÜYDÜ ÇÜNKÜ...BİR DAHAKİ BÖLÜMDE SİZE BÜYÜK BİR SÜRPRİZİM VAR...
v��'Z�w
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
Hayran KurguAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...