AKŞAM
Ne kadar istemeseler de Shahrukh, Aamir ve Eflin'e bir buluşma ayarlamıştı. Buluşmadan kastı lüks bir lokantada yer ayırtmıştı. Aamir ile buraya gelince hemen hatırladı. Rüyasında Aamir'in satın aldığı yer burasıydı. Rüyasını Aamir dahil herkese anlatmıştı. Başta çok şaşırmışlardı ama herkes kendinin nasıl olduğunu sordu. O konuşmalar aklına gelince gülümsedi.
"Yani sen şimdi hepimizi rüyanda gördün öyle mi?" dedi Salman. Evet anlamında kafasını salladı.
"Aynı hikaye gibi." Dedi Asin.
"Ee hangimiz daha güzeldik?" dedi Rani. Tüm kızlar ona tip tip bakmaya başladı.Kahkaha attı Eflin.
"Her zamanki Rani işte." Dedi Aamir.
"Pardon? Her zamanki Rani derken Aamir'ciğim?"
"Aamir kaç bomba geliyor." Dedi Alia.
"Yani moda düşkünü, güzelliğine bağımlı. Yani. Upss bakma bana öyle."
Aamir bunları söyledikten sonra Rani ayağındaki yüksek topukluyu çıkardı. Aamir ayakkabıyı elinde tuttu. Hepsi kahkaha attı.
"Ne oldu daldın?"
"Hiçç...Sabah konuştuklarımızı hatırladım. Bu arada rüyamda burayı satın almıştık."
Aamir gülümsedi.
"O zaman doğru görmüşsün. Burası amcamın. Yani Salman'ın babasının. Çocukları çok sever. Restoran'ın büyük bir bölümünü çocuklar için ayırdı. Sabahları sadece kahvaltı, akşam da yemekler var."
İçeri girdiler. Girmesiyle bir kişi gözüne çarptı Eflin'in. Bu...bu gerçek olamaz. Hrithik buradaydı. Aamir onun baktığı yere bakınca hiçbir şey anlamadı.
"O da mı rüyandaydı?"
Evet anlamında başını salladı.
"Kimdi peki?"
"Hrithik."
"Belki rüyandakinin aksine olur her şey. Hadi oturalım."
Hrithik'in yanında bir kız vardı. Dikkatli bakınca...Farah?
"Aamir. Hrithik'in yanındaki Farah."
"Bir dakika bekle geliyorum."
Masaya doğru ilerledi. Eflin de peşinden gitti.
"Farah?"
"Aamir bey?"
"Ne tesadüf. Bizi tanıştırmayacak mısın?"
"Ah tabikide. Bu Hrithik. Hrithik bu da Eflin Hanım ve Aamir bey."
Hrithik ayağa kalktı. Aamir ile tokalaştılar. Sıra Eflin'e gelince bir an duraksadı.
"Biz sizinle bir yerde karşılaşmış mıydık?"
"Hayır sanmıyorum."
"Ah üzgünüm. Karşılaşsaydık böyle bir güzelliği unutmazdım."
Aamir'e baktığında kendini zor tuttuğunu gördü Eflin.
"Aamir biz masamıza gidelim mi?"
Aamir tamam anlamında kafasını salladı.
"Görüşürüz Farah."
"Görüşürüz."
.............................................................
"Eflin...Kuzen...Hadi kalk."
Gözlerini Arda'nın odasında haykırışlarıyla açtı. Saate baktığında 07:00'dı.
"Arda Allah aşkına beni saat yedide uyandırmanın geçerli bir sebebi var mı?"
"Esra geliyor."
"Eee?"
"Sebep bu işte."
"Off Arda bir git ya."
O sırada telefonu çaldı. Salman arıyordu.
"Efendim Salman."
"Naber?"
"İyi sen?"
"İyiyim. Şey...bugün şirkete gelebilir misiniz? Önemli bir konu var da."
"Tamam ben babama söylerim. Şirkette görüşürüz."
"Görüşürüz."
...............................................
Şirkete geldier. Babası Aamir'lerin yanına gitti. Eflin de Asin'in odasına girdi. Kızlar oradaydı ama Asin yoktu.
"Selam kızlar. Asin nerede?"
"Aamir'lerin yanında. Çizim mi ne yapılacakmış." Dedi Kajol. Kafasını sallayıp koltuğa oturdu Eflin. Deepika bilgisayardan bir şeylere bakıyordu.
"Deepika?"
Deepika kafasını kaldırıp ona baktı.
"Sen ne yapıyorsun?"
"Bilet fiyatlarına bakıyorum. Sevgilim Amerika'da onun yanına uçacağım."
Anladığını belirtir gibi kafasını salladı.
.................................................................
Babasının işi çok sürecekti. Eflin de kızlarla beraber alış verişe gitti. Rani eline ne geçtiyse aldı. Giymeyeceği çok açıktı. Şirkete geldiğinde babası biriyle tartışıyordu.
"Kızımın peşini bırak."
"Asla. Kızına aşığım ben."
"Aşıksan neden onu takip edip arabasına çarpıp 2 yıl komada kalmasını sağladın?"
"İsteyerek olmadı."
Kapıdan onları dinliyordu. İçerideki adamın sesi çok tanıdık geliyordu.
"Kızın bana aşık olacak. İstese de istemese de."
Direk içeri girdi. Gördüğü kişiyle şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...