Shahrukh ve Salman'ın yanından ayrıldıktan sonra eve gelmişti Aamir. Preity içeride telefonla konuşuyordu. İçeriden sesini duyabiliyordu.
"Aamir bu kıza çok bağlı ne yaptıysam vazgeçiremedim... Ajay imkansız bu...Aamir Eflin'i unutamaz. Bana bakarken bile gözlerinde Eflin var."
Ajay mı? Direk içeri girdi. Preity arkasını dönünce Aamir'i gördü ve afalladı. Direk telefonu elinden alıp duvara attı. Telefon parçalara ayrılmıştı.
"Sen Ajay ile iş birliği mi yapıyorsun?"
"Aamir anlata-"
"Anlatabilirsin değil mi? Her şeyi anlatabilirsin."
Preity'nin gözleri dolmuştu.
"Sidhart da sizinle iş birliği yapıyor değil mi?"
Preity evet anlamında kafasını salladı.
"Planınız neydi?"
"Eflin'in aracılığıyla Kajol'u Shahrukh'tan uzaklaştırmak."
Preity'i yere doğru itip yukarı çıktı Aamir. Diğerlerini uyarması gerekiyordu.
Sidhart ile eve doğru gidiyordu Eflin. Ekip ile görüşmesini istemiyordu ama bunu nasıl yapacaktı ki?
"Grupla görüşmemeni senin iyiliğin için istiyorum."
"Benim iyiliğimi düşünüyor olsaydın beni gruptan ayırmazdın."
Birden telefonu çaldı.
"Efendim."
Birkaç saniye karşıdaki kişiyi dinledi. Dinledikçe gözleri büyüyordu.
"Ne demek öğrendi? Şimdi ne olacak? Bu planda yoktu."
Kafasını sallayıp telefonu kapattı.
"Ne oldu?"
Sağa çekip arabayı durdurdu.
"Bunu yapmak zorundayım Eflin kusura bakma."
"Neyi?"
En son ona sert bir tokat attığını görmüştü. Sonrası karanlık.
Eflin tehlikedeydi. Hemde çok büyük tehlikede. Bir plan uğruna kızı kullanmışlardı.
"Preity. Son kez soruyorum. Sidhart Eflin'i nereye götürdü." dedi Shahrukh.
"Bilmiyorum. Yemin ederim bilmiyorum."
Sinirle ellerini saçlarının arasından geçirdi Aamir.
"Ben Eflin'i aramaya çıkıyorum."
"Ben de geliyorum. Dağılırsak daha çabuk buluruz." dedi Salman. Aamir kafasını salladı.
..............................................
"Hala bir şey yok mu?"
"Hayır sende?"
"Bende de yok."
Sinirle telefonu yan koltuğa fırlattı. Neredesin Eflin?
Eflin uyandığında bir yere bağlıydı. Dışarıdan konuşma sesleri geliyordu. Sersemlikle kimin sesi olduğunu anlayamadı. Kapı açıldığında şok oldu. Ajay ve Sidhart yan yanaydı.
"Merhaba Eflin. Uzun zaman oldu." dedi Ajay.
"Sidhart. Eflin'in elini çöz." dedi. Geriye kaçtı Eflin. Sidhart gelip elinin bağını çözdü ve dışarı çıktı.
"Seni neden buraya getirdiğimi merak ediyorsun değil mi?"
Evet anlamında başını salladı.
"Aslında plan Kajol'u Shahrukh'tan ayırmaktı ama Sidhart'ın seni görmesiyle plan değişti. Şimdiki plan Aamir'i senden ayırmak. Plan güzel işliyordu ta ki Aamir Preity'nin konuşmasını duyana kadar."
Bir orman yoluna girmişti Aamir. Birden gözüne bir şey çarptı. Işıldayan bir şey. Arabadan inip baktığında Eflin'in kolyesi olduğunu gördü. Kolyenin olduğu yerlerde de çamurlu ayak izleri vardı. İzleri takip ettiğinde bir eve çıkıyordu. Ekibi aramak için telefonunu çıkardı ama çekmiyordu. Dikkatlerini dağıtmak için cama taş attı ve ağacın arkasına saklandı.
Camdan gelen bir ses ile hepsi oraya döndü. Ajay dışarı bakmak için cama çıktı. Sidhart da aşağı indi. Kapıyı açık bırakmışlardı.Sessiz adımlarla odadan çıktı Eflin. Birkaç saniye sonra odadan bir ses geldi.
"SİDHART EFLİNİ TUT."
Sidhart Eflin'i yakalamaya çalıştı ama elinden kıvrak hareketlerle kurtuldu. Kapıyı açıp dışarı çıktı.
"Eflin"
Sesin geldiği yere baktığında Aamir'i gördüm. Onun tarafına koşmaya başladı. Yaklaştığı sırada geriden bir silah sesi geldi.
"Grupla görüşürsen çok kötü şeyler olacağını söylemiştim."
Direk arkasını döndü Eflin. Sidhart silahı ona doğru tutuyordu.
"Sidhart bırak kızı."
"Yanlış cevap."
Silahı bu sefer Aamir'in tarafına tuttu. O an 2 el silah sesi duydu Eflin. Sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...