65. BÖLÜM

51 5 0
                                    


1 Hafta Sonra

O olayın üstünden 1 hafta geçmişti. Tuğba Eflin'e bir arkadaşı yoluyla mesaj yollamıştı. Türkiye'ye gitmişlerdi. İyi olduğunu duyduğunda baya rahatlamıştı. Şimdi de Shahrukh Kajol'a evlenme teklifi için hazırlanıyordu. Ama kimse belli etmiyordu.

"Shahrukh sen Kajol ile nasıl tanıştın?"

Shahrukh gülümsedi.

"Anlatsam mı?" dedi Shahrukh Aamir ve Salman'a bakarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Anlatsam mı?" dedi Shahrukh Aamir ve Salman'a bakarak. İkisi de gülümseyip başlarını salladı.

5 YIL ÖNCE

Şirketleri o zamanlar daha yeni ünlenmeye başlamıştı. Shahrukh'un babasının doğum günü de başarı kutlamalarının olduğu gündü. Kajol de bakıcılarının yeğeniydi. Hiç karşılaşmamışlardı ta ki o güne kadar.

O zamanlar babası Shahrukh'un Rani ile evlenmesini çok istiyordu. Bir gün bakıcıları hastalanmıştı. Ona DJ derlerdi. Ona ilaç götürmüştü.(MULTİYİ İZLEYİN.)

Meğerse Kajol'un kuzeninin nişanlısı o gün Kajol ile tanışmaya gelecekmiş. Shahrukh'u o sanmış. Oradan çıkarken de onu dans ederken görmüştü. Adeta büyülenmişti.(MULTİYİ İZLEYİN.)

Biraz zaman geçti. Kajol evlerine gelip gitmeye başlamıştı. Evlerinde de hizmetçinin oğlu vardı. Hizmetçi ölmüştü ama oğlu onlarla kalıyordu. Onu aileden biri gibi seviyorlardı. Shahrukh onu kardeşi o da onu ağabeyi olarak görürdü.  Nereye gitse peşiden gelirdi. Kajol'un en küçük kardeşiyle de aralarında ufak bir sorun vardı. Onu çözmek için Kajol'lerin evine gittiler.(MULTİYİ İZLEYİN.)

Böylece arkadaş olmuşlardı. Arkadaş oldukları gibi sürekli görüşüyorlardı da.Kajol'un kuzeninin düğün günü gelmişti. Aileyi temsilen Shahrukh gidiyordu.(MULTİYİ İZLEYİN.)

Aradan baya bir zaman geçmişti. Artık çok sık görüşmeye başlamışlardı. Artık birbirlerine olan hislerinden eminlerdi.Konuyu babasına açtığında karşı çıkmıştı. Rani ile evlenmesi gerektiğini söylüyordu. Baya bir zaman küs kalmışlardı ama en sonunda babası ikna olmuştu.

..................................................

"Vay be hikayeye bak." dedi Anushka.

"Shahrukh peki nasıl bir şey düşünüyorsun?" dedi Eflin.

"Sizden yardım istemeye geldim işte. Nasıl bir şey yapacağım hakkında pek bir fikrim yok."

"Buldum." diye atıldı Asin.

....................................................

Kajol ile kız kıza sahile gitmeye karar vermişlerdi. Akşam gideceklerdi çünkü kafa dağıtacaklardı. Erkekler önceden gitmişti hazırlıklar için.(MULTİYİ İZLEYİN.VİDEODAKİLERİ SRK VE KAJOL OLARAK DÜŞÜNÜN.)

Hepsi çok mutluydu. O anda birisi geldi ve tüm mutlu havayı söndürdü.

"Bensiz evlenme teklifi olur mu hiç?"

Kajol arkasını döndüğünde direk yüzü asıldı. Gelen Ajay'dı.

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin