28. BÖLÜM

113 7 0
                                    

Nişandan sonra karnına giren sancı ile olduğu yerde kaldı Eflin. Kajol hemen onu fark etmişti.

"Eflin ne oldu? iyi misin?"

"Galiba do-doğu--AAAAA."

"Shahrukh, Aamir koşun."

Aamir koşa koşa yanlarına geldi.

"Ne oldu?"

"Eflin doğum yapıyor. Çabuk arabayı hazırlayın."

Aamir hızlıca dışarıya çıktı. Shahrukh Kajol'la Eflin'i kaldırıp arabaya bindirdiler.

"A-ahh."

"Eflin derin nefesler al ver."

Kajol'un dediği şeyi yaptığında Aamir'in de aynı şeyi yaptığını gördü. Gülmeye çalıştı Eflin ama karnına giren sancıyla tekrar çığlık attı.

"Aamir daha hızlı sür. Böyle gidersek hastaneye yetişemeyiz."

Aamir yollardan makas atarak geçmeye çalışıyordu. 5 dakika sonra hastaneye geldiler.

"Sedye getirin. Hemen."

Eflin'ii sedyeye alıp ameliyathaneye aldılar. Aamir de yanında gitti. Ona destek olmak için. Kıyafetleri giydikten sonra yanına gitti. 

2 saat sonra

Azad ve Suni doğmuşlardı. Suni doğumda Eflin'i zorlamıştı. Zorlanması nedeniyle sara olmuştu. Onu bir süre küvezde tutacaklardı. Eflin'i odaya almışlardı. Azad da yanındaydı. Herkes yanındaydı. Hemşire gelip Eflin'e emzirmeyle ilgili detayları söyledi. Emzirdikten sonra Azad'ı bebek bakım odasına götürdü.

Ertesi gün

Hala Azad'ı getirmemişlerdi. Suni'yi sabah görmüştü Eflin. 5 dakika sonra bir hemşire geldi.

"Hemşire hanım oğlum nerede?"

"Eflin hanım...Bunu söylemek çok zor."

"A-anlayamadım?"

"Maalesef. Oğlunuzu kaybettik."

"Ya-yalan söylüyorsunuz."

"Eflin hanım doğruyu söylüyorum. Oğlunuzu maalesef kaybettik."

Aamir tepkisizce duruyordu. Birden ayağa kalktı.

"SİZ NASIL DOKTORSUNUZ YA? SAĞLIKLI OLAN BİR ÇOCUK BİRDEN BİRE ÖLEBİLİR Mİ? BURANIN BAŞHEKİMİ NEREDE?"

"Beyfendi sakin olun. Burası-"

"BAŞLARIM ŞİMDİ HASTANENE. BAŞHEKİME GÖTÜR BENİ."

Eflin'in gözünden yaşlar sicim gibi akıyordu. Kendini durduramıyordu. Elleri titremeye, görüşü bulanıklaşmaya başladı. Yine panik atak geçiriyordu. Asin ağlayarak içeriye girdi. Arkasında da Salman vardı. Tam bayılacakken Eflin'i tuttu. Sonrası karanlık.

1 hafta sonra

Bütün gün boyunca çocukların odasından çıkmıyordu Eflin. Sakinleştiricilerle ayaktaydı. Asin onuı buradan çıkarmaya çalıştı ama yine bayılınca vaz geçmişti. Artık ona karışmıyorlardı. Bir haftada epey kilo vermişti. Aami odada yanında camdan dışarı bakıyordu.Ona baktığını fark edince dönüp gülümsedi. Eflin de solukça gülümsedim. Telefonuna mesaj gelince yüz hatları birden gerildi. Hemen dışarı çıktı. Ne oldu ki? Direk peşinden gitti Eflin.

"Aamir ne oldu?"

"Salman. Shahrukh. Adamlara haber verin çıkıyoruz."

"Aamir neler oluyor?"

Eflin'i duymuyor gibiydi.

"Aamir?"

"Eflin ben hemen döneceğim. Sen beni burda bekle tamam mı?" deyip alnından öptü. 

Haberi alınca rahatlamışlardı ama bir yandan da endişelenmişkerdi. Aamir'in dediği yere gelince direk içeri girdiler. Hiç kimse yoktu.

"Aamir bu bir tuzak olabilir. Çıkalım bence."

"Hayır Salman. Her yere bakacağız."

Üçü şu an yan yanaydı. Birden her yer alev almaya başladı. Tam çıkacakken alevler etraflarını sardı.

"Allah kahretsin."

Telefonları da arabadaydı. Nasıl çıkacaklardı şimdi?


KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin