12. BÖLÜM

197 15 2
                                    

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM DHOOM 3 TEKRAR İZLERKEN BİRDENBİRE AKLIMA GELDİ VE HİKAYENİN GİDİŞATINA UYGUN OLDU BENCE :DDDD NEYSE İYİ OKUMALARR...MULTİDEKİ ŞARKI DA AAMİRİN EFLİNE SÖYLEDİĞİ ŞARKI...BÖLÜMÜN ORTALARINDA ANLAYACAKSINIZ VE ŞARKIYI DEDİĞİM YERDE AÇARSANIZ DAHA GÜZEL OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM FAZLA UZATTIM BEN GİDEYİM ARTIK SİZİ BÖLÜMLE BAŞBAŞA BIRAKAYIM İYİ OKUMALARRRRRRRRR.....

Eflin sabah yatağında bir sarsıntıyla uyandı. Gözlerini açtığında hala devam ediyordu. Yan tarafa döndüğünde Arda'yı gördü. Görmesiyle yastığı kafasına bastırması bir oldu.

"Ne yapıyorsun ya çocuk musun sen? Gelmişsin kaç yaşına akıllanmadın mı hala?"

"Hadi kalk. Kalkmazsan devam edeceğim."

"Ben anneme dedim bu akıllanmaz diye ama dinleyen kim. Bir de nişanlısı varmışmış sözde. Nişanlın kesin seni terk etmiştir."

"Allah korusun kuzen Esra'yla aramız gayet iyi. O da aynı benim gibi."

"Desene tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş."

Yatakta iyice zıplamaya başladı. Eflin de ani gelen bir sinirle bacağından tutup yataktan düşürdü.

"Ahh. Ne yaptın kuzenn hayatım mahvoldu. Bir daha yürüyemeyeceğim ah."

"Abartma. Çık git odamdan üstümü değiştireceğim."

Odasından koşarak uzaklaştı.

"Hani bir daha yürüyemeyecektin?"

***************************************************

Okula geldiğinde çok erken geldiğini zannederken herkesin derste olduğunu fark etti. Koşa koşa sınıfa gitti. Sınıfta sadece çantalar vardı. Salman'a 'sınıf nerede?' diye mesaj attı. 2 dakika sonra Salman Eflin'i aradı.

"Eflin nerdesin?"

"Sınıfın önündeyim de sınıf ortada yok."

"Hoca bugün gelmedi. 3 saatimiz boş. Bizde tüm sınıf kafeye geldik oturuyoruz. Adresi mesaj atarım görüşürüz."

"Görüşürüz."

Geçen Akşam

Aamir Farah'tan çıktıktan sonra Salman'a geldi. Kapıyı çalar çalmaz açtı. Salman Aamir'i görünce biraz şaşırdı ama içeri aldı.

"Bir sorun mu var? Yüzün çok solgun görünüyor."

"O derece mi?"

"Meraklandırma da anlat."

Başını koltukta geriye attı Aamir.

"Ben bugün bir şey yaptım."

"Ne yaptın?"

Derin bir nefes aldı ve pat diye söyledi.

"Farah'a Eflin'i sevdiğimi söyledim."

Salman Aamir' cin görmüş gibi baktı. Birkaç dakika da kendine gelemedi. Sonra da gülmeye başladı.

"Ya oğlum sen bu kızdan nefret etmiyor muydun? Yeme beni."

Aamir'in bakışlarını fark edince ciddi olduğunu anladı ve gülümsemesi söndü.

"Se-sen ciddisin."

Aamir başını evet anlamında salladı.

"Peki ne yapacaksın? Eflin biliyor mu?"

"Hayır."

"Peki ne zamana kadar saklamayı düşünüyorsun? "

"Bilmiyorum. İtiraf etsem de ters karşılarsa, ya başkasını seviyorsa?"

"Sanmıyorum. Sen dememiş miydin eski sevgilisi geldi onu tersledi diye. Dediğin kadarıyla ondan başka sevgilisi olmamış. Ondan ayrıldıktan sonra da buraya gelmiş. Başkasını sevdiğini sanmıyorum. Bak aklıma bir şey geldi."

"Ne?"

"Yarın okulda sınıfa söyleyeceğim bu durumu. Çantaları defterleri falan sınıfta bırakıp bizim okulun ordaki kafeye gideceğiz. Ecrin de geç kaldığını zannedecek. Herkese haber vereceğim gelir gelmez sınıflara geçsinler. Sonra da Ecrin'i arayacağım ders boş kafeye gel diye. O kafeye geldikten sonra sana mesaj atacağım sen geleceksin. Ama kafenin arka kapısında bekleyeceksin. Öyle de itiraf edeceksin. Biz de sana yardım edeceğiz. Nasıl?"

Biraz düşündü Aamir.. Mantıklı bir plan gibi geliyordu. Ama o buna cesaret edemezdi. Farah'a bile zar zor söylemişti bunu. Efline nasıl söyleyeceğini bilemiyordu.

"Yardım edecekseniz kabul ediyorum. Bence mantıklı."


Eflin kafeye gelmişti. Tüm sınıf oradaydı. Salman da oradaydı. Eflin'i  görünce el salladı. Eflin de el sallayıp gülümsedi. Sarıldıktan sonra telefonuyla uğraşmaya başladı.Eflin'in dikkatini kafenin aşırı süslenmesi çekmişti.

"Salman. Burası neden böyle süslenmiş?"

"Bizden önce bir doğum günü yapılmış. Biz geldiğimizde onlar gidiyordu. Sökeceklerdi ama biz gidene kadar böyle kalmasını istedik."

1 2 dakika sonra Aamir'i görmüştü Eflin..Aamir içeri girince disko topu çıktı ve Salman Eflin'i ayağa kaldırdı.

"Salman ne oluyor?"

"Birazdan öğrenirsin."

Aamir içeri girdiğinde bu kadar ayrıntı olacağını düşünmemişti. Disko topu çıkınca Salman Eflini kaldırdı. Birbirlerine bir şeyler söylediler ama anlayamamıştı. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki sadece kalbinin sesini duyabiliyordu. Derin bir nefes aldı. Salman Eflini tam ortaya getirdi.Müzik sesi gelmeye başladı. Bu ezbere bildiği bir şarkıydı. Şu anki durumuna da çok uyuyordu. Salman Aamir' sessizce 'Sahne senin.Efline bakarak söylemeyi unutma.' dedi.Mikrofonun başına geçti ve söylemeye başladı.

ŞARKIYI AÇIN VE KLİBİ SONUNA KADAR İZLEYİN...

Şarkı bittiğinde Eflin şaşkınlıktan konuşamıyordu. Önüne kadar gitti Aamir.

"Eflin?"

"E-efendim??"

Önünde diz çöktü.

"Biliyorum şok oldun. Bende ilk başta anlam verememiştim ama sonradan anladım. Sana bir şey söylemek istiyorum."

Gözlerinin içine bakarak "Benimle evlenir misin?"

Eflin 1 2 dakika şaşkınlığını üstünden atamadı. Sonra da Aamir'i sevindirecek o cevabı verdi.

"EVET."

Arda onları gizliden izliyordu.Bu olanları hemen amcasına anlatmalıydı. Amcası 3. çalışta açtı.

"Efendim?"

"Amca çok önemli bir şey oldu."

"Ne?Eflin iyi mi?"

"Eflin iyi. Hemde çok iyi."

"Ee o zaman?"

Olan biteni amcasına anlattı.

"Demek öyle. Ben halledeceğim sen merak etme. Haber verdiğin için sağol."

BU BÖLÜMÜ YAZARKEN BEN HEYECANLANDIM KİM EFLİNİN YERİNDE OLMAK İSTEMEZ Kİ? NEYSE...BÖLÜM NASILDI?YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...HİKAYEYE BU BÖLÜM İLE GİRİŞ YAPMIŞ OLDUK...


KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin