Alia Shahid ile biraz gezdikten sonra eve geldi. Asin'e eve geldiğini mesaj atıp odasına girdi. Geldiği gibi direk uyudu.
Düğünden çıkınca bir otele gelmişlerdi. Onlar için bir yemek ayarlamışlardı. Tüm masaları gezip misafirleri karşıladılar. Onlar gezerken kapıdan biri girdi. Bu... Shahid. Ne işi var bunun burada? Aamir Salmana baktığında onun da aynı yöne baktığını gördü.
"Bu neden burada?"
"Bilmiyorum."
Eflin arkadaşlarının yanındaydı. Eflin'e yaklaşıp elini omzuna koydu. Eflin de arkasını döndü.
Birinin omzuna dokunmasıyla Eflin arkasına döndü. Tanımadığı biri vardı.
"Merhaba."
"Merhaba."
"Ben Shahid Kapoor. Aamir'in çok eski bir arkadaşıyım."
"Bende Eflin."
Elini nazikçe öptü.
"Memnun oldum. Acaba bu dansı bana lütfeder misiniz?"
Aamir'e baktığında kafasını 'hayır' der gibi sallıyordu.
"Kusura bakmayın. Misafirleri karşılamam gerek. Belki başka bir zaman."
"İtiraz kabul etmiyorum Eflin. Hadi ama."
"Shahid ne oluyor burada? Ne işin var?"
Aamir'in gelmesiyle derin bir nefes aldı Eflin. Yoksa onu rahat bırakmayacaktı.
"Selam Aamir. Nasılsın?"
"Başlarım şimdi selamına. Çık git buradan."
Ne olduğunu anlayamamıştı Eflin.
"Sakin ol şampiyon. Tebrik etmeye gelmiştim. Alia'dan aldım haberi. Bir ziyaret edeyim dedim."
"O kızdan uzak dur."
Shahid sırıtarak dışarıya çıktı.
"Kimdi o?"
"Eski bir arkadaş. Pek sevmem. Eflin sana yaklaşırsa uzak dur ondan tamam mı?"
"Tamam da neden?"
"Nedenini sonra anlatırım."
Gülümseyip gitti Aamir. Eflin de kızların yanına gitti.
Ertesi gün
"Aamir?"
"Efendim."
"Asinle Alia geliyorlarmış. Alia'nın sevgilisi de geliyormuş."
"Tamam. Ben yukarıda hazırlanayım."
Gülümsedi Eflin. Hazırlıkları yaptıktan sonra kapı çaldı. Aamir de odadan çıkmıştı. Kapıyı açtığında Alia'nın yanında Shahid de vardı.
"Hoşgeldiniz."
Aamir de Eflinin arkasından gelmişti. Shahid'i görünce duraksadı. Ona bakmamaya özen göstererek kızlara selam verdi. Sofraya geçtiler.
"Eflin çok şanslısın. Aamir Farah'tan sonra seni seçmiş."
Farah ın üstüne basarak söylemişti. Aamir'in sinirlendiği buradan çok belli oluyordu. Asin olayı biliyor gibiydi. Shahid'e susması için işaret verdi. Shahid'de sinsice sırıttı. Aamir alttan yumruğunu sıkmıştı. Şu anda kendini zor tuttuğuna kalıbını basardı Eflin. Hemen elini tuttu. Aamir Eflin'e bakıncaEflin gülümsedi. Gülümsemesiyle gevşemiş gibiydi. O da Eflin'e gülümsedi.
"Sakin ol." Dedi sessizce Eflin. Aamir kafasını salladı.
"Ee. Aamir'le nasıl tanıştınız?"
"Sanane."
Aamir'in verdiği cevapla tüm bakışlar ona döndü. Shahid yine sırıttı.
"Asin biz de tatlıları getirelim mi?"
"Olur."
Asinle mutfağa girip kapıyı kapattı Eflin.
"Asin sen bunların arasındaki olayı biliyor musun?"
"Hayır bilmiyorum."
Yalan söylediği çok belliydi. Çünkü yalan söylerken sesi titrerdi. Bu sefer de sesi titremişti.
"Yalan söylediğini biliyorum."
"Tamam ama benden duymadın tamam mı?"
"Tamam."
"Bana da Salman anlattı. Aamir Farah'la birlikteyken Shahid'le çok yakın arkadaşlarmış. Bir gün Salman Shahid ve Farah'ı birlikte görmüş. Salman söylememiş ama Farah sınıfta kızlarla konuşurken duymuş. O günden beri Shahid'le küslermiş. Şimdi de Shahid Alia'ya sardı. Kaç kere ayırmaya çalıştım ama başarısız oldum."
Duyduğu şeylerle şok oldu Eflin. Demek ki Aamir bu yüzden Shahid'i sevmiyordu. Tatlıları alıp içeriye geçtiler. Shahid'in gözü Eflin'deydi.
"Eflin? Duyduğuma göre baban anneni öldürmüş doğru mu?"
Söylediği şeyi duyunca kas katı kesildi.
"SHAHİD SUS."
Asin'in ona bağırmasıyla Asin'e döndü.
"Shahid çık bu evden. Çizgiyi aştın. Hemde fazlasıyla."
Gözlerinin dolmasıyla görüşü bulanıklaştı Eflin'in.
"Eflin?"
"Eflin iyi misin?"
Eflinw seslenmeleriyle kendine geldim. Kafasını yavaşça sallayıp Shahid'e baktı.
"Shahid çık git buradan."
Nefesi kesilmeye başlamıştı. Galiba panik atak geçiriyordu. Sonrası karanlık.
"Alia bir daha onunla görüşmeni istemiyorum."
"Kaç kere ayrıldım ama yine kandırdı beni. Bu sefer gerçekten bitireceğim."
Uyandığında başı çatlıyordu. Yerinden kalkıp kapıya gitti. Aamir onu görünce Efline doğru koştu.
"Neden kalktın? Yatman lazım."
"Yatmak istemiyorum."
Salona geçip oturdu.
"Eflin gerçekten çok özür dilerim. O kadar ileri gidebileceğini düşünememiştim."
"Senin suçun yok. Ama bana bir söz vermeni istiyorum. Shahid'le bir daha görüşmeyeceksin."
"Tamam söz. Yemin ederim bir daha görüşmeyeceğim."
Gülümsedi.
Shahid Alia'dan aldığı mesaj ile deliye döndü. Ne demek ondan ayrılıyormuş. Asla izin vermezdi. Aamir yada Eflin dedi kesinlikle. Ondan ayrılmasına asla izin vermeyecekti. Göreceklerdi. Direk Arda'yı aradı.
"Shahid?"
"Planı devreye sokuyorum. Hazırlanın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...