Eflin okula geldiğinde Shahid ve Arda birlikte hararetli bir şeyler konuşuyorlardı. İçeriye girdiğinde Asin bana sinirle bakıyordu.
"Nasıl yaparsın bunu?"
Asin'in dediği şeyle ona döndü. Anlamaz gözlerle ona bakıyordu.
"Asin neler oluyor?"
"Hem Aamir'le evlenip hem de Salman'ı ayartmaya çalışıyormuşsun."
Ne?
"Ne? Kim söyledi sana bunu."
"Shahid."
"Bu-bunlar gerçek değil."
Asin telefonunu çıkartıp birkaç fotoğraf gösterdi. Fotoğraflarda Salman ve Eflin oldukça yakındı.
"A-asin bunlar yemin ederim gerçek değiller."
"Sana inanmıyorum. Artık beni ne ara nede bir daha görüşelim." Deyip sınıftan çıktı. Gözleri dolmuştu Eflin'in. O sırada Salman sınıfa geldi. O da baya sinirli görünüyordu. Neler oluyor bugün böyle?
"Sen Aamir'i nasıl aldatırsın?"
Dediği şeyle şoka uğramıştı.
"Ne-neler saçmalıyorsun sen ya? Ben Aamir'i a-"
Telefonunu çıkartıp Arda'yla çekilmiş fotoğraflar gösterdi.
"Benimle bir daha görüşmeni istemiyorum. Bu olanları da Aamir'e tek tek anlatacağım."
Gözlerim dolmuştu Eflin'in. Hava alması gerekiyordu. Sınıftan dışarıya çıktı. Tüm okul ona acıyan gözlerle bakıyordu. Neler oluyor böyle?
Okulda daha fazla duramayıp eve geldi. Eve geldiğinde Aamir direk karşısına dikildi.
"Neredeydin?"
"O-okuldaydım."
Ona doğru sinirle yaklaşmaya başladı. Yaklaştıkça Eflin de geri gidiyordu.
"Şu sıralar Arda'yla görüşmüyorsun değil mi?"
"Hayır."
"Yalan söyleme."
"Yalan söylemiyo-"
Eflinin demesine kalmadan Aamir onu saçından tuttuğu gibi yere fırlattı.
"Ne yapıyorsun?"
"O gördüğüm fotoğraflar ne? Neden beni 2 kişiyle aldattın?".
"Ben seni aldatmadım."
"O FOTOĞRAFLAR NE O ZAMAN?"
"Bilmiyorum."
Eflinii kolundan tuttuğu gibi dışarıya attı.
"Bir daha sakın bu eve gelme."
Daha yeni duran gözyaşları yeniden akmaya başlamıştı. Taksi çevirip Alia'ya gittim. Aamir nasıl ona inanmaz. İstese bile bir daha o eve gitmezdi.Alia'ya geldiğimde kapıyı çaldım.Kapıyı Alia açtı.
"Hoş geldin. Girsene."
Alia korkuyor gibiydi.
"Bir şey mi oldu."
"Yoo. Film izledim de ondan korktum biraz."
Kafasını sallayıp içeriye geçti Eflin. Anında bir şey koklatıldı. Debelendi ama başarısız oldu. Sonrası karanlık.
2 saat sonra
Aamir Eflin'in yüzünü bir daha görmek ister miyim bilmiyordu. Aamir öyle düşünürken kapı çaldı. Salman gelmiş. Nefes nefeseydi.
"Salman. Ne oldu?"
Direk içeriye geçti.
"Eflin seni aldatmamış. Bunların hepsi plan."
"Ne? Ne planı?"
"Arda ve Shahid plan kurmuşlar. Herkese Eflin hakkında kötü sözler söyleyip kızı iyice aşağılamışlar. O sırada da Asin'i kaçırmışlar. Eflin senden soğuyunca da Eflin'i kaçırmışlar. Farah anlattı bana."
Olamaz.
"Allah kahretsin."
"Hepimiz kıza çok kötü davrandık. O fotoğraflar da kesin shop tu."
O sırada telefonuna mesaj geldi. Mesajı açtığında Eflin ve Asin vardı. Gizli numaradan gönderilmişti. Telefonu direk duvara attı. Paramparça olmuştu.
"Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Her yerde Shahid şerefsizini arayacağız. Bulunca da kendi ellerimle öldüreceğim."
Konuşurken kapı çaldı.
Salman gidip kapıyı açtı. Farah gelmiş.
"Aamir?"
"Senin ne işin var burada?"
"Size yardım etmeye geldim."
"Senin yardımına ihtiyacımız yok."
"Yardım etmezsem Eflin'i öldürecekler."
Biraz düşündüm.
"Tamam."
1 hafta sonra
Efline işkence yaptıkları için her yeri kan içindeydi. Asin 2 gündür baygındı. Onu önce kaçırdıkları için çok yıpranmıştı. Aamir'in onu bulmak isteyeceğini bile düşünmüyordu. Kapı şiddetle açıldı. Adamlar Asin'i alıp götürdüler. Nefes almakta zorlanıyordu Eflin. Asin'i 5 dakika sonra getirip onu aldılar.
"Du-durun."
Eflini bir sandalyeye bağladılar. Düz bile oturamıyordu. Shahid gelip onu kemerle dövmeye başladı. Her vuruşunda tekrar yara oluyordu. Gözleri kapanmaya başladı. Sonrası karanlık
Salman Aamir'e doğru koşmaya başladı.
"Haber mi var?"
"Evet. Yerlerini bulduk."
"Çabuk haber ver. Çıkıyoruz."
Tuttukları yer 4 saat uzaktaydı. Son hızda sürerek oraya 2 saatte ulaşmışlardı. Direk içeriye saldırdılar. Tüm adamları vurduktan sonra Eflin'i aramaya başladı Aamir. Her yere baktı ama yoktu. Bir tek bakmadığı yer demir kapının arkası kalmıştı. Kapıyı açtığında gördüğü manzara karşısında donup kaldı. Asin ve Eflin'in her yeri yaralarla doluydu ve baygındılar. Direk Salman'ı çağırdı. O da onları öyle görünce şok oldu. Direk Eflin'in yanına gitti.
"Eflin?"
"Aamir? Beni bulmak isemezsin diye düşünmüştüm."
Gözleri doldu Aamir'in.
"Neden istemeyeyim ki? Sen benim karımsın."
Gülümsedi Eflin. Ama zoraki bir gülümsemeydi.
"Çifte kumrular buluşmuş sonunda."
Shahid'in sesiyle direk silahını çıkardı Aamir. Onun elinde de silah vardı ve Eflin ve Asin'e doğru tutuyordu.
"Ne yaptın onlara?"
"Birazcık işkence."
"Ne istiyorsun?"
"Alia'yı."
"Ya vermezsek?"
"O zaman bu iki güzel kız ölür."
"Sıkıyorsa öldür."
Salman da arkadan silah tutuyordu. 2 silah sesiyle kendine geldi Aamir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...