2. BÖLÜM

379 22 2
                                    

Aamir Eflin'e bakarken Eflin gidip Aamir'e elini uzattı.

"Merhaba.Ben Eflin.Sen de Aamir olmalısın."

Aamir kızın sevecenliği karşısında şaşırmıştı.İlk defa böyle bir bakıcı görüyordu.

"Bana bakıcı tutmanıza gerek yoktu." deyip yukarı çıktı ve kapıyı hızlıca çarptı.Eflin yerinde sıçrayınca kadın gülmemek için kendini tuttu ve Eflinin yanına gitti.

"Eflin.Hizmetçiler sana odanı göstersinler."

**************

Kadın Aamir'in yanına gittiğinde Aamir odada dört dönüyordu.

"Aamir?"

"Siz neden bana bakıcı tuttunuz?Yoksa bana bakamıyor musunuz?Fazlalıksam gidebilirim yani sorun yok."

"Aamir bir sakin olur musun?Hem o kız bakıcı değil.Ev işlerine yardımcı olmak için geldi."

"İnanayım mı?" dedi Aamir.

"İnan.O sadece sana çalışacak.Memnun kalmazsan yollayabilirsin."

"İyi tamam şimdi çık odamdan."

***********

Kadın Eflin'in eline tepsiyi tutuşturunca Eflin ona şaşkınlıkla baktı.

"Eflin.Aamir yemeğini genelde odasında yer.Odasına götürür müsün bunu?"

Eflin tamam anlamında kafasını sallayıp yukarı çıktı.Odasının kapısına geldiğinde kapıyı çaldı.Ses gelmeyince içeri girmişti.Aamir yatakta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.Eflin'in geldiğini fark etmişti ama kafasını kaldırmamıştı.

"Aamir.Yemeğin-"

"Masaya bırak."

Eflin sertliği karşısında şaşırdı.Kibarca da söyleyebilirdi yani.Masaya bırakıp odadan çıktığı zaman telefonu çaldı.Annesi arıyordu.

"Efendim anne."

"K-kızım.Baban..."

Annesi ağlamaya başlayınca Eflin korkmuştu.

"Anne.Bir şey mi oldu babama?"

"B-birden kalbini tuttu.Şu anda hastanedeyiz.Çabuk gel seni sorup duruyor."

Eflin telefonu kapatıp hızlıca aşağı indi.Mutfağa geldiğinde kadını orada bulmuştu.Kadın onu görünce telaşına kaşlarını çatmıştı.

"Eflin.Bir şey mi oldu?"

"B-babam.Birden rahatsızlanmış.Beni sorup duruyormuş."

"Tamam bekle.Geliyorum." deyip yukarı çıktı.Birkaç dakika sonra yanında Aamir ile gelmişti.

"Aamir ile birlikte gidin.Hem biraz onun için hava değişikliği olur."

*****************

Eflin hastaneye geldiğinde direk danışmaya doğru koştu.Babasının adını söyleyip yukarı çıktı ve odaya daldı.Aamir de dışarıdaki oturma yerlerine oturmuştu.

"Baba.İyi misin?"

Babası evet anlamında kafasını salladı.

"İyiyim kızım."

"Aamir nerede?" dedi annesi.Eflin ona şaşkınca bakınca babası açıklama yaptı.

"O kadın eve geldiğinden beri Aamir'i merak edip duruyor."

"Dışarıda.Bekleyin çağırayım." deyip kapıya gitti Eflin.Dışarı baktığında Aamir oturma yerinde telefonuyla uğraşıyordu.

"Aamir.Babam seni görmek istiyor."

Aamir içeri girdiğinde olduğu yerde çakılmıştı.

"Sen...senin burada ne işin var?"

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin