ÖZEL BÖLÜM

130 10 5
                                    

ARKADAŞLAR BİLİYORUM ÖZEL BÖLÜM BAYA GEÇ GELDİ AMA ELİMDE OLAN BİRŞEY DEĞİLDİ...SİZİ VE BU HİKAYEYİ ÇOK ÖZLEDİM...BU BÖLÜMDE SRK BABASI HİÇ ÖLMEMİŞ GİBİ OKUYUN...NEYSE İYİ OKUMALAR

Eflin

"Eflin benim kravatım nerede?"

"Aamir yüzüncü kere söylüyorum nereye koyduysan oradadır."

"Koyduğum yerde yok ama."

Sıkıntıyla oflayıp yukarı çıktım. Odaya girdiğimde tabiri caizse her yer her yerdeydi.

"Nerede bırakmıştın?"

"En son komodinin üstüne koymuştum."

Komodinin üstüne baktığımda darmadağın olduğunu gördüm.  Komodinin önüne gittim ve toplamaya başladım. Kravatı kıyafetlerin altından çıkmıştı. Kravatı parmaklarımın arasına alıp arkamı döndüm. 

"Hani yoktu?" deyip eline verdim ve aşağı indim. Birkaç dakika sonra Aamir çocuklarla birlikte aşağı inmişti.

"Nereye gidiyorsun?"

"İş görüşmesi var şirkette. Çok önemli müşterilerimiz gelecekmiş. Herkesin orada olmasını istediler."

Kafamı salladım. Üstünü düzelttikten sonra gelip yanağımdan öptü.

"Ben kaçtım yoksa amcam beni kesecek. Hadi görüşürüz."

Gülümsedim. Bu adamın şu hallerine hastayım ya.

Aamir

Geç kaldım. Hem de çok geç kaldım. Amcam beni kesecek. Şirketten içeri girer girmez sekreterimin yanına koştum.

"Toplantı başladı mı?" diye sordum nefes nefese.

"Hayır Aamir bey müşterilerimizin uçağı biraz rötarlı kalkmış. 1 saat sonraya ertelendi toplantı."

Rahatlamıştım. Direk toplantı odasın gidip dosyaları ve laptopumu bırakıp çıktım. Amcamın yanına gidecekken önüme Asin çıktı.

"Aamir görüşmeden sonra yemeğe gidilecekmiş. İkimi de orada olmak zorundaymışız."

Harika. Bir bu eksikti.

.........................................................

İşi almıştık. İşi aldığımızda direk yemeğe gelmiştik. Yemekte de iyice baymıştım. Asin'e baktığımda eğlendiğini görmüştüm. 

"Asin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Asin?"

Asin bana 'ne oldu' der gibi bakıyordu. 

"Çok sıkıldım." dedim sıkıntılı bir sesle.

"Bende. Ama amcanı biliyorsun."

Sıkıntıyla oflayıp kafamı masaya vurdum.

"Shahrukh nerede? Onun gelmesi gerekmez miydi?"

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin