Eve ateş eden Eflin'in babasıydı. Yeniden peşlerine düşmüştü.
"Bu amcam hiç mi vazgeçmeyecek?" dedi Arda.
"Vazgeçecekmiş gibi durmuyor."
Adamlardan birini çağırdı Aamir.
"Eflin Hanım'ı her an gözetleyecek birinin olmasını istiyorum. Dibinden ayrılmayacak."
Tam Eflin Aamir'lerin kapısını dinlemeye gitmişti ki odadan çıktılar.
"Aamir?"
Aamir arkasını döndü.
"Kim yapmış buldunuz mu?"
"Bulduk."
"Kimmiş?"
"Baban."
Bu adam peşlerinde dolaşmaktan vazgeçmeyecek anlaşılan.
"Eflin, her an yanında bir koruma olacak. Baban sana ya da çocuklara zarar vermeye çalışabilir."
"Tamam."
Farah'ın babası düğün işlemlerini hızlandırmalarını istemişti. Şu anda Eflin Arda'ya damatlık bakarken yardım ediyordu.
"Kuzen çok heyecanlıyım ya. Bir sorun çıkmaz değil mi?"
"Çıkmaz çıkmaz merak etme."
Onlar öylece konuşurken içeriye Eflin'in babası girdi.
"Arda? Eflin?"
"Arda o tarafa bakma duymamış gibi yap."
Arda 'tamam' anlamında kafasını salladı.
"Kızım?" deyip Eflin'in sırtına dokundu. Direk elini sırtıdan çekti Eflin.
"Bana kızım deme. Senin gibi bir babam olduğu için utanıyorum." Deyip dışarıya çıktı.
"Kuzen bekle."
Arda direk yanın geldi. Gözünden istemsizce bir yaş geldi.Arda direk bana sarıldı.
"Hapiste değil miydi o? Ne ara çıktı?"
"Bilmiyorum. Benim de haberim yok."
"Eflin?"
Arkasından bir adamın seslenmesiyle arkasını döndü.
"Pardon tanıyamadım."
"Sen beni tanımazsın ama ben seni çok iyi tanıyorum."
"Anlamadım."
"Babanın hapisten arkadaşıyım. Seni o kadar anlattı ki bana aşık olmaktan başka seçenek bulamadım."
Adamın dedikleriyle şok olmuştu.
"Kusura bakmayın ama Eflin evli ve çocukları var." Dedi Arda.
"Olsun ben onu beklerim. Çocuklarını da kabul ederim."
"Kardeşim manyak mısın evliyim diyorum."
"Bende sana körkütük aşığım diyorum o nasıl olacak?"
"Arda ben bu adamı parçalarım."
"Sakin ol. Heh Aamir de geliyor."
Sokağın başında Aamir'in arabasını görünce rahatlamıştı. Arkada da Shahrukh vardı. Adam Aamir'in adını duyunca bir an şaşırdı. Sonra da gülümsedi.
"Hazır mısınız?"
Adam arabaya doğru gitti.
"Merhaba Aamir. Ben Eflin'in babasının Eflin için ayarladığı yeni sevgilisiyim." Deyip sırıttı. Aamir Eflin'e bir de adama baktı.Birazdan kıyamet kopacaktı.
"A-anlamadım?"
"Bunda anlamayacak ne var? Diyorum ki Eflin'in yeni sevgilisiyim.Adım Hrithik."
Aamir'in arabadan ne ara çıktığını fark etmedi Eflin.Aamir gelip Hrithik'e kafa attı.Salman ve Shahrukh gelip onu tuttular.
"Demek yeni sevgilisi ha? Göstereceğim ben sana sevgiliyi."
"Aamir dur."
Salman onu arabaya geri götürdü.
"Bırak beni Salman."
Hrithik Efline dönüp "Yine görüşeceğiz Eflin." dedi ve gitti.
*********************
"Eflin çok heyecanlıyım.
"Sakin ol Farah. Herkesin başına geliyor bu. İlk değilsin." Deyip güldü Eflin.
"Ya ne bileyim sanki ilkmişim gibi geliyor."
"Sakin ol."
"Arda'lar ne yaptılar acaba?"
"Birazdan gelir onlar da."
Ardalar düğünün yapılacağı yere geldiler.İçinde garip bir heyecan vardı.Farah'ın annesi ve babası gelenleri karşılıyorlardı. Gelin odasının önüne geldi Arda.
"Kızlar hazır mısınız?"
Eflin kapıya geldi.
"Paramı alayım."
"Ne parası? Ben para mı saçıyorum burada?"
"İyi. Farah'ı rüyanda görürsün."
"Tamam tamam. Al cadı." Deyip 100 rupi uzattı. Eflin direk kapıdan çekildi. Farah'ı gördü---çok güzel olmuştu.
"Ne oldu kuzen kaldın öyle."
Herkes gülmeye başladı. Farah'a kolunu uzattı Arda.Farah koluna girince direk aşağı indiler.
Eflin
Farah ve Arda çok güzel görünüyorlardı. Salona girdiklerinde büyük bir alkış koptu. O anda her yer kapkaranlık oldu. Mustafa Ceceli- Söyle Canım çalmaya başladı. O anda içeriye Arda'nın Türkiye'deki arkadaşları girdi. Arda şok olmuştu. Mikrofonu elime aldım.
"Benden kuzenime küçük bir düğün hediyesi." Dedim. Arda direk gelip bana sarıldı.
"Teşekkür ederim."
Gülümsedim. Arda koşarak sahneye gitti. Arkadaşlarıyla dans etmeye başladı.
Arda'nın şu anki halini gören gülmekten ölürdü. Bir yanda meyve suyunu içiyor, bir yanda dans ediyordu. Beline de ceketini dolamış, kravatı başında bağlıydı. Arkadaşlarıyla çifte telli oynuyordu. Düğünün sonlarına doğru arkadaşları otellerine gitiler. Bizde evlerimize dağılacaktık ki Hrithik geldi.
"Selam Eflin."
"Sen laftan anlamıyor musun ya? Ben evliyim evli." Deyip yüzüğümü gösterdim.
"Olsun. Ben seni hep bekleyeceğim."
"Çattık ya. Bak Aamir seni burada görmesin. Olay çıkacak."
Aamir kapıda göründü ama Shahrukh'un çağırmasıyla geri döndü.
"Bana bak. Çık git şuradan yoksa zorla çıkartmak zorunda kalacağım."
"Tamam gidiyorum. Yeter ki sen mutlu ol." Deyip gitti.
"Eflin?"
"E-efendim?"
"Ne oldu?"
"Ne ne oldu?"
"Yüzün bembeyaz olmuş."
"Biraz iyi hissetmiyorum da ondandır."
Arabalara binip evlerimize gittik.
Hrithik
Eflin'le konuştuktan sonra babasını aradım.
"Efendim?"
"Benim Hrithik."
"Ne yaptın hallettin mi?"
"BU kız Aamir'e çok bağlı. Yüz vermiyor."
"Tek çaremiz kaldı. Merak etme ben halledeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...