MULTİMEDİADA BEYLERİN GİYDİKLERİ KIYAFETLER VARR...
Aradan 3 ay geçmişti. Eflin iyileşmiş, 3 ay boyunca Salman onu çalıştırmış ve geçmişti. Mezuniyet partileri vardı. Asin,Kajol,Rani ve Eflin beraber gidiyorlardı. Shahrukh, Salman ve Aamir dışarıda kızları bekliyorlardı.
"Hadi kızlar.Sizi bekliyoruz 2 saattir."
"Geldik patlamayın."
Kızlar dışarı çıktığında 3 ünün birden ağzı açık kaldı. Hepsi sevgilisinin yanına gidip koluna girdi.
"Ee ama haksızlık bu. Benim sevgilim yok." dedi Rani. Aamir direk kolunu uzatınca koluna girdi. İki kolunda da çok sevdiği 2 kız vardı. Balo salonuna doğru yola çıktılar.
Aamir'in bu gece Eflin ve Rani'ye mukayyet olması gerekiyordu. Eflin sakin durur da Rani'yi bilemezdi. Tüm erkeklerin gözü onun üzerinde olacak. Aamir bunları düşünürken balo salonuna geldiklerini fark etti. Eflin ve Rani indiler. Erkekler de arka arkaya arabaları park ettiler. Kızları bekletmemek için çabucak gittiler. Biz girmeden Arda ve Farah geldiler. Arda hapiste değil miydi?
"Arda? Sen hapiste değil miydin?"
"İyi halden çıkarttılar beni kuzen. Senden ve Aamir'den yaptıklarım için çok özür dilerim. Beni affedebilecek misiniz?"
Eflin gülümseyip Arda'nın yanına gitti.
"Ben seni çoktan affettim. Her ne yapmış olsan bile."
Arda Aamir'e döndü.
"Eflin affettiyse ben hayli hayli affederim."
Arda gülümsedi.
"İçeri geçelim o zaman. Ben üşümeye başladım." dedi Farah. Hepsi onaylayıp içeriye girdiler. İçeriye girdiklerinde Eflin'i büyük bir sürpriz bekliyordu.
İçeriye girdiklerinde büyük bir pankartta "İyi ki doğdun Eflin." "Hoşgeldin Eflin." yazıyordu. Bugün Eflin'in doğum günü değil ki.
"Ama bugün benim doğum günüm değil ki."
Aamir arkasına sarıldı.
"Bugün senin doğum günün. Bilerek bu tarihe aldırdım baloyu. Yaşadığın şeylerden dolayı doğum gününü de unutmuşsun."
"Bugün 20 haziran mı?"
"Evet."
Birden ışıklar kapandı.
"Shahrukhla beraber senin için dans edeceğiz." deyip sahneye gitti.
DANS EDENLERİ EFLİN,AAMİR,SHAHRUKH,ARDA,SALMAN VE ERKEKLERİN BİR ARKADAŞI OLARAK DÜŞÜNEBİLİRSİNİZ...
Dans bittiğinde Salman ve Shahrukh'a sarıldı Eflin.
"Sizi çok seviyorum."
"Bizde seni." "Bizde seni."
****************************************
Eve geldiğinde kendini direk koltuğa attım. İyi ki Hindistan'a gelmişim. İyi ki dostlarımı tanımışım. İyi ki Aamir'le tanışmışım. İyi ki...
Sabah kalktıklarında Salman ve Asin kahvaltıya gelmişlerdi. Alia da vardı. Gülümsedi Eflin. Alia da ona gülümsedi. Kahvaltımızı yapıp okula gittik. Çıkışta Salman Asin'i motorla aldı. Biz de arkasındaydık.
Salman motorla giderken kırmızı ışık yanmıştı. Aamir'ler durmuştu ama o duramıyordu. Frenler basmıyordu.
"Asin?"
"Efendim."
"Kaskımı alsana?"
"Neden?"
"Al sen."
"Sen neden kırmızı ışıkta durmadın?"
"Kaskımı alıp Aamir'in arabasına geç."
"Saçmalama."
"Asin bir kere de dediğimi yapar mısın?"
"Sen kasksız ne yapacaksın?"
"Sen Eflin'lerin arabasına geç."
"Ne olduğunu anlatmadan geçmem."
"ASİN ŞU ARABAYA GEÇ."
Bağırmasıyla şaşırmış gibiydi.
"Tamam geçiyorum sakin ol."
Aamir'ler tam yanlarına yaklaştılar.
"Salman neler oluyor?"
"Asin'in sizin arabanıza gelmesi gerekiyor."
Aamir ne olduğunu anlamıştı.
"Senin de atlaman gerek."
"Hayır. Asin geç şuraya."
Asin zıplayarak Aamir'lerin arabasına geçti. Eflin onu tutmuştu.
"Aamir neler oluyor?" dedi Asin.
"Yok bir şey. Sen merak etme."
Salman durmak için arabayı bariyerlere sürdü.
"Ne yapıyor bu?"
Cevap vermedi Aamir.
"Aamir ne yapıyor bu dedim?"
Yine cevap vermedi. Bariyerlerden bir patlama sesi geldi. Asin direk çığlığı bastı. Aamir de gözlerini yumdu.
"Du-durdur arabayı."
Arabayı durdurup yanına gitti Aamir. Kızlar da peşindeydi. Neyse ki Salman'ın bir şeyi yoktu.
"Deli. Ne kadar korktum senin haberin var mı?" deyip direk Salman'a sarıldı Asin. Salman da ona sarıldı.
"Asin benimle evlenir misin?"
Asin dediği şeyle şok oldu. Sonra da "Evet." dedi.
Salman ne kadar yaptığı şeyle onları korkuttuysa da sonunda gönüllerini almayı başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...