FİNAL

129 7 0
                                    

Sidhart tam Aamir'i vuracağı zaman Eflin önüne geçip engel olmuştu. Birkaç saniye sonra da arkadan bir silah sesi geldi. Dönüp baktığında Ranbir'i gördüm. Arkasında da polisler ardı. Polislerden biri Sidhart'ı vurmuştu. Ranbir ve birkaç polis yanlarına gelmişti.

"Aamir Eflin nasıl?"

"Bilmiyorum. Hastaneye göürmemiz gerek."

Eflin zayıfça öksürdü.

"Bu ilk vurulmam değil merak etmeyin." deyip gülümsedi. O anda arkadan ambulans sesi geldi.

.........................................................

Eflin'i hastaneye getirdiklerinde çok kan kaybetmişti. Shahrukh ile kan grubu aynı olduğundan Shahrukh ona kan vermişti. Şimdi ameliyattaydı. Ekibe de Ajay'ın tüm planını anlatmıştı Aamir.

"Demek Eflin hedefti. Kızı nasıl yem olarak kullandılar aklım almıyor." dedi Alia.

"İçimize en son katılan oydu. Ne yapıp ne yapmayacağını tam bilemiyorduk. O yüzden Ajay Eflin'i hedef seçti. İyi tanırım onu." dedi Kajol. O sırada doktor ameliyathanenin kapısından göründü. Hepsi ayaklanmıştı.

"Eflin Vural'ın yakınları siz misiniz?"

"Evet. Ben...kocasıyım."

"Eflin hanım gayet iyi. Ameliyatı çok iyi geçti. İstediğiniz zaman taburcu edebilirsiniz."

......................................................................

Eflin'i eve getireli 2 gün oluyordu. Polislerden aldıkları bilgilere göre Ajay, Preity ile Sidhart için sahte nikah memuru ayarlamış. Yani Aamir Eflin ile ayrıldıktan sonra resmi olarak evli sayılmıyordu. Salman ve Eflin bir gün dışarı çıkmışlardı.

Salman Asin'e evlenme teklifi edecekti ve Eflin'den yardım istemişti. Önlerine birden Ajay'ın adamları çıktı.(MULTİYİ İZLEYİN...)

Kapana kısılmıştı Eflin. O anda arkadan bir araba sesi geldi. Arka arkaya 3 araba sıralanmıştı. Arabalardan en öndeki Aamir'in arabasıydı. Rahatlamıştı Eflin. İlk 2 arabada ekip vardı. 3. arabanın arkasında 2 araba daha olduğunu görmüştü. Gülümsedi. Adamlar geri geri gitmeye başlamışlardı.

"Eflin arabaya geç." dedi Aamir. Direk arabaya koştu. Aamir de arkadan geldi. Direk oradan uzaklaştılar.

"Salman ne olacak?"

"O başının çaresine bakabilir merak etme."

................................................

Eve gittiklerinde Salman da bir kaç dakika önce gelmişti.

"İyi misin Salman?"

"İyiyim Eflin merak etme."

"Eflin Ajay birinin peşine düştüğünde bir daha bırakmaz. Kendimden biliyorum." dedi Kajol.

"Sıkı bir önlem almamız gerekiyor." dedi Aamir.

"Buldum."

"Ne buldun Kajol?"

"Ajay'dan kurtulmanın tek bir yolu var."

........................................................

Tek başına dışarıya çıkmıştı Eflin. Arkada olduklarını evden çıkmadan önce görmüştü. Hızlı koşmaya başladı. Arkadan koşmalarını duyabiliyordu.

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin