2 hafta sonra
Bugün Asin ve Salman'ın düğünü vardı. Farah Eflin Rani ve Kajol Asin'in yanındaydı. Salman gelince Asin ve Salman aşağı inip törene katıldılar. Törenden sonra hepsi evlerine dağıldı. Birkaç gündür Eflin'in midesi bulanıyordu. Yine başlamıştı. Tuvalete gidip midesindeki her şeyi çıkardı. Tuvaletten çıktığında Kajol odasındaydı.
"Eflin sen hamile olabilir misin?"
"Bilmiyorum ki."
"Bulantıların ne zamandan beri var?"
"1 hafta falan oluyor."
"Kesinlikle hamilesin. Emin olmak için teste ihtiyacımız var."
"Ama-"
Eflin itiraz edemeden başı döndü. Dengesini kaybetti. Kajol hemen onu yatağa oturttu.
"Sen burada bekle ben test alıp geliyorum."
Yarım saat sonra elinde test ile geldi.Eflini tuvalete itip kapıyı kapattı. Testte denilenleri aynen uygulayıp dışarı çıktı. Testin sadece 1 çizgisi çıkmıştı. Sonuç için biraz beklemeleri gerekiyordu. Heyecandan yerinde duramıyordu Eflin. Bekledikten sonra sonuca baktılar. İlk önce Kajol baktı. Gözlerinden sevinci belli oluyordu.
"Kızım çatlatma da söyle."
"Sonuç.......Pozitif."
Sevincinden yerinde sıçramaya başladı Eflin. Yerinde duramıyordu.
"Kızım sakin ol. Bu test bazen yanlış sonuçlar da verebiliyor. Biz en iyisi bir hastaneye gidelim."
"Kalk kalk kalk. Hastaneye gidiyoruz."
Odadan çıkınca Aamir ve Shahrukh onlara tuhaf bir şekilde bakıyorlardı.
"Kızlar iyi misiniz?"
"İyiyiz."
"Çığlık atıyordunuz da."
"Yok bir şey. Bizim bir hastaneye gitmemiz gerek."
"Ne oldu bir sorun yok değil mi?"
"Yok. Benim bir hastaneye uğramam gerek de oradan bir yerlere geçeriz."
"Tamam. Ben bırakayım mı Kajol?"
"Yok Shahrukh gerek yok. Giderim ben."
"Tamam."
Hastaneye doğru yola çıktılar. Kan ve idrar tahlili verdi Eflin. Tahlil 1 2 saat sonra çıkacaktı.
*******************************
Sonuçları aldıklarında direk doktorun yanına gittiler. Doktor sonuca baktı, sonra da Efline bakıp gülümsedi.
"Tebrik ederim Eflin hanım. Hamilesiniz."
Doktordan çıktığında yerinde duramıyordu. Anne mi olacaktı? Derken telefonu çaldı. Aamir arıyordu.
"Alo?"
"Eflin neredesiniz? Dışarıya çıktım da yanınıza geleyim dedim."
"Biz şimdi hastanedeyiz de eve geçiyoruz."
"Alayım mı?"
"Yok geliriz biz. Herkesi eve toplar mısın bir haber vereceğim."
"Tamam. Ne haberi?"
"Herkesi çok sevindirecek bir haber. Sakın sorma söyleyemem herkese bir anda söylemek istiyorum."
"Tamam. Evde görüşürüz." deyip kapattı.
----------------------------------
Akşam oldu. Hizmetlilerden en güzel Hint ve Türk yemeklerini yapmalarını istedi Eflin. Sofrada her şey vardı. Yavaş yavaş herkes gelmeye başladı. Herkes geldikten sonra konuşmaya başladı Eflin.
"Aslında sizi ben çağırdım. Tekrardan merhaba herkese.Bugün size çok önemli bir şey söyleyeceğim....Ailemize yeni biri geliyor...Yani ben...Hamileyim."
Aamir tepkisizce oturuyordu. Sanırım şoktaydı. Şoktan çıktıktan sonra Efline döndü.
"Ben şimdi baba mı oluyorum?"
Gülümseyip kafasını salladı Eflin. Hemen gelip ona sarıldı. Herkes tebrik ettikten sonra yemeği yemeye geçtiler.
*******************************
Eflin sabah kalktığında Aamir'in onu izlediğini gördü.
"Ne o? Hiç görmemiş gibi bakıyorsun?"
"Bakamaz mıyım" deyip gülümsedi. Eflin de gülümseyip kalktı. Midesi bulanınca tekrar tuvalete gitti. Odaya döndüğünde Aamir yoktu. Aşağı inmişti. Eflin de üzerini değiştirip aşağı indi.
Bugün Shahid'in Hindistana dönüş günüydü. Eflin'in babasıyla birlikte Hindistan'a geldi. Türkçe öğrendiği için Eflin'in babasıyla rahatlıkla anlaşabiliyordu. Alia'ya çok büyük sürpriz olacaktı. Direk Asin'in evine gitti. Kapıyı çaldığında Alia açtı. Onu görünce şok oldu. Kapıyı kapatmaya çalıştı ama kapıya ayağını koyup içeri girdi Shahid. Alia geriledi.
"Ne o? Beni özlemedin mi?"
"Ne işin var burada?"
"Seni görmeye geldim."
Adamlara işaret edip Alia'yı almalarını söyledi. Alia'yı arabaya götürdüler. Doğruca Aamir'lerin evine gitti.
Asin , Kajol, Rani ve Eflin oturuyordu. Birden kapı çaldı.Eflin kapıyı açtığında Shahid, arkasında da babası vardı.
"Kızım?" deyip Eflin'e yaklaştı. Anında geri gitti Eflin.
"Yaklaşma bana. Ne işiniz var sizin burada?"
Kızlar da şaşırmışlardı. Asin Eflin'in babasını görünce bir an şaşırdı.
"Oo diğerleri de buradaymış. İşimiz daha kolaylaştı desenize."
Shahid bunu söyledikten sonra Aamir, Shahrukh ve Salman geldi.
"Ne işiymiş o?"
"Shahrukh? Sen de mi buradaydın?"
"Evet. Sana dersini vermeye geldim."
"Gel de ver o zaman."
Shahrukh Shahid'i mağlup ettikten sonra babası ona doğru gelmeye başladı. Eflin geriledikçe o geliyordu.
"Benimle Türkiye'ye gelmezsen öldürürüm seni."
"Aynı anneme yaptığın gibi mi? O biraz sıkar."
"Göreceğiz." deyip silahını çıkarttı.
"Peki bana kıyarsın da torununa nasıl kıyacaksın?"
Babası torun lafını duyunca donup kaldı ve silahını indirdi.
"Hamile misin?"
Kafasını evet anlamında salladı Eflin. Aamir de babasının arkasında bekliyordu. Eflin kafasıyla 'şimdi' işareti verince Aamir babasının elindeki silahı alıp uzağa fırlattı. Adamlar da babasını alıp götürdüler. Aamir yanına gelip Eflin'e sarıldı.
"İyi misin?"
"İyiyim. Tüm babalar evlatlarından şikayet eder ben de babamdan. Benim babam neden böyle?"
Gözünden bir yaş gelince Aamir ona sımsıkı sarıldı.
"Artık sana zarar veremez. Onu buradaki hapishanelerden birinde tutacağız. En ağır cezayı vermeleri için çabalayacağım. Asla oradan çıkamayacak merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...