Doktor gittikten 2 saat sonra kapı çaldı. Bir kadın vardı.
"Sen Eflin olmalısın."
Eflin kadının kendisini tanımasına şaşırmıştı çünkü Eflin onu tanımıyordu.
"Evet de siz kimsiniz."
"Aamir evde mi?"
"Farah? Senin burada ne işin var?"
"Aamir'i görmeye geldim."
"Sen ne hakla onu görmeye gelirsin ya?"
"Farah?"
Aamir birden merdivenlerin başında göründü.
"Senin ne işin var burada?"
"Seni özledim geldim. Gelemez miyim?"
"Gelemezsin. Hele ki sen hiç gelemezsin."
Farah içeriye girdi. Girmesiyle Fahran'ın saldırması bir oldu.
"Fahran sakin ol."
"Farah sende git buradan. Bir daha da böyle bahanelerle beni görmeye gelme."
"Aaa yoksa yeni sevgilin mi kızıyor? Eflin ?"
'Yeni sevgilin' diyerek Eflin' kastetmişti. Ona şu anda vurma isteğiyle doluydu ama kendini tuttu Eflin. Evde gergin bir hava vardı.
"Daha fazla sinirimi bozmadan git buradan."
"Tamam gidiyorum. Yeter ki sen sinirlenme." deyip evden kaçar gibi koştu.
"Aamir sakin ol. "
Aamir direk odasına gitti ve kapıyı kilitledi. Bir dakika sonra da kırılma sesleri geldi.
"Birşey olmadan yetişin."
Adamlar direk Aamir'in odasına gittiler. Kapıyı zorlanmadan açtılar. Aamir'in odasına gittiklerinde tabiri caizse her yer her yerdeydi.
"Aamir iyi misin"
Tepki bile vermiyordu.
"Çabuk doktora haber verin."
Aşağı inip doktoru aradı Eflin. Doktor 20 dakika sonra geldi. Direk Aamirin odasına çıktı.
*************************************************
"Eflin Aamir'in yemeğini odasına götürür müsün?"
"Tabi."
Tepsiyi alıp kapısının önüne gitti. Kapıyı çaldığında ses gelmedi. İçeri girdiğinde Aamir yatağında öylece yatıyordu.
"Aamir?"
Cevap vermedi.
"Yemeğini getirdim. Buraya bırakıyorum."
Kafasını salladı. Odadan çıkmıştı.
O sırada Eflin'in telefonu çaldı.
"Alo?"
"Merhaba canım ben farah."
"Ne istiyorsun?"
"Aamiri bırak o benim."
Dediği şeylerle sinirleri yükseldi Eflin'in. Yanaklarının kızardığını hissedebiliyordu.
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Herkes biliyor Aamir'e aşık olduğunu. Sana tavsiyem peşini bırak."
Telefonu tutmayan elini ne zaman sıktığının farkında bile değildi. Tırnaklarının batmasıyla kendine geldi.
"Şu an okuldayım. Ne dedikodular dönüyor bir bilsen. Neyse senin işin vardır tutmayayım." deyip telefonu kapattı. Okula doğru bilinçsizce yola çıktı.
***********************************************************
Okula geldiği gibi gözüne ilk çarpan kişi Farah oldu. Eflin'i görünce ona doğru sırıtıp el salladı. Ne ara Farah'ın yanına gidip yumruk attığını hatırlamıyordu. Bağırışlarla ne yaptığının farkına vardı.
"Sen bittin kızım öldüreceğim seni." dedi Eflin.Herkes etraflarına toplanmaya başlamıştı.
"Dedikoduları yayan sendin değil mi?"
"Evet bendim ne oldu?" dedi Farah göğsünü kabartarak.
"Bittin sen."
Tam Farah'a saldıracakken bir çocuk Eflin'i tuttu. Biraz yapılı bir çocuktu.
"Bırak benii.Öldüreceğim şu kızı."
Eflin'i tenha bir yere götürdü.
"Sen kimsin?Ne isti-"
"Merhaba ben Salman. Aamirin arkadaşıyım."
"Bende Eflin."
"Biliyorum. Tüm okul seni tanıyor.Aamir seni Farah'tan korumak için yanından ayrılmamamı istiyor. Aynı sınıfta olduğumuz için baya kolay olacak."
Eflin gülümsedi. Yavaş yavaş arkadaş edinmeye başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...