ARKADAŞLAR BU BÖLÜM EĞLENCESİNE YAZILMIŞ BİR BÖLÜMDÜR ŞİMDİ HİKAYEMİZİ SENARİSTLER ÇOK BEĞENMİŞ, HİNDİSTANDA DİZİ OLARAK YAYINLANACAĞINI DÜŞÜNÜN VE HİKAYEDE GEÇEN TÜM AKTÖRLER BUNU KABUL ETMİŞ GİBİ DÜŞÜNÜN...İYİ OKUMALAR
Tv Muhabiri
"Evet sayın seyirciler şu anda Bolywood'un ünlü starlarının bir arada bulunduğu Kazara Aşk'ın galasındayız.Birazdan televizyonda gösterimi olacak ve tüm starlarımız çok heyecanlı. Şunu da belirtelim sayın seyirciler bu hikaye wattpad adlı hikaye paylaşma platformundan yazıldı. Yazarı ise Türkiye'den bir kız. Evet starlarımız yavaş yavaş geldikten sonra hikayenin senaristi de aramızda olacak. Karşınızda Aamir Khan."
Aamir ailesiyle birlikte arabadan inmişti. Junaid,Ira,Azad ve Kiran yanındaydı. Üstüde beyaz bir takım elbise vardı. Beyazlığın içinde tek dikkat çeken mavi kravatıydı.
"Evet Aamir bey. İlk gelen film yıldızımız sizsiniz. Film hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyiz?"
"İlk defa bir televizyon dizisinde yer alacağım ve çok heyecanlıyım. Dizi hakkındaki yorumuma gelirsek de ilk defa böyle bir karakteri canlandıracağım için de ayrı bir heyecan var üstümde çünkü daha önce hiç böyle bir karakteri canlandırmamıştım. Senaristi bu hikayeyi internet üzerinden yazması da apayrı güzel bir şey."
Aamir muhabire teşekkür edip içeriye geçti. İçeri geçtiğinde ekip arkadaşlarından kimseyi görememişti. Ordaki görevlilerden birini çevirdi.
"Pardon herkes nerede?"
Görevli gülümseyip cevap verdi.
"Biraz erken geldiniz efendim." deyip yanından ayrıldı. O sırada koltuklarda göz gezdirdi. Tüm koltuklarda oyuncuların isimleri yazılıydı. Derken tanımadığı iki isim çarptı gözüne. "Sedanur Bayhan" "Elifsu Tolubaş". Bunlar senaristler olmalıydı. Senaristlerin Türk olduğunu biliyordu ama isimlerini daha önce hiç duymamıştı. Kapıya çıkıp ekiptekileri beklemeye başladı. Hayranları ona el sallayıp adını haykırdıklarında gülümsedi ve o da onlara el salladı. O sırada rol arkadaşı Katrina Kaif gelmişti. Gülümsedi. Dhoom 3'ten sonra ilk defa bir yapımda beraber rol alacaklardı.
"Evet Katrina hanım. Aamir bey ile ikinci defa rol arkadaşısınız ve televizyon dizisinde sizi ilk defa göreceğiz. Düşüncelerinizi alabilir miyiz?"
"Aslında herkesinki olduğu gibi benim de ilk televizyon dizim. Aamir ile tekrar çalışacağım için de ayrı bir heyecan var üzerimde."
"Aamir'le atışmayı özledim demiyor da."
Katrina muhabirin arkasından gelen sese baktı. Aamir'i görünce gülümsedi.
"Her neyse. Konumuza-"
"Görüyorsunuz değil mi? Beni gördü, korktu ve görmezden geldi."
"Aamir kes sesini." deyip kahkaha attı Katrina. Şu anda canlı yayında televizyondalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanficAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...