'Babamın burada ne işi var?' diye düşündü Eflin.Bahçeye inip babasının karşısına geçti.
"Baba senin burada ne işin var?"
"Seni almaya geldim hazırlan."
"Daha önce de söyledim.O gelmiyor."
Eflin arkasını döndüğünde Aamir'i gördü.Babası onu kolundan çekmeye başladı. Çeken çekene ya kolu kopacak o da insan sonuçta.
"Yürü gidiyoruz.Burada daha fazla kalamazsın."
Aamir direk içerideki adamlarına el hareketiyle Eflin' işaret etti.Adamlar babasının üstüne gelmeye başladılar.Babası da onu arkasına aldı.Eflin elinden kurtulmaya çalışırken biri onu babasının elinden çekti.Babası ne olduğunu anlamadan Aamir ona kafa attı.Eflin'in ağzımdan kısık bir çığlık kaçmıştı.
"Ayılmadan bunu uçağa bindirin."
Adamlar babasını alıp gittiler.
"Ağlıyor musun sen?"
Eflin elini gözlerine sürdüğünde ağladığını hissetti.Ne ara ağlamıştı?
"Ağlama."
"Öyle demekle ağlama durmuyor."
Direk içeri gitti.ÖKÜZ.
**************************************************
"Eflin.Artık okula başlama vaktinin geldiğini düşünüyoruz.Hazır hissediyor musun kendini?"
Eflin biraz düşündü.Artık okula gitmesi gerekiyordu.Derslerinden geri kalmaması lazımdı.Zaten yeterince oyalanmıştı.Evdekilere dönüp cevap verdi.
"Evet."
Ertesi gün okula kaydını yaptırmaya gittiler.Okul çok büyüktü.Bahçesinde çardaklar vardı.Öğrenciler oraya doluşmuşlardı.İçeriye girdiklerinde kapının sol tarafında bir raf vardı.Raflarda da kupalar duruyordu.Biraz daha ilerlediklerinde spor salonunu gördü.Üst kata çıktılar.Müdür, odasının önünde onları bekliyordu.
"Hoş geldiniz efendim.Buyrun."
İçeri geçip oturdular. Müdür odasında deri koltuklar vardı. 'Hareket edersem ve ses çıkarsa başka bir yerden gelmiş gibi davranırım.' diye düşündü Eflin.
"Müdür bey.Durumu biliyorsunuz.Eflin mühendislik okuyor.Derslerinden geri kalmaması için de okulumuzda okumasını istiyorum."
"Memnuniyetle efendim.Küçük hanımın ismi neydi?"
"Eflin Vural."
Müdür bey bilgisayara birkaç şey girdi.
"Sınıfın 2. Kat 3-ME.Bekle bir saniye."
Birine telefon açtı.
"Jai yeni bir öğrenci geldi...Tamam bekliyorum."
Birkaç dakika sonra Jai geldi.Eflin'in yaşlarındaydı. Ama taş gibi çocuktu hakkını yemeyelim.
"Buyrun müdür bey."
"Jai bu yeni öğrencimiz Eflin.Sizin sınıfta.Götürebilir misin?"
"Tabii."
Jai ile sınıfa gitmeye başladılar. 'Ben şimdi bu taş varlığın sınıfında mıydım?' diye düşündü Eflin.
"Nereden geldin?"
"Türkiye'den geldim ben."
"Bende gitmek istiyorum ama hiç fırsat olmadı."
Sınıfa gidene kadar sessizlerdi.Sınıfın önüne geldiklerinde Jai kapıyı çaldı.İçeriden kadife bir ses gir dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanficAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...