Aamir'ler gittikten sonra Eflin'in telefonu çaldı. Bilmediği bir numaraydı.
"Alo?"
Bir süre ses gelmedi.
"Alo?"
Tuğba 'kim' der gibi bakıyordu. Omzunu silkti Eflin.
"Merhabıa Eflin."
"Kimsiniz?"
"Sen beni tanımıyorsun ama ben seni çok iyi tanıyorum."
"Kimsin sen?"
"O düğün olmayacak." Deyip telefonu kapattı. Kimdi ki bu şimdi?
......................................................
Aamir ile nikah tarihi almaya gidiyorlardı. O sırada telefonuna mesaj geldi."O düğün olmayacak. Her adımını izliyorum. Kendini kollasan iyi olur."
Etrafına baktı ama kimseyi göremedi.
"Ne oldu?" dedi Aamir.
"Hiç. Baktım öyle." Deyip içeriye girdi. Telefonuna bir mesaj daha geldi.
"Beni arasan da bulamazsın."
"Kimsin sen?"
"Öğreneceksin."
"Kim o?"
"Kim?"
"Mesajlaştığın kişi."
"Tu-tuğba. Tarihi aldınız mı diye soruyor."
...........................................................
2 hafta sonrasına tarih almışlardı. Aamir Eflin'i bırakıp otele geçti. Eflin olanları Tuğba'ya anlattığında çok şaşırmıştı."Peki şüphelendiğin bir kişi var mı?"
"Hayır. Aklıma kimse gelmiyor."
"Bence Aamir'e anlatmalısın. Belki yanına bir koruma falan ayarlar."
"Olmaz. Başına bela almasını istemiyorum."
"Anlatmazsan da tehlikedesin. Her an o adamın seni kaçırmasını mı bekleyeceksin?"
"Ne yapacağımı bilmiyorum."
...................................................
2 hafta sonraBugün kına gecesi vardı. Arda Aamir için bekarlığa veda partisi verecekti. Eflin de kınanın yapılacağı yere gelmişti. Elbisesini giydiği sırada telefonuna bir mesaj geldi. Yine gizli numaradandı.
"Son 2 gün. Keyfini çıkar."
Korkmaya başlamıştı. 2 gün sonra düğünleri vardı.
"Yine mi gizli numara."
"Evet. 2 haftadır gelmiyordu mesaj."
"Kağan olabilir mi?"
"Sanmıyorum. Böyle bir şeye cesaret edemez."
"Eflin. Aamir'e sen söylemezsen ben söyleyeceğim."
"Tuğba sakın. Başına bela almasını istemiyorum."
"Eflin. Hadi seni çağırıyorlar."
Kafasını sallayıp içeriye gitti. Tuğba elbisesinin arkasından tutuyordu.
....................................
"Kaynanası. Gelin elini açmıyor."Aamir'in annesi yanına geldi. Elini açmaya çalıştı ama açamadı. En sonunda cüzdanından altını çıkardı. O sırada elimi açtı Eflin. Kına yapıldıktan sonra duvağını açıp Aamir'in annesinin elini öptü.
"Erkekler bastı kızlar."
Kapıya baktığında Aamir'leri gördü Eflin. Kızlar kaçışmaya başladılar. Gülmesini tutamadı. Gelip ona sarıldı. Eflin de ona sarıldı.
"Ee gelin ve damat buradayken karşılıklı oynatmadan olmaz." Dedi Tuğba ve roman havası açtı. Gözlerini kısıp Tuğba'ya baktı Eflin. Tuğba kahkaha attı.
Ertesi gün AkşamSon hazırlıkları da bitirip eve geldi Eflin. Yatağına gireceği zaman telefonuna gelen mesajla irkildi.
"Yarın Aamir'in yüzünün alacağı ifadeyi çok merak ediyorum. İzliyor olacağım."
Artık korkmaya başlıyordu. Galiba Tuğba haklıydı. Galiba değil haklıydı. Tam Aamir'i arayacağı zaman burnuna bastırılan bezle ne yapacağını şaşırdı. Debelendi ama başarısız oldu. Gerisini hatırlamıyordu.
SABAH
Eflin'i almak için kapılarına gelmişti Aamir. Kapıyı çaldığında Tuğba açtı. Ağlamaktan gözleri şişmişti.
"Tuğba ne oldu?"
"A-Aamir..Eflin."
"Bir şey mi oldu?"
Direk yukarı Eflin'in odasına çıktı. Kapıyı açtığında odası dağınıktı. Camı sonuna kadar açıktı ve aşağı yorgan sarkıtılmıştı. Yatağının üstünde bir not vardı. Notu alıp okuduğunda kan beynine sıçradı.
"Üzgünüm. Ben Aamir ile evlenemem. Onu sevmiyorum. Gerçekten çok özür dilerim."
Dizleri daha fazla dayanamadı ve yere çöktü. Gözünden yaşlar akmaya başladı. Shahrukh direk yanına gelip notu okudu. Onun da sinirlendiği belli oluyordu.
"A-Aamir. Sana bir şey anlatmam lazım çok önemli."
Tuğba'ya baktı.
"Eflin'in telefonuna bir süredir mesaj geliyordu gizli numaradan. Eflin'i kaçıracağını falan söylüyordu. Sana anlatmasını istedim ama bela almanı istemedi. Geçiştirdi."
Hemen ayağa kalktı.
"İnanmıyorum sana. Anlatman için bu yalanı uydurdu değil mi? Kağan'la birlikte kaçtılar."
"Aamir-"
Daha fazla dinlemeyip evden çıktı.
Aamir çok kötü olmuştu ama böyle olması gerekliydi. Direk Priyanka'yı aradı Rani.
"Priyanka senin sıran geldi. Bir süre sonra döneceğiz...Tamam."
Telefonu kapatıp gülümsedi. Aamir için en iyi kişi Priyanka'ydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanficAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...