33. BÖLÜM

129 7 0
                                    

Saif'i görünce Shahrukh birden ayağa kalktı.

"Saif? Senin ne işin var burada?"

"Hindistan'da bir işim vardı. Seni görmeye gelmiştim ama hastanede olduğunu öğrendim. Ne oldu?"

"Shahid yaptı."

"Hangi Shahid?"

"Shahid Kapoor." dedi Aamir. Saif ona döndü.

"Sen Aamir olmalısın. Merhaba."

"Merhaba."

"Yapabileceğim bir şey var mı?"

"Her yerde onu arıyoruz ama bulamadık. Senin çevren vardır. Sen bulabilirsin belki."

"Ben bir sordurayım." deyip dışarıya çıktı.

"O Saif Ali Khan değil miydi?"

"Evet oydu."

"Sen onu nereden tanıyorsun Shahrukh?" dedi Salman.

"Çocukluk arkadaşım."

Onlar konuşurken Saif içeriye girdi.

"Shahid şu anda Pakistan'da. Benim de Pakistan'da bir süre işim vardı. Siz de gelin."

"Tamam. Geliyoruz." dedi Aamir.

"Siz giderseniz bizde geliriz. aten geçiçi bir süre kalmayacak mıyız?" dedi Eflin.

"Tamam. Biz hazırlanmaya başlayalım. Salman sen de hastane işlerini halledersin. Biz Eflin'le hazırlanmaya gidiyoruz."

"Tamam."

*********************************************

Çocukları da alıp havaalanına geldiler. Saif biletleri almıştı. Onları bekliyordu. Bavulları uçağa gitmesi için bıraktılar. Kontrolden geçtikten sonra da uçağa bindiler.

"Biz orada nerede kalacağız?"

"Kızlar kardeşimin yanında kalırlar. Biz de Shahid'i ararız."

"Tamam."

Pakistan'a geldikten sonra kızları eve bırakıp Shahid'i aramaya başladılar.

Kızlar Saif'in kardeşinin yanında kalacaklardı. İsmi Deepika'ydı. Onları çok sıcak karşılamıştı. Çocukları yatırdıktan sonra salona geçti Eflin. Kızlar konuşuyorlardı.

"Eflin sen anladığım kadarıyla Türk'sün."

"Evet."

"Türkiye nasıl bir yer? Gitmek istedim ama abim hep erteledi."

"Çok güzel. Özellikle İstanbul'u görmen lazım. Boğazı,Kız kulesini, Ortaköy'ü daha bir sürü yer var. Bende uzun zamandır gitmiyorum."

"Fotoğraflarını gösterebilir misin acaba?"

Deepika'ya interneten İstanbul'u gösterdi Eflin. Deepika hayran kalmıştı. En kısa zamanda Türkiye'ye gideceğini söyledi. Kızlar konuşurken Aamir'ler geldi.

"Eflin çocuklar nerede?"

"İçeride uyuyorlar. Ne oldu ki?"

"Çocuklarımı özledim."

"Sen...Çocukları özledin..."

Gülümseyip içeriye gitti. Birkaç dakika sonra gelip oturdu.

"Benim biraz işim var. Birkaç saate dönerim." dedi Saif.

"Nereye abi?"

"İşim var. Birkaç saate dönerim merak etme." deyip çıktı. Ekip de uyumaya gittik.

Ne zamandır Saif'i uğraştıran bir adam vardı. Saif adamlarla onun evine geldi.

"Ne yapıyoruz şimdi?"

"Bu adamın evini soyacağız. O beni zarara uğrattı. Bende onu zarara uğratacağım." deyip onu takip etmelerini söyledi. Kapıyı zorlanmadan açıp içeriye geçtiler. Herkesi farklı farklı odalara göndermişti. Evdeki tüm değerli eşyaları almışlardı.

"Kim var orada?"

Adam uyanmıştı. Hızlıca aşağı indi.

"Yine mi siz? SİZDEN KURTULAMAYACAK MIYIM BEN?"

Adam silahını çıkarıp Saif'e ateş etmeye başladı. Saif'in adamları da ateş ediyorlardı. Saif'in ateş etmesiyle tam isabet adama gitti. Direk oradan kaçtılar.

Sabah

Uyandığında herkes kahvaltı masasındaydı. Masada da gazete vardı. Oturup gazeteyi okumaya başladı. Gazete de akşamki olay vardı. Shahrukh dikkatlice ona bakıyordu.

"Ne oldu Saif? Yüzün bembeyaz oldu."

"Hiçç. Kendimi pek iyi hissetmiyorum da."

Yemekten sonra telefon geldi. Shahid Arabistan'daymış. Kızlara haber verip Shahrukh'larla beraber uçağa bindik. Kızlar Deepika'nın yanında kalacaklardı.

*************************************************

Shahid'in olduğu yeri bulup kapıyı çaldılar. Shahid onları görünce çok şaşırdı. Hemen içeriye daldılar. Saif belinden silahını çıkardı. Aynı anda Shahid'in adamları etraflarını sardılar.

"Aamlarına söyle silahlarını indirsinler. Konuşmaya geldik."

Adamlarına işaret etti. Silahlarını indirdiler.

"Ne konuşacakmışsınız benimle?"

"Ne istiyorsun?"

"Daha önce de dediğim gibi. Alia'yı istiyorum."

"Ama kız seni istemiyor."

"Zorla da olsa isteyecek."

Ranbir direk silahını çıkardı. Shahid de aynı zamanda çıkardı. Salman'a doğru tutuyordu. Salman Ranbir'i tutuyordu. Arkası dönüktü.

"Salman dikkat et."

Silahın patlama sesi gelmişti. Ama Salman vurulmamıştı.



KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin