Eflin kulisten içeri girdiğinde Kağan ve Tuğba vardı. Kağan'ı görünce içini bir korku kapladı. Bir dakika...Bunlar neden el ele?
"Eflin?" deyip ona yaklaştı Kağan. Şoktan yerinde çakılmıştı. Kağan gelip ona sarıldı. Geri çekildiğinde gözleri dolmuştu.
"S-senin burada ne işin var?"
"Aa doğru senin haberin yok. Biz Tuğba ile nişanlandık."
Son söylediği kelime beyninde yankı yapıyordu.
"NE?"
Bağırmasıyla Shahrukh içeri geldi.
"Eflin iyi misin?"
"İyiyim."
Tuğba'yı kuytu bir yere çekti.
"Tuğba sen nasıl Kağan'la nişanlanırsın ya?"
"Nesi varmış ki?"
"Onun bana yaptıklarını bilmiyormuş gibi konuşma. Aynısını sana da yapacak."
"Eflin Kağan değişti. Hem sana yaptıkları için de çok pişman."
"İnanmıyorum."
Deepika koşarak yanına geldi.
"Eflin sonuçlar açıklanıyor."
Tuğba'yı geride bırakarak kulisin girişine doğru koştu. Deepika heyecandan yerinde duramıyordu. Jag destek olur gibi omuzlarını sıktı. Deepika gülümsedi.
"Ve şimdi de sıra birinciyi açıklamaya geldi. Birinci....Hindistan'dan Deepika Padukone ve ekibi."
Deepika o heyecanla Shahrukh'a sarıldı. Birkaç saniye sonra ne yaptığının farkına varmış olacak ki geri çekildi.
"Hadi sahneye gidin."
Deepika kupayı aldıktan sonra direk kulise geçti.
..................................................................................................
Eve geldiklerinde Kağan ve Tuğba'da onlarla beraber gelmişlerdi. Kapıyı çaldığında Aamir açtı. Kağan'ı görünce birden yüz hatları gerildi. Bir şey söylemesine fırsat vermeden yukarı çıkartıp kapıyı kapattı.
"Eflin onun burada ne işi var?"
"Bir şey yok. Tuğba ile nişanlanmışlar."
"Ne? Aynısını ona da yapacak. Üzecek kızı."
"Ben de aynısını dedim ama dinlemiyor. Kağan değişti diyor başka bir şey demiyor."
"Bir de ben konuşayım." Deyip aşağı indi. Eflin de peşinden gitti. Aşağı indiğinde Aamir'in Kağan'la tokalaştığını gördü. Sonra da tekli koltuğa oturdu. Eflin de Tuğba'nın yanına oturdu.
"Eflin. Çocuklar kaç aylık oldu?"
"14 aylık."
"1 yaşındalar yani."
"Evet." Diye atladı Aamir.
"Sizi en son gördüğümde birbirinizden hoşlanmıyordunuz. Nasıl oldu?"
Aamir olanları hatırlayınca gülümsedi.
" Baya uzun bir hikaye."
..................................................................
Kağan dışarı çıktıktan sonra Aamir Tuğba'yla konuşmaya çalıştı ama hala değiştiğini söylüyordu. İkna edemeyeceğini anlayınca da vazgeçti. Akşam olduğunda da herkes onlarda toplandı. Birkaç saat oturduktan sonra da gittiler. Tuğba'ya odasını gösterip yatmaya gitti Eflin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...