49. BÖLÜM

83 6 0
                                    


Eflin uyandığında bir hastane odasındaydı. Üzerinde bazı kablolar vardı. Yanındaki makineden sesler geliyordu.

"Uyandı. Kızım uyandı. Ben size demiştim."

Camın arkasına baktığında annesi, babası, Kağan ve Arda'yı gördü. Aamir. O iyi miydi? Peki ya diğerleri? Eflin öylece düşünürken doktor içeri girdi.

"Eflin hanım parmağımı takip eder misiniz?"

Doktorun dediklerini aynen uyguladı. Doktor dışarı çıktı. Hemşireler de onu başka bir odaya götürdüler.

............................................................

"Benim yanımda kimse yok muydu?"

"Yoktu."

"Peki biz nasıl kaza geçirdik?"

"Kızım kendini çok yorma. Daha yeni uyandın." Dedi babası.

"Aamir nerede?"

"O kim kızım?"

"Tanımıyor musunuz?"

"Hayır."

O anda kafasına dank etti.Uyurken rüya mı görmüştü? Ama... o yaşananlar rüya olamaz...olamaz... Suni, Azad, Aamir, Shahrukh, Salman...Hepsi rüya mıydı şimdi?

"Kızım iyi misin?"

"İ-iyiyim."

O sırada Kağan içeriye girdi.

"Aşkım?"

Kağan gelip ona sarıldı. O sırada gözünden bir yaş aktı. Kağan bunu görmüş olmalı ki hemen geri çekildi.

"Canını mı acıttım? Özür dilerim."

Kafasını 'hayır' anlamında salladı.

1 hafta sonra Vural Holding ile bir anlaşma yapılacaktı. Vural Holding Türkiye'nin en ünlü inşaat şirketiydi. Yani bu Aamir'in şirketi için çok büyük bir fırsattı. Dosyaları incelerken Shahrukh içeri girdi.

"İşin daha bitmedi mi?"

"Hayır."

"Bari bir yemeğe çıkalım. Ben de inceliyordum başım döndü incelemekten."

"Peki çıkalım."

Odadan çıktıklarında Kajol geldi. Direk Shahrukh'a sarıldı. Ayrıldıklarında alayla onlara bakıyordu Aamir.

"Bir gün sende aşık olacaksın Aamir. Aşık olduğunda göreceğim seni." Dedi Shahrukh gülerek. Yüzünü buruşturdu.

"Bence bu aşk meşk işleri boş işler. Hiç işim olmaz." Deyip dışarıya çıktı. Tam arabalara binerken Asin ve Salman geldiler. Asin şirketin en önemli mimarlarından biriydi. Anlaşmada en önde yer alacaktı.

"Bugün de gelen gelene ya." Dedi Aamir.

"Yemeğe mi gidiyorsunuz?"

"Evet." 

"Bizde geliyoruz. Buralardaki her yer dolu bizim mekana gidelim."

"Tamam." Deyip gülümsedi ve arabayı çalıştırdı.

2 gün sonra

Eflin eve gelmişti. Ona bebekmiş gibi bakıyorlardı. Babası her zamanki gibi tüm yakışıklılığıyla aşağı indi. Rüyadakinin aksine babası onun ilk aşkı ve kahramanıydı. Yemeğe geçtiler.

"Kızım?"

"Efendim baba."

"Amcan 1 hafta sonra Hindistan'a gidecek. Bir şirketle anlaşma yapacak. Biz de gideceğiz. Daha yeni uyandın diye gitmek istemedik ama-"

"Bence gidelim. Hem benim için bir değişiklik olur."

....................................................................

Havaalanına geldiklerinde annesi gelmeyeceğini söylemişti. Onlar yokken şirketle ilgilenecekti. Uçaktaki 6 saatlik yolculuktan sonra uçaktan inmişlerdi. Amcasının anlaşma yapacağı şirket şöförlerini göndermişti. Eskiden bazı Hint müşterileri olduğu için Eflin'in babası onlarla Eflin'in de konuşması gerektiğini düşündüğü için onu Hintçe kursuna göndermişti.

Şirketin önüne geldiğinde bu kadar tesadüfün olacağını düşünememişti Eflin. Şirketin ismi 'Khan İnşaat' tı. İçeri girdiklerinde direk onları bekleme salonuna aldılar.

"Aamir geldiler." Dedi Rani.

"Şimdilik bekleme odasına alın. Salman sen onları karşılamaya git. Sana telefon ettiğimde toplantı odasına gelin. Bende son kontrolleri yapıp geliyorum." Dedi Aamir. O sırada Shahid içeri girdi.

"Heyecanlı mısın?"

"Çok. Alamazsak bizim için felaket olur."

"Neyse ki Salman onları karşılamaya gitti. Biz de son kontrolleri yapıp gidelim."

"Aynen."

Eflin!ler bekleme salonunda beklerken Salman içeri girdi. Eflin onların rüya olduğunu sanıyordu. Gerçektiler yani. İçini o an bir sevinç kapladı.

"Merhaba hoş geldiniz. Ben Salman Khan. Şimdilik ben size eşlik edeceğim. Aamir bey birazdan gelecek."

Aamir'in ismini duyunca kalbi birden deli gibi atmaya başladı. O sırada Salman'ın telefonu çaldı. Karşı taraftakini dinledikten sonra 'tamam' deyip kapattı.

"Toplantı odasına gitmemiz gerekiyor. Aamir bey bizi orada bekliyor." Deyip kapıyı açtı.

Aamir heyecandan yerinde duramıyordu.

"Aamir sakin ol." Dedi Asin. Ama olamıyordu işte.

"Asin haklı. Sen böyle kıpırdadıkça benim başım dönmeye başladı." Dedi Rani. Onlar konuşurken kapı açıldı ve Salman içeri girdi. Arkasında da anlaşma yapacakları kişiler duruyordu. Hepsiyle tanıştıktan sonra bir kız yanlarındaydı. Aynı peri kızı gibiydi.

"Tanıştırayım. Kızım Eflin." Dedi Ali bey. Aamir tokalaşmak için Eflin'in yanına geldiğinde neredeyse Eflin'in kalbi ağzında atıyordu.

"Merhaba Eflin hanım. Tanıştığıma memnun oldum."

Allahım nolur sesi titremesin nolur...

"Bende Aamir bey." Deyip gülümsedi. Diğerleri de kendilerini tanıttıktan sonra toplantı başladı.

..........................................................................,

Aamir'lerin şirketiyle anlaşmayı imzalamışlardı.

"Erkan bey? Acaba akşamki kutlama yemeğine katılmak ister misiniz?"

Amcası onlara döndü.

"Gidelim mi?"

Herkes 'olur' dedikten sonra şirketten çıktılar. Orada sadece Shahrukh'u ve diğerlerini görememişti Eflin.

Akşam

Beyaz elbisesinin altına onunla uyumlu olan beyaz kısa topuklu ayakkabısını giydi Eflin. Saçları doğal dalgalı olduğu için açık bıraktı. Sadece uçlarını daha da düz olması için düzleştirdi. Artık hazırdı. Aşağı indiğinde Kağan ve Arda ıslık çaldılar.

"Kuzen fıstık gibi olmuşsun ya. Seni görenlerin dibi düşecek."

"Ardacığım hatırlatırım bende buradayım."

Onların konuşmasını gülümseyerek izliyordu.

"Hazırsanız çıkalım çocuklar." Dedi Amcası. Hepsi onaylayıp dışarıya çıktılar.

.............................................................

Yemeğin yenileceği otele geldiklerinde içeri geçtiler. Onları direk yemeğin yenileceği restorana aldılar.Onlar içeri girince büyük bir alkış koptu. Babası ve amcası selam verdiler. O anda misafirlerin arasında oturan bir kız gözüne çarptı Eflin'in. Bunun burada ne işi var?


KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin