6. BÖLÜM

215 13 0
                                    

2 gün sonra

Bugün büyük gün. Final için yarışmalara gideceklerdi. Ama tek başına dans edecekti. Nasıl yapacağını çok merak ediyordu.Her ülkeden dansçılar gelecekti. Uçağa binip dansın yapılacağı yere gittiler. Dansçıların çoğu gelmişti. Bir sürü otobüs vardı.O kadar dansçı nereden geliyordu acaba? Aamir onları arkadan takip ediyordu. İçeri girdiler. 

İçeri girdiklerinde Eflin'in gözüne biri çarptı. Bu...Kağan?? Kağan onun eski sevgilisiydi.Onun burada ne işi vardı? Eflin'in okulundan kızlar da vardı. O Eflin'i görmeden Eflin hızlıca oradan kaçtı. Aamir Eflin'in kaçtığını görünce biraz şaşırdı.

"Eflin? Neden kaçıyorsun?" 

"Kağan burada. Eski sevgilim. Beni görmesin diye kaçıyorum."

Aamir'in yüz hatları birden sertleşti.

"Tam nerede?" 

Olduğu yeri gösterdi.

"Ben yanındayken sana dokunamaz merak etme."

Dansçıları sırayla çağırmaya başladılar. Sıra onlara gelmişti. Diğer dansçılar da koltuklarda onları izliyordu. Sıra Eflin'e geldi. Kağanlar daha çıkmamışlardı. Kağa Eflin'i görünce birden şaşırdı. Eflin gözlerini ondan kaçırıp dansa başladı.

Dansı bitirdiğinde Kağan içeriye koştu. Eflin de kulise geçmişti. Birkaç saniye sonra Eflin kolunda bir baskı hissetti. Arkasını döndüğünde Kağan'ı gördü.

"Senin burada ne işin var?" dedi Kağan.Eflin biraz sert bir şekilde cevap verdi.

 "Sanane. Seni ilgilendirmez."

Birden kolunu sıkmaya başladı.Eflin acıyla yüzünü buruşturdu.

"Sana. Burada. Ne işin var. Dedim." 

"Bırak kolumu. Canımı acıtıyorsun."

Eflin'i kulisin en ıssız yerine çekti.

"Cevap bekliyorum." 

"Bende. Seni ilgilendirmez. Dedim."

"Eflin ne oluyor burada?"

Sonunda Aamir geldi. 

"Eflin bu kim?Yeni sevgilin mi yoksa." 

"Doğru konuş ağzını burnunu kırmayayım."

"Konuşmazsam ne olur?" "Benden günah gitti."

Aamir üstlerine gelmeye başladı. Kağan Eflin'i arkasına aldı. Aamir hamle yapamadan Kağan Aamir'e vurdu.Eflin çığlık atmıştım. Aamir biraz sendeler gibi oldu ama kendine geldi. Aamir de Kağan'a vurdu. Kağan yere yığıldı ama hemen toparlandı. Eflin de direk oradan kaçtı. 

"Eflin dur." 

Onları dinlemeyerek oradan hızlıca çıktı Eflin. Çıktığında hemen önünde bir araba belirdi. İçinden siyahlar içinde 3 adam çıktı. Tam içeri kaçacakken Eflin' kolumdan tutup çektiler. Bağıracağım sırada ağzına bir şey tıktılar. Bağırmaları boğuk çıkıyordu artık. Gerisini hatırlamıyordu. Hatırladığı tek şey Aamirin onların olduğu tarafa koşmasıydı. 

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin