Shahrukh'un sorduğu soruyla yerinde çakılmıştı Aamir.
"Hayır. Ben sadece o kızı korumaya çalışıyorum."
"Yalan söyleme. O kızdan bahsederken bile gözlerin parlıyor."
"Seni daha fazla çekemeyeceğim." deyip dışarı çıktı. Akşam tanışma yemeği vardı. Holding sahiplerinin daha fazla kaynaşması için. Yemek için hazırlanmaya eve gitti Aamir.
AKŞAM
Hep beraber yemeğe gittiler. Kağan bir işinin olduğunu söyleyip onlarla gelmedi. Aamir'ler çoktan gelmişlerdi. Eflin'ler geldiğinde ayağa kalktılar. Shahrukh Eflin'e göz kırptığında gülümsedi. Hepsi oturduktan sonra Eflin'in telefonuna bir mesaj geldi.
"Ben tuvalete gidince çatıya çık sana anlatacaklarım var-Shahrukh"
Kafasını 'tamam' anlamında salladı. Aradan 10 dakika geçmişti.
"Müsaadenizle benim bir tuvalete gitmem lazım." Deyip masadan kalktı Shahrukh. Giderken Eflin'e yukarıyı işaret etmişti. Kafasını salladı.
"Baba ben biraz avluya çıkacağım daraldım da."
"Peki kızım."
Shahrukh onu merdivenlerde bekliyordu. Beraber avluya çıktılar.
"Ne anlatacaksın bana."
"Sana bir şey söyleyeceğim. Ama hemen umutlanma yani emin değilim."
"Söyle artık."
"Galiba Aamir senden hoşlanıyor."
Eflin ve Shahrukh masadan kalkmışlardı. Aamir de yemeğini bitirmişti.
"Aamir istersen yukarı çık. Kız yalnız kalmasın orada." Dedi Babası. Onaylayıp yukarıya çıktı. Yukarı çıktığında Eflin ve Shahrukh bir şey konuşuyorlardı.
"Sana bir şey söyleyeceğim. Ama hemen umutlanma yani emin değilim."
"Söyle artık."
"Galiba Aamir senden hoşlanıyor."
Umutlanma derken?
"Shahrukh?"
Seslenmesiyle ikisi de ona döndüler.
"Aamir?"
"Hani sen tuvalete gidecektin?"
"Gittim de yalnız kalmasın diye Eflin'in yanına geldim."
Eflin'e baktığında bakışları ikisi arasında gidip geliyordu.
"Siz demin bir şey konuşuyordunuz. Umutlanma derken neyi kast ettiniz?"
Eflin hemen Shahrukh'a baktı. Bakışlarıyla bir mesaj vermeye çalışıyordu.
"Önemli bir şey değildi. Ee artık aşağı inelim mi?"
"Tamam." Dedi Aamir. Ama bu işin peşini bırakmayacaktı.
Sabah
Eflin telefonunda müzik dinlerken gelen mesaj sesiyle irkildi. Tanımadığı bir numaradan gelmişti.
"-Kağan'ın seni aldattığı videoyu görmek istersin diye düşündüm-"
O mesajdan sonra bir video gelmişti. Videoda Kağan ve bir kız vardı. Videoyu izlerken telefon elinden kayıp düştü. Videoda uygunsuz bir vaziyetteydiler. Yatağından kalktığı gibi Kağan'ın yanına gitti. Kapıyı çaldı ama açan olmadı. Tam gidecekken saçı başı dağınık bir şekilde koridorun başında gördü. Kağan Eflin'i görünce afalladı.
"Aşkım?"
Hızlı adımlarla ilerleyip telefonu eline tutuşturdu Eflin.
"İzle." Deyip geri çekildi. Videoyu izledikten sonra gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"Aşkım açık-"
Elini açıp içine yüzüğünü koydu Eflin. Tam odasına gidecekken bir yumruk sesi duydu. Arkasını döndüğünde Aamir'i gördü. Kağan'a yumruk atmıştı.
"Sen kimsin de bana yumruk atıyorsun ya? Kimsin sen."
Gelen seslere Eflin'in babası koridora çıkmıştı.
"Eflin neler oluyor burada?"
Yere düşen telefonunu alıp videoyu babasına gösterdi. Telefonu eline verip Kağan'ın yanına hızlıca gitmeye başladı.Geldiğinde Kağan'ı hızlıca duvara çarptı.
"Bana bak. Eğer kızımın veya ailemin karşısına bir daha çıkarsan, 1 kilometre uzağında olsan bile seni öldürürüm anladın mı? Ailenin itibarını da zedelerim." Deyip bıraktı. Kağan yere hızlıca düştüğü için bayılmıştı. Aamir'e baktığında ona baktığını gördü. Sessizce 'teşekkür ederim' deyip gülümsedi Eflin. O da gülümsedi.
"Aamir sen bunu Türkiye'ye yollayabilir misin? Şu şerefsizle uğraşmak istemiyorum."
"Zevkle." Deyip Kağan'ı kaldırdı. Kargaşada yanındaki Shahrukh'u görmemişi. Ona baktığında ona gülümseyip göz kırptı. Eflin de gülümsedi.
.......................................................
Kağan'ı baygınken uçağa bindirmişlerdi Aamir ve Shahrukh. Arabaya bindiler.
"Boşuna inkar etme sen bu kızdan hoşlanıyorsun."
"Saçmalama. Daha önce-"
"Biliyorum. Korumaya çalışıyorsun. Ama gözlerin öyle demiyor."
"Ne diyormuş gözlerim?"
"Gözlerin diyor ki 'Shahrukh ben bu kızdan hoşlanıyorum ama dünyaya inkar ediyorum.'"
Söylediği şeye kahkaha attı Aamir.
"Ben çok ciddiyim kuzen. Gülme.Sana bir şey soracağım dürüstçe cevap vereceksin. Söz mü?"
"Söz."
"Sen bu kızdan hoşlanıyor musun?"
Aynı soruyu kalbine de sordu. 'Ben bu kızdan hoşlanıyor muyum?'. Aşkı bu yaşına kadar tatmadığı için aşk nasıl hissettirir hiçbir şey bilmiyordu. Soruyu kendine sorduğunda kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı.
"Cevap?"
"Evet. Ama bir süre sonra zaten gidecekler. Kim bilir ne zaman görüşeceğiz."
"O kadar emin olma. Belki burada kalırlar nereden biliyorsun?"
"Bilmiyorum.
Eflin'e Shahrukh'tan mesaj gelmişti. O mesajı okuduğunda kalbi yerinden çıkacakmış gibi attı.
"Shahrukh Khan tarafından tescillendi onaylandı. Aamir senden hoşlanıyor biraz önce sıkıştırdım ve itiraf etmek zorunda kaldı ;)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...