Evden çıkan Shahid'ti.
"Ooo hepiniz birden buraya mı taşındınız? Komşu olduk desenize?" deyip sırıttı. Asin Salman'ı, Katrina Aamir'i, Kajol Shahrukh'u, Alia da Ranbir'i tutuyorduk.
"Shahid olay çıkarmadan git buradan." dedi Asin. Shahid sırıtarak uzaklaştı.
"İnanmıyorum ya. Nereye gitsek oraya geliyor." dedi Asin.
"Bırakın şimdi onu. Hadi içeriye girelim." dedi Alia. Hepsi evlerine dağıldı. Eflin ve Aamir eve geldiklerinde eşyaları düzenlediler. Düzenlemek akşamı bulduğu için hemen uyudular.
Alia kapının çalmasıyla uyandı. Delikten baktığında Shahid'i gördü. Kapıyı açmadı. Konuşmasından anladığı kadarıyla sarhoştu.
"Alia oradasın biliyorum aç kapıyı."
Bir süre sessiz kaldı.
"Alia. Sensiz yapamıyorum. Lütfen."
Gözünden bir damla yaş süzüldü Alia'nın. Delikten baktığında gittiğini gördü.
****************************************************
Sahrukh sabah uyandığında Kajol yanında yoktu. Masanın üstünde bir not vardı.
"Biz kızlarla koşuya çıkıyoruz."
Gülümseyip Kajol'a mesaj attı.
"Fazla uzaklaşmayın."
Yataktan kalkıp üstünü değiştirdi. Anında mesaj geldi.
" Tamam ;)"
Evden çıkıp Aamir'lerin yanına geldi. Erkekler hep beraber kahvaltı yaptılar.
"Kajol çok yoruldum yeter." dedi Eflin.Nefes nefese kalmışlardı.
"O göbek gidecek. Çocukların doğumundan sonra kilo aldınız ikinizde onları vereceksiniz."
"Ben kilolarımla mutluyum." dedi Asin.
"Olmaz. Hadi kalkın teriniz soğumasın."
Tam koşuya başlamışlardı ki önlerine Shahid çıktı.
"Selam kızlar."
Hepsi ona öylece bakıyordu.
"Ne istiyorsun?"
"Alia nerede?"
"Sanane." dedi Asin.
"Kızlar onunla konuşmam gerek."
"Alia'nın peşini bıraksan iyi olur."
"Nedenmiş o?"
"Yakında Ranbir'le evlenecek de o yüzden."
"Buna izin vereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun Asin."
"Biz senin izin vermeyişini gayet iyi gördük." dedi Eflin anlık gelen cesaret ile.
"Tekrar göstermemi ister misin Eflin?"
"Nasıl olacakmış o?" dedi arkadan gelen tanıdık bir ses. Bu Aamir'di. Diğerleri de arkasındaydı.
"Çok iyi zamanlama." deyip gülümsedi Eflin.
"Ranbir de buradaymış."
"Evet buradayım. Sorun mu vardı?"
"Hayır. Alia ile mutluluklar." deyip gitti.
************************************
Eflin eve geldiğinde içinden Kajol'a ne varsa saydırmıştı. İnsan o kadar koşturulur mu? Azad ayağının dibine gelerek kollarını Eflin'e uzattı. Direk kucağına aldı. Bandanasıyla oynamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...