1 HAFTA SONRA
Bugün Aamir ile Eflin'in düğünü vardı. Geç kalan düğünleri. Eflin iyileşir iyileşmez düğünü yapmaya karar vermişlerdi ama aynı gelinliği giymeyecekti. Kötü anıları vardı o gelinlikle."Çok güzel oldun Eflin." Dedi Kajol. Gülümsedi. Aamir ne olur ne olmaz diye düğünün yapılacağı yere korumalar koymuştu. Gelenlerin isimlerini kontrol edip içeri alıyorlardı. Her ihtimale karşı.
"Eflin. Aamir seni bekliyor." Dedi Salman.
"Salman daha kız hazır değil. Makyajı kaldı."
"Salon doldu bilginiz olsun. Memur da geldi."
"Tamam 10 dakikada hazır olur." Dedi Kajol. Salman gitmeden Shahrukh geldi.
"Kajol Aamir seni çağırıyor."
"Tamam geliyorum." Deyip dışarı çıktı Kajol. Shahrukh gitmeden önce Eflin'i şöyle bir süzdü. Kahkaha attı Eflin.
"Aamir'in dibi düşecek dibi. Zaten düştü." Deyip güldü ve gitti.
"Hadi bakalım Asin. Makyajı da yap aşağı inelim."Gülümsedi ve makyajı yapmaya başladı......................................................
Babası Eflin'i almaya gelmişti.
"Hazır mısın kızım?"
"Hazırım baba." Deyip koluna girdi ve aşağı indiler. Eflin indiğinde büyük bir alkış koptu. Aamir suratına yumruk yemiş gibi ona bakıyordu.
"Kaldın?"
"Ha şey. Çok güzel..olmuşsun...Iıı dans edelim mi?"Kahkaha atı Eflin.
"Edelim beyaz atlı prensim."
"Eflin şu kelimeyi söyleme o gün aklıma geliyor."
"Tamam tamam."
........................................................
Eflin oynamaktan yorulmuş olarak yerine oturduğunda birden sahne karardı. Galiba elektrikler gitmişti. Ama sadece bir ışık vardı. Yukarıdan yansıtılmıştı. Ne oluyor ya? Derken bir müzik çalmaya başladı. Bu şarkı Eflin'e çok tanıdık-Tu hi junoon. Gülümsedi. Bu şarkıyı da anlatmıştı. Aamir elinden tutup ayağa kaldırdı.
"Unutmamışsın."Gülümsedi ve Eflin'i sahneye çekti. Şarkıyı söylemeye başladılar..............................................................
"EVETT."
Bağırarak söylediği şeyle tüm salondan bir alkış koptu. Sıra Aamir'e gelince o da aynı şekilde bağırdı ve defteri imzaladılar. Artık Aamir ile evlenmişti. Kimse engel olamamıştı. Aamir Eflin'i kendine çekip öptü. Tüm salondan ıslıklar yükseldi. Şok olmuştu.
"Öyle birden çekilir mi manyak?"
"Artık karımsın. İstediğimi yaparım." Deyip kahkaha attı. Biraz durduktan sonra Eflin de güldü. Gecenin sonlarına doğru herkes dağılmaya başlamıştı. Eflin de kapıda annesiyle vedalaşıyordu.
"Kızım arada Türkiye'ye gel. Özletme kendini."
"Tamam anne." Deyip annesinden ayrıldı. Sırayla herkese sarıldı. Sıra babasıyla amcasına gelince tuhaf oldu. İkisinin de gözleri dolu doluydu.
"Yapmayın ya. İlk ayrılığım değil ki. Amca sende mi?" deyip ikisine de sarıldı.
"Eflin geç kalıyoruz."Kafasını sallayıp geri geri gitti. Hepsine son kez bakmak için.
"Eflin çiçek." Dedi Tuğba. Direk arkasını döndü.Arkasına bakmadan çiçeği attı. Arkasına döndüğümde Kajol kapmıştı. Tuğba suratını astı. Kahkaha attı ve arabaya bindi. Araba çalışmadan önce hepsine el salladı. Onlar da salladılar.
...........................................
Havaalanına gelmişlerdi.
"Aamir burada üstümüzü değiştirebileceğimiz bir yer var mı?"
"Ben şimdi bakarım. İçeri girelim de bir."
Aamir gelinliğinden tutmasına yardım etti ve içeri girdiler. Üstündeki gelinlikten dolayı herkes ona bakıyordu. Umursamadan biletlerini almaya gittiler. Aamir biletleri alıp yanına geldi.
"İleride kabinler varmış. Orada değiştirebilirmişiz."Kafasını sallayıp kabinlere doğru gittiler...............................................................
Üstünü değiştirip çıktığında Aamir'in onu beklediğini gördü.
"Bizim uçak birazdan kalkacak. Gidelim bir an önce."
Uçağa bindiklerinde biraz rötarlı olsa da kalkmıştı. Bir yolcuyu bekliyorlarmış. Yolcu gelince kalkmıştı.
"Aamir ben tuvalete gidip geliyorum."Kafasını salladı. Koridorda ilerlerken biriyle çarpıştı Eflin."Afeder-Eflin?"Gördüğü kişiyle şok oldum.
"Sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...