43. BÖLÜM

88 6 0
                                    

Kapıdan içeri Shahid girmişti. Onlara hiçbir şey demeden geçip gitmişti. Adının Sera olduğunu bildiği bir kız Eflin'e  yaklaştı.

"Eflin. Hatırladığım kadarıyla sen okul dansçısıydın değil mi?"

"Evet de ne oldu?"

"Bizim bir grubumuz var bu sene dans yarışmalarına katılmak istiyorlar. Ama çevremizde dans öğretecek biri yok.Aklıma direk sen geldin. Acaba bize yardım edebilir misin?"

Aamir'e baktığında başını 'hayır'anlamında salladığını gördü. Sera bu sefer Aamir'in yanına gitti.

"Aamir lütfen. Çevremizde Eflin'den başka dansçı yok. Günde 1 2 saat çalıştırsa yeter. Lütfen."

Aamir Sera'nın ısrarına dayanamayıp 'tamam' dedi.

"O zaman yarın 2'de burada buluşalım olur mu?"

"Tamam." Deyip gülümsedi Eflin.


Okula geldiğinde daha gelmemişlerdi. Eflin geldikten biraz sonra Sera geldi.

"Eflin bizimkiler başka yere gitmişler de prova burada olacaktı aslında. Telefonun olmadığı için haber veremedim sana. Gidelim mi?"

"Tamam."

Sera'nın arabasına doğru gittiler. Bu araba ona bir yerden tanıdık-Hrithik'in arabası. Direk geri geri gidip koşmaya başladı. Arkasından geldiklerini ayak seslerinden duyabiliyordu. Sokaktan dönecekken ayağı bir taşa takıldı ve yere kapaklandı. Ağzımdan bir inleme çıktı.

"Eflin iyi misin?" dedi Sera.

"Git başımdan."

Eflin Sera'yla konuşurken adamlar da onu kollarından tutup arabaya götürdüler. Ne kadar debelense de başarılı olamadı. Arabaya getirip onu bağladılar.

"Sana yine görüşeceğiz demiştim."

Bakışlarını direk Hrithik'e döndürdüm.

"Bakma öyle prenses. Her şeyi sana olan aşkımdan yapıyorum."


Adamlarına işaret verip Eflin'in yanına geçti. Araba o anda hareket etti. Ağzı bantlı olduğu için konuşamıyordu.

**********************

"Bırak lan beni. Ben sana aşık değilim. ANLA BUNU."

Yüzüne tekrar bir tokat indirdi.

"Her seni sevmiyorum dediğinde bir tokat atacağım. Güzellikle sevdirmeye çalıştık ama olmadı. Başka çare bırakmadın."

"SEVMİYORUM SENİ.SEVMİYORUM. BEN AAMİR'İ SEVİYORUM."

Belinden silahını çıkardığını gördü.

"Bana bak. Seni öldürmemi istemiyorsan sus."

"Sıkıyorsa öldür."

"Hrithik kendine gel." Dedi babası. Hrithik bir süre gözlerini yumdu. Sonra da odadan çıktı.

Keşke izin vermeseydi. Keşke o toplantıya gitmeselerdi. Keşke...

"Aamir sakin ol diyeceğim ama dinlemeyeceksin." Dedi Asin. Derin bir nefes alıp ayağa kalktı Aamir. Arabasının anahtarlarını aldı.

"Nereye?"

"Geçen sefer götürdükleri yere bakacağım."

"Saçmalama. Oraya götürecek kadar aptal olamazlar."

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin