Shahid Eflin'i, Salman da Shahid'i vurmuştu. Eflin'in kafası diğer tarafa düştü.
"Aamir ben arabayı hazırlıyorum. Kızları hastaneye götürelim."
Kafasını salladı Aamir. Salman Asin'i, Aamir de Eflin'i alıp hastaneye gittik.
Hastaneye gittiklerinde tüm doktorlar başlarına toplandı. Kızları müşahade odasına aldılar. Asin'in sadece kemikleri kırılmıştı ama Eflin'in durumu çok ağırdı.
"Aamir sakin ol. Bir o tarafa bir bu tarafa gidiyorsun."
"O Shahid iti Eflin'i vururken hiçbir şey yapamadım. Allah kahretsin beni."
Elini duvara vurdu Aamir. Çok fena sızlamıştı. Hemşire direk yanına geldi. Sesi duymuş olmalıydı.
"Aamir bey elinize bir bakalım. "
Kafasını sallayıp hemşireyi takip etti. Eline pansuman yapmıştı hemşire. Odadan çıkınca Eflin'i ameliyata alıyorlardı.
"Aamir bey. Eflin hanımı ameliyata alıyoruz. Neredeyse tüm kemikleri kırılmış. Yaralarını temizleyeceğiz ve kurşunu çıkartmamız lazım. Ameliyat çok uzun sürebilir. İsterseniz eve gidip-"
"Ne yapıp ne yapmayacağımı size soracak değilim. Burada bekleyeceğim ben." Deyip oturma yerine oturdu Aamir.
"Aamir Asin uyandı."
Direk Asin'in odasına gittiler.
"Asin iyi misin?"
"Ben iyiyim. Eflin nasıl?"
"Ameliyata aldılar. "
1 gün sonra
Eflin uyandığında her yeri ağrıyordu. Doğrulmayı denedi ama ağrıları izin vermedi. İnleyerek tekrar yerine yattı. Odaya bir hemşire ve bir doktor girdi.
"Merhaba Eflin hanım. Ameliyatınız yapan doktor bendim. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
"Her yerim ağrıyor. Çok yorgunum."
"Ameliyat sonrası bunlar çok normaldir. Her ay kontrole gelmenizi istiyorum. Size bakacak bir hemşire gelecek evinize. İsmi Kajol. Siz hastaneden çıkarken sizinle birlikte gelecek. Yatarken tek kişi ve sırt üstü yatmanız gerek. 1 2 gün misafirimiz olacaksınız. Bunun dışında söyleyeceğim bir şey yok. Tekrar geçmiş olsun."
Doktor çıktıktan sonra Aamir içeriye girdi. Eli direk dikkatini çekmişti.
"İyi misin?"
Kafasını salladı. Eğilip alnından öptü Aamir.
"Sana inanmadığım için özür dilerim."
"Önemli değil. Ben de o sıralar ne olduğunu anlayamamıştım zaten. Asin nerede?"
"İyi merak etme. Her zamanki formunda."
"Yine kavga mı ediyorlar?"
Aamir kafasını salladı. Gülümsedi Eflin. Aamir de gülümsedi.
"Bir süre yataktan kalkmaman lazım. Ben Asin'i getireyim."
Birkaç dakika sonra Asin geldi. Salman da arkasındaydı.
"Aamir böyle getirmek zorunda mıydın?"
"Salman başka çaremiz var mıydı?"
Salman bunu söyledikten sonra sustu. Asin'i Eflin'in yanına getirdi Aamir.
"iyi misin Asin?"
"İyiyim. Sen?"
"Her yerim ağrıyor."
"O Shahid'i bulunca kendi ellerimle öldüreceğim."
"Elimizden kaçtı. Her yerde onu arıyoruz."
"Peki Arda nerede?"
"Hapiste. Onu yakaladılar. Shahid kesin kaçtı."
Shahid Türkiyeye Eflin'in babasının yanına gelmişti. Duyduğu kadarıyla babası hapisten kaçmıştı. Adresini alıp yanına gitti. Kapıyı açınca kendini tanıtıp olanları anlattı. Babası da AAMİR'İ PEK SEVMEZMİŞ. Ona her türlü yardımda bulunabileceğini söyledi. İşte şimdi bittiniz.
3 gün sonra
Eflin eve geldiğinden beri ona bebekmiş gibi bakıyorlardı. Herkes dakika başı gelip bir şeye ihtiyacın var mı diyordu. Her seferinde hayır demekten bıkmıştı. En sonunda Aamir'e söylediğinde o da hak verdi ve artık sormamalarını söyledi. Aşağıda yemek yerken birden bire kapı çaldı. Aamir kapıya baktı. Bir adam vardı. Aamir'i görünce gülümsedi. Aamir şaşırmış gibiydi.Salman da onu görünce sevinmeyle şaşırma arası bir yüz ifadesindeydi.
"Shahrukh?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...