Hepsi hastaneden içeri koşarak girdi. Hastanedekiler onlara garip bakışlar atıyorlardı.
"Aamir Khan. Durumu nasıl?" dedi Shahrukh danışmaya. Danışmadaki kadın hepsini süzdükten sonra bilgisayara bir şeyler yazdı.
"Kendisi şu an 2. Kattaki ameliyathanede."
Shahrukh ve Salman koşmaya başladılar. Herkes peşlerinden koşuyordu. Onlar koridorun başına girdiklerinde doktor ameliyathaneden çıkmıştı. Shahrukh direk doktorun yanına koştu.
"Aamir'in durumu nasıl?"
"Hastanın neyi oluyorsunuz?"
"Kuzenleriyiz." Dedi Salman.
"Öncelikle geçmiş olsun. Şu an için bir şey söylemek zor. Hastaneye geldiğinde nabzı yok denecek kadar azdı. Ameliyat sırasında takviyelerle nabzını normale döndürdük. Şimdilik bir süre uyutacağız. Yani durumu kritik."
"Peki nasıl yaralanmış?"
"Ateşli bir silahla yaralanmış. Tekrar geçmiş olsun."
Doktor gittiğinde herkes bir süre ne yapacağını kestiremedi. Shahrukh gidip duvarın dibine çöktü. Kajol da onun yanına gidip sarıldı.
"Merak etme. Aamir iyileşecek."
"Sizce kim yapmış olabilir?" dedi Salman.
"Bilmiyorum. Ama bulunca kendi ellerimle öldüreceğim." Dedi Salman. O sırada ameliyathanenin kapısı açıldı. Aamir'i yoğun bakıma götürüyorlardı. Gözleri yarı açıktı. Yüzü çok solgundu.
"Aamir iyi misin?" dedi Salman. Aamir evet anlamında başını salladı.
"Bunu sana kim yaptı?" dedi Shahrukh. Aamir biraz zorlanarak cevap verdi.
"Hrithik."
"Lütfen hastanın başından ayrılabilir misiniz? Odasına götürmem gerek." Aamir'in başından ayrıldılar.
"Eflin?"
"Buradayım." Deyip yanına gitti.
"Seni seviyorum." Dedi. Neye uğradığını şaşırmıştı Eflin. Shahrukh ona bakıp güldü. Aamir onu dedikten sonra odasına götürdüler.
.....................................................................
2 gün sonra
Aamir ile konuşmalarının üstünden tam 2 gün geçti. Aamir 2 gündür yoğun bakımdaydı. Birazdan uyandıracaklardı. Shahrukh her yerde Hrithik'i arıyordu ama hala bulamamıştı. Doktor Aamir'in odasına bir hemşireyle girdi. Hepsi ayaklandı. Shahid de buradaydı. Rüyadakinin aksine çok iyi biriydi. Onun yardımıyla ayağa kalktı Eflin. Hemşire Aamir'in serumuna bir şeyler yaptı. Doktor da Aamir'i kontrol ediyordu. Birkaç dakika sonra çıktı.
"Aamir bey 1 yada 2 saat içinde uyanacak." Deyip gitti. Onlar da beklemeye başladılar.
.............................................................
"Aamir bey'in odasına birisinin girmesi gerekiyor. Daha çabuk uyanması için."
Herkes Eflin'e döndü.
"Ben girerim." Dedi.
"Buyrun hanımefendi sizi hazırlayalım." Dedi ve takip etmesini söyledi hemşire. Üstüne bir şey geçirdi ve odaya girdi. Odadaki tek ses Aamir'in kalp atışlarını gösteren monitörün sesiydi. Baş ucundaki sandalyeye gidip oturdu. Camın arkasına baktığında herkes ona bakıyordu. Salman güven verir gibi gülümsedi. Eflin de gülümsedi.
"Ben geldim. Hemşire daha çabuk uyanman gerektiğini söylediğinde beni yolladılar.Şey...yani pek ne diyeceğimi bilmiyorum ama-"
O an bir şey dikkatini çekti. Aamir'in işaret parmağı hareket etmişti. Ondan sonra bütün parmakları. Yüzüne baktığında gözlerini yavaş yavaş açtığını gördü.
"Eflin?"
"Benim."
"Benimle evlenir misin?"
Aniden söylediği şeyle çok şaşırmıştı. O an ne diyeceğini şaşırmıştı.
"Evet."
1 hafta sonra
Eflin hiç de Aamir'e uygun bir kız değildi. Biraz araştırıp onun takıldığı yerleri buldu Rani. En çok takıldığı mekana gitti. Oradaydı. Yanına doğru ilerlemeye başladı. Rani'yi görünce biraz gerildi.
"Korkma. Seninle bir anlaşma yapmak istiyorum."
"Ne anlaşması?"
"Eflin'i Aamir'den ayırmak için."
"Nasıl bir anlaşma?"
"Sen Eflin'i istiyorsun. Bana göre de Eflin Aamir'e göre bir kız değil. Bu anlaşmanın sonucu iyi giderse Eflin senin olacak."
"Kabul."
Hrithik ile planı konuşmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...