26. BÖLÜM

140 10 2
                                    

Ertesi gün

Eflin evde öylece otururken aklına Aamir'in evlendiğinden beri onu yemeğe çıkarmadığı geldi. 'O beni yemeğe çıkarmazsa ben de yemeği ona getiririm' deyip kızları çağırdı. Akşam geleceklerdi. Hizmetlilere haber verip akşamı beklemeye başladı Eflin. Kajol da gelecekti ama Kajol'un canını acıtacak bir şey yapmaktan korkuyordu. Çünkü Shahrukh aynı zamanda Rani'yle beraberdi. İlişkilerini gizliyorlardı.

************************************

Akşam olunca kızlar gelmişti. Salman ve Shahrukh'ta sonradan geldiler. Rani Shahrukh'u görünce gülümsedi.

"Selam kızlar." deyip Rani ve Kajol'un arasına oturdu.

"Hadi yemeğe geçelim."

Yemekten sonra keklerini yerken itiraf oyunu oynuyorlardı. Ortada şişe vardı. Şişeyi sırayla çeviriyorlardı. Kime gelirse ona soruyorduk. Kajol çevirdi ve Rani'ye geldi.

"Sevgilin var mı?"

"Var."

"Eniştemiz kimmiş?"

Rani'ye söylememesi için işaret etti ama görmedi. Shahrukh da söylememesini istiyordu. Ama Rani sadece Kajol'a odaklanmıştı.

"Shahrukh."

Kajol'un birden gözleri doldu. Hemen oradan çıktı.

"Rani ne yaptın sen?"

"Ben Kajol'un peşinden gidiyorum." deyip Shahrukh çıktı.

Shahrukh Kajol'un peşinden gidiyordu.

"Kajol dur."

"Yaklaşma bana. Sakın yaklaşma."

"Rani senden önceydi."

"Benden önceyse neden hala onunla sevgilisin?"

"Ben..."

"Sen ne Shahrukh sen ne. Bir daha beni arama." deyip yoldan geçen taksiye binip gitti.

Birkaç dakika sonra Shahrukh tek başına eve geldi.

"Kajol nerede?"

"Ayrıldık."

"NE?"

"Nasıl ayrıldın ya?"

"Anlatacaktım ama beni bir daha arama diye çıkıp gitti."

"İyi yaptı. Bende olsam çekip giderdi." dedi Asin. Bir yandan da Kajol haklıydı. Yarım saat sonra gitmişlerdi. Yine midesi bulanmaya başlamıştı. Tuvalete gidip yine midesindekileri çıkardı. Banyodan çıktığında Aamir çoktan uyumuştu. Eflin de üzerini giyip uyudu.

Shahrukh kafasını dinlemek için deniz kenarına gitti. Arabanın anahtarını da üstünde bırakmıştı. Sahilde biraz oturduktan sonra arkasınıı döndükten sonra arabanın olmadığını gördü. Kahretsin. Araba çalınmıştı. Direk Aamir'i aradı.

"Alo Aamir...Arabam çalındı...Gülme de beni al...Hadi bekliyorum."

Birkaç dakika sonra Aamir geldi. Gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"Çaldırmayı nasıl becerdin?"

"Arabanın anahtarını üstünde bırakmışım."

"Gel karakola gidelim bari."

Yolda giderken Arda'ya ve Salman'a haber verdi. Onlar da geldiler.

Ertesi gün

Kajol mesaj atınca Eflin yerinde çakılmıştı. Aamir ne oldu der gibi bakıyordu. Mesajı gösterdi.

"Eflin ben 1 saat sonraki trenle Amerika'ya dönüyorum. Doğumuna yakın gelirim. Elveda."

Direk Shahrukh'a haber verdi.

Shahrukh Eflin'in haber vermesiyle Rani'yi alıp doğruca istasyona gitti.

Tren kalkınca arkasından bakakaldım. En azından 9 ay sonra görüşecektik bunu biliyordum.



KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin