58. BÖLÜM

55 5 0
                                    

Aamir şirkete geldiği gibi Rani'nin odasına girdi. Diğerleri de peşinden geliyordu. Rani'nin gözleri hala şişti.

"Eflin'i nereye götürdü?"

"Bilmiyorum."

Direk yanına gidip kolunu sıktı ve ayağa kaldırdı.

"EFLİN NERDE?"

"Bilmiyorum. Yemin ederim bilmiyorum."

Rani'nin kolunu bırakıp şirketin en alt katına gitti.Orada şirketin gizli işlerini yürüten kişiler vardı.Ajan gibilerdi.

"Aamir sakin ol." Shahrukh'un peşinden geldiğini adım seslerinden anlamıştı. Gelip önüne geçti.

"Aamir. Terör estirerek hiçbir yere varamazsın. Eflin'i kurtarmaya çalışırken fark ettirmeden onu kaybediyorsun."

Shahrukh'un dediği şeyle duraksadı.

"Peki ne yapayım? Allah kahretsin elimden hiçbir şey gelmiyor."

Aamir bunları söyledikten sonra ona sıkıca sarıldı Shahrukh.

"Her şey geçecek. Merak etme. Her şey çok güzel olacak."

Shahrukh'tan ayrıldıktan sonra ilerlemeye devam etti. Tek çaresi kalmıştı.

Hrithik'in getirdiği elbiseyle gözlerini büyüttü Eflin. Hadi ama bunu giymesini istiyor olamazdı değil mi? Üstü straplez, alt tarafı da bacaklarının üstünü zor kapatıyordu. Eflin bunu asla giymezdi.

"Ben bunu asla giyemem."

"Giyeceksin." Deyip kapıyı kilitledi.

"Giymezsen buradan çıkamazsın." Dedi kapının arkasından ve adım seslerinden anladığı kadarıyla uzaklaşmıştı. Başka çaresi yoktu. Giymek zorundaydı.

.............................................................

Hrithik zorla Eflin'i otelin restoran katına getirdi. Orada bir adam vardı. Onları görünce gülümsedi. Yanına geldiklerinde ayağa kalktı. Eflin'in elini alıp zorla öptü.

"Merhaba Eflin hanım. Sizinle tanışmak büyük bir zevk."

İçten olmayan bir gülümseme gönderdi ve Hrithik Eflin'i zorla yerine oturttu.

"Akash bey Eflin size emanet. Benim ufak bir işim var. Yarın sabah sizden alırım onu."

Akash denen adam gülümsedi ve başını salladı. Eflin'in düşündüğü şey olamaz değil mi?

"Sen ne sapık bir adamsın ya."

"Eflin hanım sakin olun. Ben buraya sizi kurtarmak için geldim."

"İnanmıyorum sana. Sen ne sa-"

"Eflin hanım. Beni buraya Aamir bey gönderdi."

"A-Aamir mi?"

Akash kafasını 'evet anlamında salladı.

"Birazdan Shahrukh bey ve Aamir bey buraya gelecekler. Sizi almaya. Geldiler bile."

Restoran'ın girişine baktığında onları gördü. Aamir ve Shahrukh. Onları görünce kalbi çok hızlı atmaya başladı. Aamir Eflin'i görünce gülümsedi ve hızlıca yanına geldi. Eflin de ona doğru gitti. Aamir direk ona sarıldı.

"Seni çok özledim."

"Bende. Bir an beni gerçekten terk ettin sandım."

"Rani ve Hrithik-"

"Biliyorum."

O anda restoranın kapısından bir silah sesi geldi. O tarafa döndüğünde Hrithik'i gördü Eflin.Herkes kaçışmaya başladı.

"EFLİNİN YANINDAN AYRIL KHAN."

O sırada Akash da silahını çıkarmıştı. Shahrukh'a baktığında onda da bir silah olduğunu gördü Eflin.

"Eflin'i daha fazla yanında zorla tutamazsın."

"Tutarsam ne olur?"

Akash birden Hrithik'in bacağına sıktı.

"İşte bu olur.Gidelim hadi."

Onlar hızlıca oradan uzaklaşırken bir an için arkasını döndü Eflin. Hrithik elinde silah Aamir'e doğru tutuyordu. Tekrar vurulmasını istemiyordu Eflin. Hrithik tam ateş ettiği sırada Aamir'in önüne geçti ve vücudunda bir yanma hissetmesi bir oldu.

Gelen silah sesiyle arkasını döndüğünde Eflin'in vurulduğunu gördü Aamir. Gidip direk onu tuttu.

"Eflin?"

Beraber yere düştüler. Kafası Aamir'in dizlerindeydi.

"Eflin sakın gözlerini kapatma. Sakın."

Eflin zorla öksürdü.

"Çok uykum var."

"Uyuma. Bak ambulans gelecek. Kurtulacaksın."

Eflin'in gözleri yavaş yavaş kapanmaya başladı ve sonunda kapandı.

"EFLİN UYUMA. EFLİN?"

Belinden hiç çıkarmadığı silahını çıkartıp Hrithik'i vurdu Aamir.Hrithik anında yere yığıldı. O anda Eflin'in eli yan tarafa düştü. Bu sahneyi en son ablası öldüğünde görmüştü Aamir. O da vurularak ölmüştü. Ama Eflin'in ölmesine izin vermeyecekti.


KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin