Tuğba motor kazası geçirmişti. En son konuşması Eflin'le olduğu için onu aramışlardı. Durumu kritikti.
"Eflin. Ne oldu?"
"Tu-Tuğba kaza geçirmiş. Durumu kritikmiş."
"Ne? Türkiyede miymiş."
"Evet. Benim gitmem lazım."
"Dur sakin ol. Beraber gidelim."
Yukarı çıkıp birkaç parça kıyafet aldı. Aamir de üstünü değiştirdi. Çocukları Asin'lere bırakıp direk uçağa gittiler.
**********************************************************
Geldiklerinde Serdar kapıdaydı.
"Hep senin motor sevdan yüzünden bunlar Tuğba'nın başına geldi."
"Eflin. Tuğba motoru alıp kaçmış. Bana da sonradan haber verdiler. Hastanede olduğunu sonradan öğrendim."
"Yine kavga mı ettiniz ne oldu?"
"Her zamanki şeyler işte."
"O kız bir uyanmasın varya elimden çekeceğin var."
*************************************************
Tuğba ameliyattan sonra uyanmıştı. Direk içeriye girdi Eflin.
"Eflin?
"Tuğba.İyi misin?"
"İyiyim. Serdar nerede?"
"Dışarıda."
Gidip Serdar'ı çağırdı.
"Abla?İyi misin?"
"İyiyim."
"Serdar hemen o motoru satıyorsun. Tamam mı?"
"Peki."
**********************************************
Tuğba iyileşene kadar Türkiye'de kaldı Eflin. Aamir'e de İstanbul'u gezdirmişti. En çok boğazı beğenmişti. Deepika'yı da görüntülü aradı Eflin. İstanbul'a gelmeyi çok istiyordu. O da en çok Kız Kulesi'ni sevdi.
"Eflin denizin ortasında nasıl duruyor öyle o?"
"Bir adanın üstünde duruyor."
"Hikayesini anlatsana."
"Bizans imparatorunun bir kızı olur ve kral buna çok sevinir. Kral ülkenin bilginlerini kızını yetiştirmesi için görevlendirir. Ancak bilginlerden birisi kızının 18 yaşına geldiği zaman bir yılan tarafından sokularak zehirlenip öleceğini söyler. Bu yorumdan etkilenen kral denizin ortasındaki küçük bir ada üzerinde bulunan kuleyi düzenlettirir. Kızını buraya yerleştirir, böylece yılandan kızını korumuş olacaktır.
Yıllar geçer kız on sekiz yaşına yaklaşır bütün tedbirlere rağmen, kıza gönderilen üzüm sepetinin içinde bir yılan kuleye gider. Kimse farkına bile varamadan prensesi yılan sokar, zehirler ve kız ölür. Bu olay karşısında çok üzülen kral kaderden kaçılamayacağını anlar. Kızının toprağa gömülürse yılanlara yem olacağını düşünür ve kızının cesedini mumya yaptırıp pirinç tabuta koydurur. Bu tabutu da Ayasofya'nın yüksek duvarlarından birinin üstüne yerleştirilmesini ister. Bu şekilde kızının hiç değilse ölüsünün yılanlardan korunacağını düşünür. Bu tabutun üzerinde iki delik görülmüş ve yılanın kızı ölümünden sonra da rahat bırakmadığı anlatılır."
***********************************************************
Hindistan'a dönerken Tuğba da onlarla gelmişti. Çocukları çok özlemiş. Yol boyunca uyumuştu. İstanbul'dan ayrılırken orayı ne kadar özlediğini fark etti Eflin ama bir daha oraya dönemezdi. Orada kötü hatıraları vardı. Eve geldiklerinde Tuğba direk yukarı çıktı. Anjali eve döndüğü için rahatça dışarı çıkabiliyorlardı. Tuğba Azad ve Suni'yi aşağıya getirdi. Azad direk Tuğba'nın kucağından inip Eflin'e doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...