Eflin'ler bugün Türkiye'ye dönüyordu. Bir yanı gitmek istiyor ama bir yanı da Aamir'i bırakmak istemiyordu. Hepsine tek tek kocaman sarıldı. Sıra Aamir'e gelince bir an duraksadı ama birkaç saniye sonra sarıldı. O da Eflin'e sıkıca sarıldı. Sanki hiç bırakmayacakmış gibi.
"Aamir sıkma istersen nasıl olsa bir hafta sonra yine görüşeceğiz."
Aamir geri çekildi.
"Bu bir hafta bana işkence gibi gelecek."
Gülümsedi Eflin.
"Bana da. Hazırlıkları tamamlayacağız biz de orada. Bir hafta daha sabredeceğiz."
1 hafta sonra Aamir'ler Türkiye'ye Eflin'ii istemeye geleceklerdi. Uçağın anonsu yapılıyordu.
"Gitme zamanı." Dedi Eflin.
"Seni her gün görüntülü arayacağım. Telefonunu yanından ayırma." Dedi Aamir.
"Aamir nasıl olsa 1 hafta sonra görüşeceksiniz." Dedi Rani.
"Ben Eflin'i her saniye özlüyorum ama." Dedi Aamir. Şebek ya. O sırada uçakları için son çağrı yapılıyordu.
"Gitmem lazım. Hepiniz kendinize iyi bakın." Deyip geri geri gitmeye başladı Eflin. Hepsi ona el sallıyordu. Eflin de onlara el salladı. Kapılar kapanmadan önce Aamir'e elleriyle kalp işareti yaptım.
...............................................................
1 hafta sonra
Sabahtan beri Tuğba'yla kuaförde saç ve makyajlarıyla uğraşıyorlardı. Eflin saçlarını topuz yaptırmış,önden sadece bir tutam saç bıraktırmıştı. O tutamı da kıvırcık yaptırdı. Tuğba saçlarını hepten kıvırcık yapmıştı. Tuğba Hindistan'dan dönerken onlarla gelmişti. 2 haftalık izin alabilmişti sadece.
"Eflin. Aamir'in dibi düşecek." Deyip gülümsedi. Aamir dediği gibi sabah akşam onu görüntülü arıyordu. Anladığı kadarıyla görüntülü konuşmalar ona yetmiyordu. O sırada kuaförden içeri Asin ve Kajol girdi. Onları görünce koşup sarıldı Eflin.
"Sizin otelde olmanız gerekmiyor mu?"
"Otele eşyalarımızı bırakıp seni görmeye geldik."
"Aamir seni çok özlemiş. Akşamı iple çekiyor." Dedi Asin. Gülümsedi.
"Ben de onu özledim."
............................................
Asin ve Kajol otele dönmüşlerdi. Eflin de Tuğba ile evdeydi. Son hazırlıkları yapıyorlardı."Kızlar.Her şey hazır değil mi?"
"Hazır anne."
Onlar konuşurken kapı çaldı. Aşağı kapıyı açmaya gitti Eflin. Delikten baktığında geldiklerini gördü. Aamir'in elinde çiçekler vardı. Kapıyı açtı.
"Hoş geldiniz." Deyip gülümsedi. Aamir elindeki çiçeği Eflin'e verip içeriye geçti. Ali bey ve Sena hanım onları kapıda bekliyorlardı.
"Hoş geldiniz çocuklar."
"Hoş bulduk Ali bey."
Selamlaştıktan sonra içeriye geçtiler.Eflin mutfakta kahveleri hazırlarken Kajol ve Asin yanına geldiler. O anda da elinde tuz vardı.
"Eflin ne yapıyorsun?"
"Aamir'in kahvesine tuz koyuyorum. Bizde adettendir. Damadın kahvesine tuz koyarlar."
"Bizimkilere de koysak mı acaba?"
"Koysak mı?" deyip gülümsedi.Kızlar sinsice sırıttılar. Ah ah. Başlarına gelecekleri bilmiyorlardı.
.............................................
Kahveleri dağıtmıştı. Kızlarla gülerek erkekleri izliyorlardı. Üçünün de aynı anda yüzleri kızardı ve gözleri doldu. Kahkaha atmamak için zor duruyordu Eflin. Annesi yaptıklarını anlamış olacak ki Eflin'e bakıp gülüyordu. Omzunu silkti. Salman direk su içti. Shahrukh tuvalete gitmek için izin istedi. Aamir kahveyi kafasına dikti. Arkadaşları da 'oooo' diye bağırdılar.
"Aamir bakıyorum da adetlerimizi öğrenmişsin." Deyip gülümsedi babası.
"Evet. Gelmeden önce adetlerinize bakmıştım." Deyip Eflin'e baktı. Gülümsedi Eflin.
"Babalarınız nerde?"
"Babalarımızın işleri yoğundu o yüzden gelemediler. Ama vekaleti benle Salman'a verdiler." Dedi Shahrukh.
"Allahın emri peygamberin kavli ile Eflin'i Aamir'e istiyoruz."Babasının vereceği cevabı biliyordu ama babası biraz düşündü.
"Ben bu yaşa kadar büyüttüm. Artık sizindir. Verdim gitti."
Direk babasının elini öpmeye gitti Eflin. Aamir de peşinden geldi. Babasının elini öptükten sonra ekibin yanına gitti. Salman ve Shahrukh aynı anda ellerini uzattıklarında kahkaha attı Eflin. Sonra da ikisine de sarıldı.
"Ben sana rüyan gerçek olacak demiştim." Diye fısıldadı kulağına Shahrukh. Gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanficAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...