Aamir Shahrukh'u görünce bir an afalladı. Sonra da sarıldı. Eskiden Shahid,Salman, Shahrukh ve Aamir çok yakın arkadaşlardı. Shahrukh'un babasının işleri yüzünden Amerika'ya gitmesi gerekti. Sonra da Shahid o hainliği yaptı. Salmanla Aamir kalmışlardı.
"Nerelerdesin sen?"
"Geldim işte. Temelli döndüm artık hep beraberiz.Salman?"
Salman da kalkıp Shahrukh'a sarıldı.
"Demek döndün."
"Evet."
Gözleri Eflin'e dönünce gülümsedi. Eflin de gülümsedi.
"Sen Eflin olmalısın. Merhaba."
"Merhaba."
"Sen Eflin'i nereden duydun ya?" dedi Aamir.
"Benim de burada istihbaratçılarım var."deyip göz kırptı.
"Rani değil mi?"
"Aynen öyle." Deyip güldü. O sırada hemşire Kajol merdivenlerden indi.
"Eflin hanım ilaç saatiniz geldi."
Kafasını sallayıp doğruldu Eflin. Kajol Shahrukh'u görünce bir an afalladı. Shahrukh da Kajol'u görünce şaşırdı. Kajol hemen kafasını yere eğip gülümsedi. Kesin bunların arasında bir şey var. Eflin Aamir'e işaret etmişti. O da Kajol'a bakıp gülümsedi.
"Sana odanı gösterelim biz. Hadi Salman."
Yukarıya çıktıklarında Eflin Kajol'a döndü.
"Kajol?"
"Efendim."
"Sen hiçbir yerde Shahrukh'u görmüş müydün?"
"Ha-hayır neden ki?"
"Bilmem. Bana tanışıyormuşsunuz gibi geldi de."
Kajol derin bir nefes aldı.
"Aslında....tanışıyoruz. Amerika'dan."
Eflin aşağıda Kajol'u sıkıştırırken erkekler de Shahrukh'u sıkıştırıyordu.
"Bir gün hastaneye gitmiştim.Kol tedavim için.2 sene önceydi. Hastanede karşılaştık. Zaman geçtikçe konuşmaya başladık. Sonra onun Hindistan'da çalışması gerekti. Beni de çağırdı ama babam izin vermedi. Ayrılmak zorunda kaldık. Babam da 1 sene önce öldü. Biz de annemle buraya geldik."
"Sebepsiz bir ayrılık yani."
"Sen hala Kajol'u seviyor musun?"
Salman'ın sorduğu soruyla afallamıştı Shahrukh. Böyle bir soruyu beklemediği çok açıktı.
"Evet."
"O zaman aşağı iniyoruz." Deyip Shahrukh'u çekiştirmeye başladılar. Kajol da Eflin'in yanında oturuyordu. Eflin'e kaş göz işareti yaparak ne olduğunu sordu Aamir. Ağzını oynatarak seviyor dedi.
"Hadi bakalım çifte kumrular. Tekrar birleşme zamanı."
Kajol anlamamış gibi bakıyordu. Shahrukh anlamıştı.
"Hikayeyi anlattım. Tekrar barışmaya var mısın?"
Kajol gülümseyip Shahrukh'un boynuna atladı. Onlar da alkışlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...