27. BÖLÜM

116 7 0
                                    

Kajol gideli tam 3 ay oluyordu. Bu 3 ay içerisinde Shahrukh kendini toparlayamamıştı. Bir iş gezisi için 1 aylığına Dubai'ye gitti. Eflin bugün kapıyı açtığında bir sürprizle karşılaştı. Kajol şu an tam karşısında duruyordu.

"Kajol?" deyip sarıldı. O da Eflin'e sarıldı.

"Hani sen doğuma yakın gelecektin?"

"Bir iş için buraya geldim. Oradaki işlerim bitti."

"Peki geç."

Direk içeri geçti. Aamir onu görünce bir an duraksadı. Sonra da sarıldı.

"Nasılsın Kajol?"

"İyiyim sen?"

"Bende iyiyim."

"Ee bebeğin cinsiyeti belli oldu mu?"

Gülümsedi Eflin.

"İkizlerimiz olacak. Biri kız biri erkek."

"Çok sevindim."

Onlar konuşurken kapı çaldı. Açmaya gittiğinde bir sürprizle daha karşılaştı.

"Shahrukh?"

"İşim erken bitti ben de bir an önce döneyim dedim." deyip içeri daldı.

Shahrukh'un heyecanı gözlerinden okunuyordu. Kajol sonunda gelmişti. Rani'yi soracak olursanız o Shahrukh ve Kajol'un arasına girdiği için Shahrukh'tan ayrıldı. Kajol de çok heyecanlıydı.

"Kajol?"

"Shahrukh?"

"Be-beni affedebilecek misin?"

"Ben seni çoktan affettim." deyip boynuna sarıldı. Eflinve Aamir onları gülümseyerek izliyorlardı. Shahrukh Kajol gittikten sonra hiç gülmemişti. Şimdi tekrar gülüyor.

******************************************

"Eflin yukarı gelir misin?"

Aamir'in seslenmesiyle yukarıya çıktı.

"Ne oldu?"

"Sana bir sürprizim var. Hani o günlerdir kilitli olan kapı var ya."

"Ee."

Kapıyı açtı. Bu odayı çocuk odası yapmıştı. Beşiklerin başında erkek ve kız çocuk resmi vardı

"Nasıl?"

"Bayıldım." deyip sarıldı Eflin.

"Bakın çocuklar babanız sizin için her şeyi yapıyor."

Eflin bunu der demez Azad tekme attı. Çocukların isimlerini belirlemişlerdi. Azad ve Suni.

"Tekme attı."

Aamir gülümsedi.

"Azad. Anneyi çok yorma oğlum tamam mı?"

Gülümsedi Eflin. Aamir bunu karnına yaklaşarak söylemişti.

5 ay sonra

Bugün Kajol ve Shahrukh'un nişanı vardı. Eflin'in doğumuma da çok az bir zaman kalmıştı. Asin de 3 aylık hamileydi. Alia,Eflin,Farah ve Asin Kajol'un yanındaydılar.

"Benim karnım şişik sizin yanınızda sönük kalıyorum." deyip gülümsedi Eflin.

"Eflin sen şu halinle bile aramızda en güzel kızsın."

"Tabi Kajol'dan sonra."

Kajol gülümsedi. Birkaç dakika sonra da aşağı indiler.

*****************************

Shahid 5 aydır Kajol'u takip ediyordu. Aynı trenle gelmişlerdi ama Kajol farkında değildi. Bugün nişanları vardı. Nişanın yapıldığı yere gidip uzaktan izlemeye başladı. Çok mutlulardı. Mutluluğunuz çok da uzun sürmeyecek merak etmeyin.


KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin