Eflin uyandığında ev gibi bir yerdeydi. Beyaz bir odaydı. Sadece yatak ve koltuk vardı. Elleri de yatağın demirine bağlıydı. Ağzı kurumuştu. Birden kapı açıldı. İçeriye yapılı bir adam girdi. Eflin'e bakıp tekrar önüne döndü.
"Kimsiniz siz? Bizden ne istiyorsunuz?"
Adam direk dışarıya çıktı. Eflin sıkılmaya başlamıştı. Birkaç dakika sonra da Arda içeriye girdi.
"Selam kuzen."
Aamir uyandığında bodrum gibi bir yerdeydi. Elleri boruya bağlanmıştı. En son...Eflin. Eflin neredeydi? Bir kaç dakika sonra Farah içeriye girdi.
"Selam aşkımm."
"Sen?"
"Evet ben. Tekrar bir aya geldik. Eflin'den de kurtulduğumuza göre artık başbaşa kalabiliriz.
"Efline ne yaptın?"
"Şimdi onu boşver. Biz birlikte-"
"EFLİN NEREDE DEDİM."
"Sinirlensen de ellerin bağlı olduğu için hiç bir şey yapamazsın."
"Öyle mi?"
"Bana meydan okumaya kalkışma. Arkamda Eflinin babası var."
Farah bir pot kırmış gibi hemen ağzını kapattı.
"Bir dakika. Kim dedin?"
Direk odayı terk etti. Demek bu işin içinde Eflinin babası vardı. Eflin kesin Arda'nın yanındaydı. Buradan çıkması lazım ana nasıl? Aamir bunları düşünürken küçük bir kız yanına geldi.
"Sen de kimsin?"
"Benim kim olduğum önemli değil. Önemli olan senin buradan çıkıp Eflini kurtarman. Babası onu ülkesine geri götürecek acele et."
"Ama sen bunları..." demesine kalmadan kız hızlıca gitmişti. Kimseye görünmeden oradan çıktı.
"Seni asla affetmeyeceğim Arda."
Eflin bunları dedikçe Arda üstüne daha çok gelmeye başladı. Ellerini çözmüştü ama kapıyı kilitlemişti.
"Ne o? Korktun mu benden? Hani küçükken doktorculuk oynardık hatırlıyor musun? Sen hasta olurdun ben doktor."
"Uzaklaş benden yaklaşma."
"Hala anlamadın mı? Ortaokulda neden herkese Eflin benim sevgilim dediğimi hala anlamadın mı?"
"Arda."
"Sus. Amcam benim sana olan aşkımı hep destekledi. Ta ki sen buraya gelip Aamir'le tanışana kadar. Ondan sonra her şey değişti. Sen Aamir'le evlenme kararı aldın. Bende o gün senin yanına seni sevdiğimi söylemeye geliyordum. Şimdi de baş başayız bak. Olması gerektiği gibi."
"A-arda uzaklaş benden. İMDATTTTTT..."
Oradan çıktığı gibi Aamir direk Salman'ın yanına geldi. Salman 2 dakikada Eflin'in yerini buldu. Evlerine çok yakın bir yerdeydi. Direk yola çıktılar. Mekana geldiklerinde Eflin'in çığlığını duydu.
"A-arda uzaklaş benden. İMDATTTTTT..."
Direk içeriye girdi Aamir. Çığlıklar bodrumdan geliyordu. Direk bodruma indi. Bodrumda sadece bir kapı vardı. Kapıyı zorladığında kilitli olduğunu gördüm.
"EFLİN?"
"AAMİR KURTAR BENİİ..."
Çığlığının arasına ağlama da karışmıştı. Adamlar direk kapıyı kırdılar. Salman Arda'yı Eflin'in üstünden almışı. Eflin ağlama krizine girmişti.
"Eflin kendine gel. Eflin."
Onu duymuyor gibiydi. Bir kaç saniye sonra da bayıldı.
*********************************************
"Aamir bey lütfen zorluk çıkarmayın. Hastanın yanına giremezsiniz. Doktor bey içeride."
"Aamir sakin ol. Doktor yanında."
"O Arda iti kim bilir neler yaptı kıza. Sadece 5 dakikalık girmek istiyorum ya."
"Aamir bey anlıyorum ama-"
"Sen beni anlayamazsın. Senin erkek arkadaşın orada yatsa sen öylece durabilir miydin burada?"
"Peki tamam alacağım sizi. Ama doktor bey çıktıktan sonra." deyip gitti.
Doktor 5 dakika sonra çıktı.
"Durumu nasıl?"
"Sadece şoktan bayılmış. Bir psikiyatriste görünse iyi olur. Bu olaydan sonra psikolojisi pek iyi olmayabilir." deyip gitti.
**************************************************
Eve geldiklerinde herkes iyi olup olmaklarını sordu. İyi olduklarını söyleyip Eflini odasına götürdü. Direk uyudu.
"Aamir biraz konuşalım mı?"
"Olur."
Fahran'la avluya çıktılar.
"Bu gidişat pek iyiye gitmiyor. Ne yapmayı düşünüyorsun."
"Bilmiyorum. Ama ne yapacaksam hemen yapmam gerekiyor."
Biraz düşündü.
"Buldum. Bir an önce nikah tarihi almam gerekiyor."
Hemen Eflinin odasına gitti. Yavaşça kapıyı açıp çantasından kimliğini aldı.
"Büyük gün yaklaşıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...