67. BÖLÜM

63 5 0
                                    


Shahrukh ile beraber tekrar düğün salonuna girdi Eflin. Tekrar yerine oturdu. İyi ki o salonda yokken evlenmişlerdi. Çünkü o anı görmeye dayanamazdı. 

"Eflin iyi misin? İyi değilsen seni eve bırakabilirim."

"Hayır Salman iyiyim."

"Evet yeni evli çiftimizi sahneye davet ediyoruz. Sırayla tüm çiftleri alabiliriz."

Aamir ve Preity sahnede dans ediyorlardı. Aamir'in gözleri sürekli Eflin'deydi. Ona bakmamak için sürekli gözlerini kaçırıyordu Eflin.  Birden bir adam başında belirdi.

"Merhaba ben Sidharth. Sende Eflin olmalısın."

"Evet de-"

"Dans edebilir miyiz? Edebiliriz."

"Ama-"

Tam Aamir'lerin yanında dans ediyorlardı. Preity ile bir şeyler konuşuyorlardı. Sidhart birden önünde diz çöktü.

"Eflin. Aamir ile seni ilk gördüğüm günden beri seni seviyorum. 1 yıldır seni takip ediyordum. Artık açılmamın vakti geldi. Benimle evlenir misin?"

Aamir'e baktığında çenesi kasılmış biçimde izlediğini gördü. Aamir tekrar evlendiyse o da evlenebilirdi.

"Evet." 

Herkes verdiği cevap karşısında şok olmuştu. Özellikle de Aamir. Direk yerine gitti Eflin.

"Eflin ne yaptığının farkında mısın sen?"

"Farkındayım. Aamir evlenebiliyorsa bende evlenebilirim."

"Eflin sen onun nasıl bir adam olduğunu bilmiyorsun. İlla ki Aamir'i kıskandırmak istiyorsan sana tavsiyem başkasını bul." dedi Shahrukh.

"Benden daha iyisini bulacak değil herhalde Shahrukh." dedi Sidhart."

"Sidhart. Eflin'den uzak dur. Aşk masalın pek bana inandırıcı gelmedi." Dedi Salman.

"Eflin seni eve bırakayım."

"Biz burdayız biz bırakırız." dedi Ranbir.

"Ben de onun müstakbel kocasıyım."

"Salman. Sen Eflin'i eve bırak."

Arkadan gelen ses ile arkasını döndü. Aamir Sidharth ile karşı karşıyaydı.

"Ooo Aamir bey. Eski karınızı mı korumaya çalışıyorsunuz? Onun sizin korumanıza ihtiyacı yok."

"Sidhart. Düğünümde kavga istemiyorum. Ne meselen varsa yarın şirkete gel hallederiz. Hadi Salman siz Eflin'i eve bırakın."

Salman ve Shahrukh Eflin'i dışarı çıkardılar. Salman Eflin2i eve bırakıp geri gitmişti. Annesi evde onu bekliyordu.

"Kızım neredeydin?"

"Aamir'in düğününe gittim." deyip direk odaya çıktı. Bugün yaşadıkları gözünün önüne gelince gözyaşlarını tutamadı. Öylece uyuya kalmıştı.

Sabah uyandığında Sidhart odadaydı. Pencere de açıktı. Ufak bir çığlık attı. Direk ağzını kapattı.

"Ailene durumu açıkladım. Hoşgörüyle karşıladılar. Artık evlenmemiz için bir mani kalmadı. Hemen yarın düğünü yapıyoruz."

Şok olmuştum 

"Sidharth bak ben-"

"Aamir'i kıskandırmak için söylediğini biliyorum. Ama benim için iş ciddiye bindi. Geri dönüşü yok. Hazırlan gelinlik bakmaya gidiyoruz."

...................................................

Gelinlik bakarken alışveriş merkezinde Preity ile karşılaştı Eflin. 

"Merhaba Eflin."

"Merhaba." deyip gülümsedi ve önüne döndü.

"Aamir'in benimle evlenmesi seni ne kadar üzdü farkındayım. Ama bildiğin gibi Aamir benimle seni unutmak için evlendi. Ben ona aşığım ama o hala sana aşık."

Cevap vermedi.

"Biliyor musun? Sidharth ile ben kardeş gibiyizdir. Onunla evlenmene çok sevindim.Aamir'i unutup-"

"Aamir geçmişte yaptığım bir hataydı. Şimdi Sidharth var."

"Peki o zaman. Görüşürüz sonra." deyip gitti. Eflin de gelinliklere bakıp eve dönmüştü. Yarın düğün vardı. 

Ertesi gün

Sade bir tören yapacaklardı. Sadece tanıdıkları gelmişti. Tam nikah masasına oturmuşlardı ki Aamir içeriye girdi. Gözleri onda takılmıştı. Birbirlerine bakıyorlardı.

"Siz Eflin Vural. Sidharth Malhotra ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"

Aamir'in gözlerinin içine bakarak 'Evet.' demişti. Gözleri bir saniye bile ayrılmamıştı. Sidhart'ın onu dürtmesiyle kendine geldi. Sidharth'a baktığında kalemi uzatmıştı. Kalemi alıp defteri imzaladı. Aamir sinirle dışarı çıkmıştı. Peki şimdi ne olacaktı?

KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin