Aamir kafasını dağıtmak için dışarıya çıktı. Fahran'ın ısrar etmesiyle yanına korumaları da almıştı. Yolda trafik vardı. Tabiri caizse adım adım gidiyordu.
Arabada beklerken gözüne bir şey çarptı. Bir adam küçük bir çocuğu dövüyordu. Hiç kimsede bir şey yapmıyordu. Aamir öylece onlara bakarken arkadaki araba korna çaldı. Direk gaza bastı.
Eflin Salmanla birlikte derse girdi. Dersin ortasına doğru Farah sınıfa girdi. İzin almadan içeriye daldı.
"Farah? Kapı çaldığını duymadım."
"Çalmadım zaten. Direk yerime geçiyorum."
"FARAH. SANA OTURMANI SÖYLEMEDİM."
Farah Eflin'e bakıp sırıttı.
"Ama Eflin oturuyor. Onun da sınıftan çıkması gerekmiyor mu?"
Tam kalkacakken Salman Eflin'i durdurdu.
"Neden çıkması gerekiyormuş?"
"Çünkü torpille burada o."
Salman tam tekrar Eflin'i tutacakken Eflin Farah'ın üstüne atladı. Kızın neredeyse tüm saçlarını yolmuştu. Salman Eflin'i Farah'ın üstünden zorla almıştı.
"Hocam en iyisi Eflin'le gideyim." dedi Salman ve Eflin'i dışarı çıkardı.Bahçedeki ağaçlık alana sakinleşmesi için getirmişti.O anda Eflin'in gözleri kararmaya başlamıştı.
Eve geldiğinde Aamir'in telefonu çaldı. Salman arıyordu.
"Efendim?"
"Hemen okula gelmen gerekiyor. Farah kızın üstüne çok gelmeye başladı."
"Tamam geliyorum."
Okula doğru yola çıktı. Geldiğinde Salman kapıda bekliyordu. Koşarak yanıma geldi.
"Eflin nerede?"
"Revirde."
"Farah mı bir şey yaptı?"
"Hayır bayıldı."
Direk revire koştu.Kapının önünde Farah vardı.
"Bakın. Aamir sevgilisini merak edip gelmiş."
Yavaş yavaş gidip Farah'a yaklaştı Aamir.. Gözlerinde nasıl bir ifade varsa Aamir Faraha doğru giderken Farah da geriye doğru gidiyordu. Salman Farahı tutunca daha çok yaklaşıp sert bir tokat attı Aamir..Farah şaşkınca Aamir'e bakmıştı.
"Bir daha. Eflin hakkında. Böyle şeyler uydurursan. Seni. Öldürürüm. Anladın mı beni?"
Hızlı hızlı kafasını sallayıp oradan uzaklaştı. Direk içeri gitti Aamir. Eflin hala baygındı.
"Aamir bey. Stresten bayılmış. Önemli bir şeyi yok."
Kafasını anladığını belli eder şekilde salladı. Doktor diğer kapıyı açıp odasına gitti.
"Sen güçlü kızsın. Böyle şeylerle yıkılmaman gerek. Hadi kalk."
O sırada Salman içeri girdi.
"Bence bir süre Eflin okula gelmesin. Bende bu dedikoduyu temizlemeye çalışacağım."
Kafasını salladı Aamir. Eflin uyanmaya başlamıştı.
"Aamir"
Sesi çok kısık çıkmıştı.
"İyi misin?"
"İyiyim."
"Hadi kalk eve gidelim. Daha fazla burada durmanı istemiyorum."
Kafasını salladı. Aamir'in koluna girerek beraber arabaya gittiler.
***************************************
Bu yaptığı Eflin'in yanına kalmayacak . Farah'a tokat atmanın cezasını çekecekti. Farah hemen babasını aradı.
"Alo baba?"
"Farah iyi misin? Sesin kötü geliyor."
"Eflinin öldürülmesini istiyorum."
"Oda kim?"
Herşeyi anlattı.
"Yapacak mısın baba?"
"Kızımı üzen beni üzmüş demektir. Merak etme kızım. İcabına bakacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...