Shahid Alia'yı ev gibi bir yere getirmişti. İstemediği halde zorla getirmişti. Üstelik Rani de yanındaydı.
"İstemiyorum artık seni. Anla bunu."
"Alia. Bana senden başkası haram. Biz beraber çok mutlu olacağız." deyip elini tuttu. Direk tokat attı. Tokadıyla yüzü yana düştü. Sinirlendiği her halinden belliydi. Onu bırakıp gitmişti. Giderken kapıyı da kilitlemişti. Sıkıntıyla nefes verdi Alia.
Suni'yi tekrar yetimhaneye bıraktıktan sonra Ranbir'in yanına geldi Aamir. Her yere haber verip Alia'yı arıyordu. Galiba bulamamıştı. Eflin'in aklına Shahid'in Asin ve ona yaptıkları gelince korkmuştu bir an. Ama Shahid Alia'ya zarar vermezdi. Ne de olsa sevdiği kızdı. Ranbir hala korkuyordu.
"Ranbir Shahid Alia'ya hiç bir şey yapamaz merak etme."
"Nereden biliyorsun? Ya zarar verirse ya..."
Cümlenin devamını getirememişti.
"Ranbir. Biz Shahid'i Alia'dan ayırmayı denedik ama beceremedik. Neredeyse bizi öldürüyordu. Alia için herkesi öldürebilir ama Alia'ya hiç bir şey yapmaz."dedi Eflin.
O sırada Ranbir'in telefonu çaldı.
"Bu kim ya...Alo?"
Bir süre ses gelmedi.
"Alo?"
Karşı taraftaki adam öksürüp konuşmaya başladı.
"Merhaba Ranbir."
"Kimsiniz?"
"Alia şu an yanımda."
Asin direk telefonu aldı.
"Shahid. O kızın başına bir şey gelirse seni öldürürüm. Anladın mı?"
"Sevdiğim kıza zarar verecek kadar şerefsiz değilim merak etmeyin."
"Ne istiyorsun?"
"Sadece Alia ve beni rahat bırakmanızı istiyorum."
Ranbir direk telefonu aldı.
"Nasıl olacakmış o?"
"Alia'dan ayrılacaksın."
Ranbir yerinde donup kaldı. Ayrılmaktan başka çaresi yoktu.
"Tamam."
Shahid Alia'nın yanında Ranbir ile konuşmuştu. Ranbir başka çaresi olmadığı için tamam demişti. Tamam dediğinde Alia'nın gözünden bir yaş aktı. Shahid odadan çıktıktan sonra Rani gelmişti.
"Sakın yaklaşma bana."
"Alia sakin ol."
"Sakın."
"Alia, Shahid beni tehdit etti.Eğer yardım etmezsem herkesi öldürecekti. Yardım etmek zorunda kaldım."
Birden Ranbir'in telefonu çaldı.
"Alo?....Buldunuz mu?...Neredeymiş?...Adresi bana mesaj atın. Hemen."
Ranbir birden ayaklandı.
"Ne oldu Ranbir?"
"Shahid'in telefonundan nerede olduğunu bulmuşlar. Oraya gidiyorum."
"Yalnız gitme bizde gelelim."
"Tamam." deyip arabalara bindiler. Geldiklerinde 2 katlı bir evin önünde durdular. Direk içeriye girdi Ranbir. Ranbir'in elinde silah vardı. Çatı katına çıktılar. Shahid kapının önündeydi. Ranbir direk kolundan tuttuğu gibi yere yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanficAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...