Deepika'lara geldiklerinde Deepika yerdeydi. Galiba bayılmıştı. Saif de başındaydı.
"Saif? Ne oldu?"
"Bilmiyorum. Bende sese geldim."
"Hastaneye götürelim." dedi Eflin. Saif ve Shahrukh Deepika'yı hastaneye götürdüler.
*******************************************************
Shahrukh geldiğinde Deepika'nın stresten bayıldığını söylemişti. Yani önemli bir şeyi yoktu. İlaç tedavisine başlayacaktı.
"Shahrukh. Hani sizin Kajol'la nikahınız olmuştu. Düğünü de bu hafta yapsak diyorum. Hem tazelemiş olursunuz. Ne dersiniz?"
"Bence olur." dedi Kajol.
"Bence de." dedi Shahrukh.
"O zaman hazırlıklara başlıyoruz." dedi Asin. Eflin de gülümseyerek onayladı.
***************************
Düğün günü gelip çatmıştı. Bu akşam Kajol'un kına gecesi vardı. Sabahtan toplanıp hazırlıkları yaptılar. Akşamı beklemek kalmıştı. Akşam olduğunda da Kajol kına gecesini Türk usulü yapmak istediğini söyledi. Eflin de Türk usulü kına gecesini kızlara anlattı. Hepsi anladıklarını belirtir gibi başlarını salladılar. Tüm ışıklar kapandı. Kajol sahneye girmeden önce merdivenlerde durdurdu Eflin. Şarkı söylemeye başladı.
Akşam Olur Karanlığa Kalırsın
Derin Derin Sevdalara Dalarsın
Oy Gelin Gelin Sevdalı Gelin Öldürdün Beni
BeniKoyup Yad Ellere Varırsın
Sana Zulüm Bana Ölüm Değil Mi
Oy Gelin Gelin Sevdalı Gelin Öldürdün Beni*********************
Kına sırasında Shahrukh içeriye girmek istemişti ama Eflin sokmamıştı. Kına'dan sonra hepsi evlerine dağılmıştı. Kına sırasında da Deepika olduğu yerde düşünceliydi. Eflin yanına gittiğinde canının sıkkın olduğunu söyledi. O da üstelemedi.
DÜĞÜN GÜNÜ
*************************************
Sabah olduğunda bir kıpırtıyla uyandı Eflin. Azad yatağa çıkmış onu mıncıklıyordu. Gülümsedi.
"Ne oldu anneciğim?Sen anneyi mi özledin."
Azad birden 'baba' dedi. O sırada da Aamir tuvaletten çıkmışı. Azad'ın söylediği şeyle gülümsedi.
"Gel bakalım babaya."
Azad'ı Aamir'in kucağına verdi.
"Sen baba mı dedin?" deyip Azad'ı gıdıklamaya başladı. Azad da kahkaha atmaya başladı.
"Çocuk bayılacak dur."
"Bir şey olmaz."
Azad'ı hemen alıp odasına götürdü Eflin. Çocukların üstünü değiştirdikten sonra aşağı indi. Aamir Salman ile konuşuyordu.
"Eflin. Salman'lar bizi çağırıyor. Gider miyiz?"
"Gideriz."
"Tamam. Birazdan geliyoruz...Görüşürüz." deyip telefonu kapattı. Çocuklarla beraber Asin'lere geldiler.
"Eflin çocukların doğum günü ne zaman?"
"1 hafta sonra. Ne oldu ki?"
"Parti yapsak mı?"
"Olur."
*******************************
1 hafta sonra
Çocukların doğum günü vardı. Eflin'lerin evinin bahçesinde yapılıyordu. Sitedeki tanıdıkları herkesi davet etmişlerdi. Asin sayesinde bahçe çok güzel olmuştu. Bir yanda çocuklar için oyun alanı, bir yanda kokteyl masaları vardı.
"Asin burası çok güzel olmuş. Teşekkür ederim." deyip Asin'e sarıldı Eflin. Asin de ona sarıldı.
"Rica ederim. Her zaman." dedi. Derken siteden içeriye tanımadıkları biri girdi. Herkese baktığında Kajol'un sapsarı olduğunu gördü Eflin. Galiba Kajol tanıyordu.
"Kajol. İyi misin."
"İ-iyiyim. Ne oldu?"
"Sen bu adamı tanıyor musun?"
"Y*yoo nerden tanıyacağım ki?"
"KAJOL?"
Herkes gelen adama bakıyordu. Shahrukh da ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Ajay?"
"Bu ne güzel bir sürpriz."
"Asıl sürprizi sen yaptın Ajay Devgan." dedi Shahrukh.
"Oo Shahrukh da buradaymış."
"Eflin neler oluyor?" dedi Aamir.
"Bilmiyorum."
Ajay Kajol'a doğru yaklaşmaya başladı. Shahrukh da önüne geçip engel oldu.
"Sakın. Kajol'a dokunursan o elini kırarım."
Ajay cebinden bir silah çıkardı ve havaya ateş etti. Ondan sonra Kajol'a çevirdi.
"Ben seni çok sevmişim. Ama sen gidip bu adamla evlendin."
"Ajay ben seni sevmi-"
"SUS." deyip silahı Shahrukh'a çevirdi.
"Belki bu adam ölürse bana geri dönersin."
"Saçmalama. Ben seni hiç sevmedim."
Ajay tam Shahrukh'u vuracakken Kajol önüne geçti ve Kajol vuruldu.
"KAJOL."
"Kajol."
Ajay son sürat oradan kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...