Eflin'i arabaya bindirdiler. Shahrukh şöför koltuğuna geçti. Eflin'in başı Aamir'in dizlerindeydi. Ali bey'e haber vermişlerdi. En son uçakla buraya geleceklerini söyledi. Aamir'in gözünden yaşlar sicim gibi akıyordu. Aynaya baktığında Shahrukh'unda gözlerinin dolduğunu gördü. Bir an için göz göze geldiler.Tam hastaneye yaklaştıkları sırada hastane yolunun tıkalı olduğunu gördüler.
"Kahretsin." Dedi Aamir.Shahrukh direk arabadan çıkıp bakmaya gitti. Birkaç dakika sonra koşarak geldi.
"Zincirleme kaza olmuş. Yolun açılması biraz zor."
Eflin'i kucağına alıp arabadan indi Aamir.
"Aamir ne yapıyorsun?"
"Eflin'in durumu kritik. Kucağımda götüreceğim az kaldı zaten. Sen burada bekle yol açılırsa gelirsin." Deyip ilerlemeye başladı. Eflin'e baktığında yüzünün daha çok solduğunu gördü. Elbisesi kan içinde kalmıştı. Koşarak hastaneye girdi.
"Yardım edin." Dedi bağırarak. Bir hemşire hemen sesi duymuş olacak ki sedye getirdi. Eflin'i sedyeye yatırdı.
"Hastanın nesi var?"
"Vuruldu."
Hemşireye olanları anlatırken doktor başlarında belirdi.
"Hemen ameliyata almamız gerek. Bilinç yok.Nabız çok az."
"Peki doktor bey."
O anda içeriye kızlar girdi.
"Aamir Eflin nerde?" dedi Asin.
"Ameliyata aldılar. Durumu kritikmiş."
"Hrithik mi yaptı?"
Kafasını evet anlamında salladı. O sırada Ali bey ve Sena hanım geldi. Sena hanımın gözleri kıpkırmızı olmuştu.
"Aamir Eflin nerede?" dedi Ali bey.
"Ameliyata aldılar."
............................................................
5 saat geçmişti. Hala bir haber yoktu. Ameliyathaneden hiçbir doktor yada hemşire çıkmamıştı. Çıkanlar da koşturarak bir yere gidiyorlardı. Durumunu sorduklarında da belirsiz olduğunu söylüyorlardı. O sırada ameliyathaneden doktor çıktı. Hepsi ayaklandı.
"Doktor bey kızım nasıl?"
"Öncelikle geçmiş olsun. Eflin hanım zorlu bir ameliyat geçirdi. Tam zamanında getirmişsiniz. Birkaç dakika sonra getirseydiniz kaybedebilirdik. Eflin hanım şu anda komada. Ne zaman uyanacağını bilmiyoruz. Biz elimizden geleni yaptık. Gerisi Eflin hanımın iradesine bağlı. Tekrar geçmiş olsun.." deyip odasına girdi. Eflin Hrithik yüzünden tekrar komaya girmişti.
"Shahrukh Salman bir gelsenize." Deyip dışarı çıktı Aamir. Peşinden geliyorlardı.
"Hrithik'i buldunuz mu?"
"Hayır bulamadık. Sanki yer yarıldı da içine girdi." Dedi Salman. Sinirle ellerini saçlarının arasından geçirdi Aamir.
"Eflin'i her an koruyacak biri lazım. Bir koruma ayarlamamız lazım." Dedi Shahrukh. Kafasını salladı Aamir. Kendi korumalarından birini Eflin'in peşinde dolaşması için verecekti.
Mağara gibi bir yerdeydi Eflin.
"Kimse yok mu?"
Sesi mağarada yankı yapıyordu. Tek ses ayaklarının çıkardığı sesti.
"EFLİN UYAN."
Yakından duyduğu sesle arkasını döndü. Aamir vardı.
"Bizi sensiz bırakma. Uyan bir an önce."
Bunları dedikten sonra kayboldu.
Shahrukh koşarak Aamir'in yanına geldi.
"Aamir Hrithik de bu hastanedeymiş."
"Eflin'in kapısında bir koruma verin. Hrithik tekrar onu kaçırabilir."
Shahrukh tamam anlamında kafasını salladı.
'Benim olanı benden almanın cezasını çekeceksiniz.'diye düşündü Hrithik. Bir polis yanına geldi. Elleri yatağa kelepçeliydi. Kelepçelerini açmaya başladı.
"Neden açıyorsun?"
"Sorguya gideceksin."
Anantarı yere düşürmüştü. Hrithik de o sırada masada duran vazoyu polisin başına geçirdi. Polis direk bayıldı. Kolundaki serumu çıkarıp ilerlemeye başladı. Şansına koridorda hiç kimse yoktu. Bir doktor odası gördü. Oraya doğru gidip kapıyı açtı ama kilitliydi. O sırada gelen doktor ile saklandı. Kapısının kilidini açıp kapıyı kapattı. O an aklına bir şey geldi. Direk doktorun odasına daldı.
"Doktor bey. Yan odamdaki hasta fenalaştı. Hemşire beni gezdirmeye çıkarmıştı ama hasta ile ilgilenmeye gitti."
"Tamam hemen gidiyorum."
Kapıyı kilitlemeden gitmişti. Odaya baktığında tahmin ettiği gibi yedek kıyafet vardı. Onları giymeye başladı.
....................................................
Eflin'in odasının olduğu kata geldi. Aamir ve Shahrukh oradaydı. Hatta herkes oradaydı. Kapıda da bir adam vardı. Kapıya doğru ileriedi.
"Kartınızı görebilir miyim?" dedi kapıdaki adam. Kıyafetlerini giydiği doktorun kartını gösterdi. İçeri girmesine izin verdi. İçeri girince direk Eflin'in üstündeki aletleri çözmeye başladı. Kucağına aldığında kapı açıldı. Aamir ile göz göze geldi. Belindeki silahı Eflin'e doğrulttum.
"Gitmeme izin verin yoksa Eflin'i öldürürüm."
Aamir ne yapacağını şaşırmıştı.
"Ona zarar verirsen asıl ben seni öldürürüm."
Silahın emniyetini açtı ve tekrar Eflin'e doğrulttu.
"Üçe kadar sayıyorum. Eğer yolu açmazsanız kız ölür."
Aamir belindeki silahı çıkarmıştı.
"Bir."
"Asla izin vermeyeceğim."
"İki."
Aamir ne yapacağını şaşırmıştı.
"Ü-"
"Tamam. Kızımı götür."
Herkesin bakışları Ali Bey'e dönmüştü. Aamir Ali beye şaşkın gözlerle bakıyordu.
"Duymadın mı? Götür kızımı."
Eflin'i kucağına alıp odadan çıktı Hrithik.
"Ali bey. Nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz?"
"Aamir-"
"Eflin'e tekrar zarar verecek."
"Aamir dinle. Peşine adamımı taktım. Adamları arasına yeni bir adam katıldı. Bizim için casusluk yapacak. İsmi Azad. Merak eme tedbirimi aldım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAZARA AŞK #YourStoryIndia (DÜZENLENDİ)
FanfictionAamir piskolik rahatsizliği olan bi hasta eve kapanik kimseylr konuşmayan biri Ailesi gozunun onunde katlettiler Aamirin kiz arkadasininda terketme sonucuyla hindistan kadinlarina olan kini arttı Doktoru careyi turkiyeden kiz getirmekle bulur acaba...